Ik ben tegen het referendum, zie mijn sig. Maar aan de Europese Grondwet zie ik meer voordelen dan nadelen.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben jij voor die schijn democratie dan ?
Daarom kom je ook uit het buitenland.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben tegen het referendum, zie mijn sig. Maar aan de Europese Grondwet zie ik meer voordelen dan nadelen.
Het maakt niet zoveel uit of je voor of tegenstemt, maar dat vind ik geen reden om tegen te stemmen.quote:
Zie je, dat is het begin.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:57 schreef Bluezz het volgende:
Eddy wally wordt geweigerd op het spelertje tongie
Het is heel gemakkelijk, denk maar aan Asterix en Obelix.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het ingewikkeld dat hele EG gebeuren
Lijkt me logisch, goede beveiliging zit er op je spelertje hoor!quote:Op zondag 29 mei 2005 19:57 schreef Bluezz het volgende:
Eddy wally wordt geweigerd op het spelertje tongie
Idefix is ook voor hoorquote:Op zondag 29 mei 2005 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is heel gemakkelijk, denk maar aan Asterix en Obelix.
Er was een klein landje dat dapper stand hield.
Daarom heet ie ook idefixquote:
Dan horen we dat de Fransen Belgen Roemenen Schotyten en Duitsers ieder op zich seconden sneller zijn op die afstand.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:20 schreef Suijk het volgende:
Gert-Jan Liefers die 5 seconden van zijn Nationaal Record afhaalt. Mooi hoor.
Of tong, staat er ook in de grondwet dat we geen nationale records meer krijgen, maar enkel Europese records?
Sjaaazia Moeraaaaaaaaliquote:Op zondag 29 mei 2005 20:32 schreef VoreG het volgende:
Is er nog wat op TV?
indy 500quote:Op zondag 29 mei 2005 20:32 schreef VoreG het volgende:
Is er nog wat op TV?
The making of PE en straks de laatste Jiskefet.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:32 schreef VoreG het volgende:
Is er nog wat op TV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |