quote:Big Brother start met twaalf bewoners
Voor de vijfde editie van het succesvolle reallife programma hebben zich intussen meer dan 5.000 kandidaten aangemeld.
Zij worden nu allemaal gescreend. De serie zal weer beginnen met twaalf bewoners, van wie er steeds eentje wordt weggestemd. Liefhebbers kunnen zich trouwens nog steeds opgeven voor het programma. Talpa, de nieuwe zender van John de Mol, zendt de vijfde editie van Big Brother vanaf eind augustus uit.
Houons op dehoogte.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:16 schreef Paperclipjes het volgende:
Heb binnekort ook een afspraak met de programmamakers.
OMFG! De paperclipjes die een iraanse- van een mediterane neus weet te onderscheiden?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:16 schreef Paperclipjes het volgende:
Heb binnekort ook een afspraak met de programmamakers.
Beter kan 't gewoon niet!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
geselecteerd op tieten das wel heel erg!!
huh wat?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
jammer best wel, goed taalvaardigheid is. leuk ook als spreekvaardig heid in uit zending is.
Ik denk dat ik dronken was toen ik die reply plaatste.quote:
??quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:43 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
OMFG! De paperclipjes die een iraanse- van een mediterane neus weet te onderscheiden?
May the Force be with You!
Yadeyadeyade.
Ja maak ons even nieuwschierig.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:03 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
heb vandaag bericht gehad van BB.... wat er in de brief staat mag ik helaas niet zeggen
Volgende ronde!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:03 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
heb vandaag bericht gehad van BB.... wat er in de brief staat mag ik helaas niet zeggen
We zullen het niet verder vertellenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:03 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik wil geen fok-shirt.quote:
F5'tquote:
F5'tquote:
Grote borsten zijn een pré, is er dan kans?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |