geselecteerd op tieten das wel heel erg!!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:05 schreef tong80 het volgende:
Nu nog dit soort kandidaten zoals in Duitsland.
http://www.drijfzand.com/series/bbuk6.html
Je zou, om letterlijk te laten zien dat jij jezelf durft bloot te geven, je broek uit kunnen trekken tijdens het interview. Ze zullen even raar staan te kijken, maar het kan nét datgene zijn waardoor jij opvalt, waardoor ze jou aan het eind van een dag vol gesprekken met kandidaten nog zullen onthouden, en waardoor jij straks in het programma zit.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:49 schreef Roellie80 het volgende:
kwetsbaar opstellen?.. geef eens een voorbeeld
hehehe,lekker bitsquote:Op maandag 6 juni 2005 12:47 schreef Tinkerbell het volgende:
Getver Bridget, het bloed onder mijn nagels maakt nu al overuren![]()
Hoe is het gegaan?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:20 schreef Roellie80 het volgende:
Morgen dus de selectiedag...
iemand nog nuttige tips?
primaquote:
Ja hehe wie niet.. gisteren in de rust van het voebelle.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb de eerste BB-reclames alweer voorbij zien komen!
Gelijk geknuffeld met Havoc ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:05 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik kreeg d'r een heel apart gevoel van binnen van![]()
![]()
En wat zijn jouw sterke punten?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:04 schreef evil-me het volgende:
ik had me ook aangemeld en ben nog een paark eer gebeld wanneer ik op gesprek kwam maar geen tijd.
quote:
jammer best wel, goed taalvaardigheid is. leuk ook als spreekvaardig heid in uit zending is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:09 schreef evil-me het volgende:
niet goed te zien, maar daar bij ben ook niet zo vadsig als die duitse vrouwen.
quote:Big Brother start met twaalf bewoners
Voor de vijfde editie van het succesvolle reallife programma hebben zich intussen meer dan 5.000 kandidaten aangemeld.
Zij worden nu allemaal gescreend. De serie zal weer beginnen met twaalf bewoners, van wie er steeds eentje wordt weggestemd. Liefhebbers kunnen zich trouwens nog steeds opgeven voor het programma. Talpa, de nieuwe zender van John de Mol, zendt de vijfde editie van Big Brother vanaf eind augustus uit.
Houons op dehoogte.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:16 schreef Paperclipjes het volgende:
Heb binnekort ook een afspraak met de programmamakers.
OMFG! De paperclipjes die een iraanse- van een mediterane neus weet te onderscheiden?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:16 schreef Paperclipjes het volgende:
Heb binnekort ook een afspraak met de programmamakers.
Beter kan 't gewoon niet!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
geselecteerd op tieten das wel heel erg!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |