Lucky bastardquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:32 schreef Roellio het volgende:
Ik vind een huisgenootje van me leuk, in a special kinda way. Dat sucked enzo!![]()
![]()
![]()
Gaat zij ook later het geld verdienen? En ga jij een huisman worden?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:34 schreef Roellio het volgende:
[..]ze is niet dik en heel mooi en aardig en lief en gezellig.
En ze is handig, dus ze kan het kastje in elkaar zetten waar ik al 3 uur mee bezig ben.
Zover zijn we nog niet, maar het zou wel mooi zijn natuurlijk!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:38 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gaat zij ook later het geld verdienen? En ga jij een huisman worden?![]()
Je mag mijn moeder wel huren?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:12 schreef Muertez het volgende:
ja ik zoek ook nog steeds een leuke, aantrekkelijke, slimme en rijke vrouw die me wil onderhouden
maar dat beperkt de keuze zo vind ik
Ja, ik dacht ook dat hij het met die Blumchen deedquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:20 schreef yvonne het volgende:
Dat was alles?
Gaat Blumchen nu weer een leuk topic openen?
Heb je geen gore details?
ben je verliefd?
Is het alleen maar ;ust?
WAT!
Get with the program, mên!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat hij het met die Blumchen deed
Heb je nog een foto kunnen fiksen van d'r? Wordt wel nieuwsgierigquote:
Ik ga niet zomaar foto's van mensen die ik ken op Fok! zetten!quote:Op zondag 12 juni 2005 12:21 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Heb je nog een foto kunnen fiksen van d'r? Wordt wel nieuwsgierig![]()
Sletquote:
Goede kick!quote:
Ja, een zeer mooie!quote:
Aha, lekker schnabbelen van de geneugten des levens...quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:10 schreef JoeyT het volgende:
Ik moest van Roellio zeggen dat hij haar nog steeds leuk vindt. Ze kennen elkaar nu redelijk en ze komt zo nu en dan wat bij hm eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |