Vast wel. We zien elkaar al vanaf vrijdag elke dag stiekem wel heel even.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:09 schreef M1RR1E het volgende:
En, Is het al aangebrand![]()
?!
Nee goed bezig Roellio! leuk en moedig initiatief! Hoop dat het over een paar minuutjes gezellig wordt daarzo![]()
HMM...dus de vorderingen zijn al in een ver stadium?quote:.
.
Vast wel. We zien elkaar al vanaf vrijdag elke dag stiekem wel heel even.
hmm.... heeft die flatgenote geen fok! account?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:10 schreef Roellio het volgende:
Ik word waarschijnlijk zo geband, dus verslag doen zal op een 'alternatieve' manier moeten.
Uit: Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*quote:roellio, week weg, kloten in ONZ, zwansen idem, 48 uur.
Well, at least I can say my evening was very pleasant. My dinner date had to leave due to an early university college tomorrow, but it was outstanding!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:53 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Uit: Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*
1. Geen idee. Ik denk dat dat probleem inmiddels opgelost is!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:20 schreef yvonne het volgende:
Dat was alles?
Gaat Blumchen nu weer een leuk topic openen?
Heb je geen gore details?
ben je verliefd?
Is het alleen maar ;ust?
WAT!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
1. Geen idee. Ik denk dat dat probleem inmiddels opgelost is!![]()
ja!
2. Neen
3. Jep!![]()
4, Neen!
quote:
Lucky bastardquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:32 schreef Roellio het volgende:
Ik vind een huisgenootje van me leuk, in a special kinda way. Dat sucked enzo!![]()
![]()
![]()
Gaat zij ook later het geld verdienen? En ga jij een huisman worden?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:34 schreef Roellio het volgende:
[..]ze is niet dik en heel mooi en aardig en lief en gezellig.
En ze is handig, dus ze kan het kastje in elkaar zetten waar ik al 3 uur mee bezig ben.
Zover zijn we nog niet, maar het zou wel mooi zijn natuurlijk!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:38 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gaat zij ook later het geld verdienen? En ga jij een huisman worden?![]()
Je mag mijn moeder wel huren?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:12 schreef Muertez het volgende:
ja ik zoek ook nog steeds een leuke, aantrekkelijke, slimme en rijke vrouw die me wil onderhouden
maar dat beperkt de keuze zo vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |