Jesus, koken is echt niet zo moeilijk hoor. Denk dat ze het leuker vind als hij het ook gewoon echt zelf gemaakt heeft en het misschien niet ideaal is, dan dat iemand anders de hele maaltijd heeft gemaakt en hij dat gebruikt om haar te imponeren.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:51 schreef mighty5 het volgende:
hmm hopen dat je kan koken en het is een in kopertje voor je geworden.
Tip heb je een kok in je vrienden kring laat hem het maken of help je mee
wie is de 4de dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:02 schreef Roellio het volgende:
We gaan vanavond met z'n vieren Joan of Arcadia bij d'r kijken!![]()
romantischquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:49 schreef Bendeleider het volgende:
Gewoon een kant en klare boerenkool maaltijd scoren.
Snoeihard op 600 watt 6 min lang.
De rookworst 45 sec.
KLAAR !
1000quote:
"Hey ... weet je ... ik moet je wat vertellen ... Ik ben ook God."quote:Op zondag 29 mei 2005 18:02 schreef Roellio het volgende:
We gaan vanavond met z'n vieren Joan of Arcadia bij d'r kijken!![]()
quote:
`quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:03 schreef Roellio het volgende:
Nee, ze komt om half 6.
Maar er hebben, zonder dat ik het hier op Fok! gezet heb, ook maandag en dinsdagavond al ontmoetingen plaatsgevonden.
Vast wel. We zien elkaar al vanaf vrijdag elke dag stiekem wel heel even.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:09 schreef M1RR1E het volgende:
En, Is het al aangebrand![]()
?!
Nee goed bezig Roellio! leuk en moedig initiatief! Hoop dat het over een paar minuutjes gezellig wordt daarzo![]()
HMM...dus de vorderingen zijn al in een ver stadium?quote:.
.
Vast wel. We zien elkaar al vanaf vrijdag elke dag stiekem wel heel even.
hmm.... heeft die flatgenote geen fok! account?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:10 schreef Roellio het volgende:
Ik word waarschijnlijk zo geband, dus verslag doen zal op een 'alternatieve' manier moeten.
Uit: Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*quote:roellio, week weg, kloten in ONZ, zwansen idem, 48 uur.
Well, at least I can say my evening was very pleasant. My dinner date had to leave due to an early university college tomorrow, but it was outstanding!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:53 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Uit: Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*
1. Geen idee. Ik denk dat dat probleem inmiddels opgelost is!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:20 schreef yvonne het volgende:
Dat was alles?
Gaat Blumchen nu weer een leuk topic openen?
Heb je geen gore details?
ben je verliefd?
Is het alleen maar ;ust?
WAT!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
1. Geen idee. Ik denk dat dat probleem inmiddels opgelost is!![]()
ja!
2. Neen
3. Jep!![]()
4, Neen!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |