Ja, dat is het begin van het einde, als je gaat daten met huisgenoten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:32 schreef LostFormat het volgende:
Hoezo?
Maar je bent wel de hele tijd samenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:34 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, dat is het begin van het einde, als je gaat daten met huisgenoten.
Je hebt een vrouwelijk stofzuiger in huis?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:32 schreef Roellio het volgende:
Ik vind een huisgenootje van me leuk, in a special kinda way. Dat sucked enzo!![]()
![]()
![]()
Studentenflat, dude!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:37 schreef tonks het volgende:
Pff incest is not done man!
No way!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Verhuis.
Maar hoe denk ze over jou enzo?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:09 schreef Roellio het volgende:
[..]
No way!
die kamer en de mensen en de locatie en alles is veel te tof!
Geen ideequote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar hoe denk ze over jou enzo?Zit er toekomst in?
Wel ideaal een vriendin dicht bij huisquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:17 schreef Roellio het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Naja, zon, bier, strand etc. Roellio heeft ook weer eens wat hoor.
Ja, of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel ideaal een vriendin dicht bij huis
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:22 schreef Intergalactrick het volgende:
Sluip vanavond bij d'r naar binnen
Op de gang gaan staan en roepen: Wil er iemand zwanger worden!!!! En als ze dan naar buiten komt heb je een zeer goede kansquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:23 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het is een studentenflat, niet echt een 'huis'. En ik ben niet zo van het binnensluipen.
Is het nou een huis-/ganggenoot of niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:23 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het is een studentenflat, niet echt een 'huis'. En ik ben niet zo van het binnensluipen.
Gang-genoot van 1 verdieping lager.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is het nou een huis-/ganggenoot of niet?![]()
Dan maakt het toch niks uit. Da's meer een buuv dan een roomie.quote:
Nou, toe dan!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:30 schreef Roellio het volgende:
[..]
Hey, ik klaag noooit in R&P, laat me nu even!
Dat zeg je goed ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:09 schreef tonks het volgende:
jij had toch iets met blumchen?
Wat hij zegt. Gedoe met huisgenotes is not done, maar met flatgenoten mag gewoon alles.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan maakt het toch niks uit. Da's meer een buuv dan een roomie.![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:02 schreef Roellio het volgende:
We gaan vanavond met z'n vieren Joan of Arcadia bij d'r kijken!![]()
Nee, maar ik stel de huiselijke vriendschap tussen mij en de betreffende bewoonster zeer op prijs. Ik heb geen idee hoe zij erover denkt en ik voel eerlijk gezegd niet echt de behoefte om het mede te delen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:15 schreef Frezer het volgende:
Dus je wil alleen relaties aan gaan met mensen die tot dan toe totaal onbekend voor jou en je omgeving waren?
Nou als dat geen inkoppertje is....quote:Op zondag 29 mei 2005 18:02 schreef Roellio het volgende:
We gaan vanavond met z'n vieren Joan of Arcadia bij d'r kijken!![]()
True truequote:Op zondag 29 mei 2005 18:22 schreef Angeles het volgende:
Als je haar echt heel erg leuk vindt dan moet je er gewoon voor gaan hoor! Je kan het trouwens ook altijd nog even aanzien, je hoeft toch niet vandaag te beslissen of je er iets mee gaat doen?
Als ze standaard een kast voor d'r deur heeft staan denk ik niet dat ze contact wil met een huisgenoot...quote:Op maandag 30 mei 2005 10:11 schreef Roellio het volgende:
Maar nu weer twijfels of het briefje niet aan de andere kant van de deur onder een kast is beland ofzo...
Ik zal het even aanzien.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze standaard een kast voor d'r deur heeft staan denk ik niet dat ze contact wil met een huisgenoot...
Enne... anders doe je er via msn nog een schepje bovenop?
Ja, gezellig.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:17 schreef Postman_Pat het volgende:
en hoe was het tv-kijken?
Geen idee. Ze moest vanmorgen om 8 uur naar stage. Àls ze 'm gezien heeft hoor ik er vanavond vast wel wat van.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:40 schreef savale het volgende:
hehe that's it?had ze je briefje nog opgemerkt?
Makkelijk lullen vanachter je pc'tje op een internetforum!quote:Op maandag 30 mei 2005 12:37 schreef Houniet het volgende:
gewoon opaf stampen.. nee heb je, ja kan je krijgen
Ja zeker wel!quote:Op maandag 30 mei 2005 12:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zover ik weet zijn er ook succesverhalen bekend van relaties met een huisgenote.., dusseh
*meldtquote:Op maandag 30 mei 2005 12:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zover ik weet zijn er ook succesverhalen bekend van relaties met een huisgenote.., dusseh
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:11 schreef Roellio het volgende:
"Hey, heb je zin om van de week samen te ontdekken of ik een lekkere ovenschotel kan maken, Groetjes Roel".
Maar nu weer twijfels of het briefje niet aan de andere kant van de deur onder een kast is beland ofzo...
Ze vond het briefje supertof en ze komt woensdag eten!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:18 schreef Mute_Me het volgende:
hoe laat hoor je wat? (tvp)
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ze vond het briefje supertof en ze komt woensdag eten!
Woei!!!! je kan het! , keep us informed!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ze vond het briefje supertof en ze komt woensdag eten!
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:46 schreef Kluupkluup het volgende:
[CUL] tip: Ovendagschotel van Maggi.
En dan de zuurkoolschotel met gehakt en creme fraiche-bieslook.. Echt héérlijk.![]()
Is trouwens vrij makkelijk te maken (kant en klaar, alleen zelf gehakt, aardappelen en zuurkool halen natuurlijkquote:
Ik ken de maggi dag-gehaktschotels wel!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Is trouwens vrij makkelijk te maken (kant en klaar, alleen zelf gehakt, aardappelen en zuurkool halen natuurlijk) en het ziet er gelikt uit
![]()
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:31 schreef Blumchen het volgende:
Ik ben wel bij voor m.. maar t voelt wel raar..
je kent em 'een stuk beter' (relatie gehad?) dan ik, dus zal wel iets in die trend zijn danquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:33 schreef Blumchen het volgende:
sommige dingen moet ik maar niet hier bespreken enzo..
Niet de dag-gehaktschotel, maar de ovenschotel hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:21 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ken de maggi dag-gehaktschotels wel!![]()
Al!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:12 schreef Shreever het volgende:
[..]
Niet de dag-gehaktschotel, maar de ovenschotel he![]()
Die met prei is veel lekkerder dan die met zuurkool hoor
Informeer nders even naar wat ze lust.. straks zet je haar iets voor wt ze helemaal niet lust![]()
En het lijkt me lastig idd.. je ex hier live z'n nieuwe vlam zien versieren...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:33 schreef Blumchen het volgende:
sommige dingen moet ik maar niet hier bespreken enzo..
Dude...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:14 schreef Bendeleider het volgende:
Breng haar bloemen of een een knuffelbeer die bonbons vasthoud.
Tja, je kan het ook opzoeken door er voor te zorgen dat juist dit topic in je MyAct list staatquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:11 schreef avotar het volgende:
[..]
En het lijkt me lastig idd.. je ex hier live z'n nieuwe vlam zien versieren...![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:46 schreef Kluupkluup het volgende:
[CUL] tip: Ovendagschotel van Maggi.
En dan de zuurkoolschotel met gehakt en creme fraiche-bieslook.. Echt héérlijk.![]()
Ik moest bijna hardoplachen midden in school ja!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:14 schreef Bendeleider het volgende:
Breng haar bloemen of een een knuffelbeer die bonbons vasthoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |