Ja, je hebt mequote:Op zondag 29 mei 2005 13:37 schreef Tom-my het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat je probleem is fuifduif, zeker nog nooit geneukt, en altijd door je wijf in elkaar geslagen?
Nee maar serieus. Ik heb nog nooit geneukt inderdaad en ik vind zelfstandige onafhankelijke vrouwen eng.quote:
bang dat ze jou onder de duim houden..?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:42 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Ik heb nog nooit geneukt inderdaad en ik vind zelfstandige onafhankelijke vrouwen eng.
Ja, beetje wel. Of onder de duim houden nog niet eens zozeer, want dat laat je wel of niet gebeuren, daar ben je zelf bij, maar wel dat ze succesvoller zullen zijn dan ik.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:24 schreef SlimShady het volgende:
[..]
bang dat ze jou onder de duim houden..?
Intellect telt ook mee, en jij hebt met dit topic bewezen dat dat bij mannen ook wel eens laat afweten.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, maar Grrrrrrrr, je kunt toch niet ontkennen dat mannen zowel fysiek als psychisch een stuk stabieler en sterker zijn? Dat vrouwen tegenwoordig onafhankelijk kunnen zijn komt doordat de staat zodanig is ingericht, dat de zwakkeren ook alle kansen hebben.
Ik vind seks ook belangrijkquote:
En je bent 16 jaar?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:45 schreef -Trinity- het volgende:
Ik vind seks ook belangrijk! (niet té enthousiast nu)
Nu hoor je het ook eens van een ander FuifDuifquote:Op zondag 29 mei 2005 16:41 schreef -Trinity- het volgende:
je bent emotioneel echt gedesoriënteerd namelijk.
Mensen vinden overigens nog steeds belangrijk wat de groep doet, hoor...quote:Op zondag 29 mei 2005 16:41 schreef -Trinity- het volgende:
Huilie, de maatschappij is zó veranderd sinds de jaren '60, nu vinden mensen opeens het individu belangrijk, en niet meer wat het hele dorp denkt of wat de groep doet.
Precies, hoor Chris. Dit klopt. Zo heeft Trinity al seks gehad omdat ze anders niet meer er bij zou horen bij haar klasgenootjes en vriendinnetjes.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:57 schreef ChrisJX het volgende:
Mensen vinden overigens nog steeds belangrijk wat de groep doet, hoor...Want anders hoor je er niet bij
De Arabische maatschapij is een goede plek voor jou. Serieus, de dingen die ik tot nu toe van je heb gelezen passen prima bij de mentaliteit van vele Aziatische mannenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:10 schreef FuifDuif het volgende:
Dat noem ik ronduit egoïstisch en dat komt door de verwendheid van de nieuwe generatie. Ongelofelijk hoe die jongeren tegenwoordig wel even denken te kunnen bepalen hoe het zit. Stelletje naievelingen.
Hier moet je even bij bedenken dat je te maken hebt met een creationist, he...quote:Op zondag 29 mei 2005 17:10 schreef FuifDuif het volgende:
Dat noem ik ronduit egoïstisch en dat komt door de verwendheid van de nieuwe generatie. Ongelofelijk hoe die jongeren tegenwoordig wel even denken te kunnen bepalen hoe het zit. Stelletje naievelingen.
Het? Het? Welk het? Seks voor het huwelijk?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:10 schreef FuifDuif het volgende:
Uhm, bij de Zuid -Oost Aziatenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:40 schreef tulpje6 het volgende:
Nouja goed....ik heb t altijd nogal oneerlijk gevonden dat in (vooral de moslimcultuur) de vrouw perse maagd moet blijven (valt ook zgn. 'te controleren' -helemaal niet altijd waar dus, je kan ook NIET bloeden terwijl je toch maagd bent maar dat weten die lui niet-) en de man ook, maar er nooit echt moeilijk over wordt gedaan wanneer de man toch al sekservaring heeft (in de meeste gevallen is dit ook zo. Man neukt eerst ff wat willige urban meisjes alvorens hij een gewillig braaf maagdelijk moslimaatje tot vrouw neemt).
Neem je wel iets aan van een 22 jarige die een HBO diploma heeft?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:52 schreef FuifDuif het volgende:
Ik laat me niets voorschrijven door een 16jarige middelbare scholier zeg! Kom nou. Ga je zelf eerst eens ontwikkelen.
Ik denk dat je iets te optimistisch bent over de emancipatie. In de realiteit is dat namelijk totaal niet zo.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:13 schreef _Nouky_ het volgende:
Je bent gewoon bang voor vrouwen omdat de emancipatie eindelijk eens goed begint te werken. En je hebt duidelijk nog nooit sex gehad...
Nee, dit topic heb ik aangemaakt voor de Gevleugelde Verlichting.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is dit nou zo'n topic van de nieuwe FD?![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:21 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, dit topic heb ik aangemaakt van voor de Gevleugelde Verlichting.
Nee, nog nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]! Heb je ook al topics van na GV?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:21 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, dit topic heb ik aangemaakt voor de Gevleugelde Verlichting.
Een goede vraag. Eigenlijk vind ik dit topic van mij, het idee dat ik hier heb gepresenteerd, vrij belachelijk, in de zin dat ik een vrouw zo afschilder als een gebruiksvoorwerp.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:22 schreef Copycat het volgende:
En hoe kijk je er nu, als verlichte gevederde, tegenaan?
Het is een illusie om te geloven dat Eva uit een rib van Adam is gemaakt.. En dat een slang kan praten.. nee jij leeft in de illusie.. (ik ga wel er niet verder over in over Christenen, je bent een aardige kerel verderquote:Op zondag 29 mei 2005 16:53 schreef FuifDuif het volgende:
Het is een illusie om te denken dat je individueel vrij bent, Trinity. Ik durf te zweren dat jij reeds seks hebt gehad om niet uit de maat te vallen bij je vriendinnetjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |