Uhm, bij de Zuid -Oost Aziatenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:40 schreef tulpje6 het volgende:
Nouja goed....ik heb t altijd nogal oneerlijk gevonden dat in (vooral de moslimcultuur) de vrouw perse maagd moet blijven (valt ook zgn. 'te controleren' -helemaal niet altijd waar dus, je kan ook NIET bloeden terwijl je toch maagd bent maar dat weten die lui niet-) en de man ook, maar er nooit echt moeilijk over wordt gedaan wanneer de man toch al sekservaring heeft (in de meeste gevallen is dit ook zo. Man neukt eerst ff wat willige urban meisjes alvorens hij een gewillig braaf maagdelijk moslimaatje tot vrouw neemt).
Neem je wel iets aan van een 22 jarige die een HBO diploma heeft?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:52 schreef FuifDuif het volgende:
Ik laat me niets voorschrijven door een 16jarige middelbare scholier zeg! Kom nou. Ga je zelf eerst eens ontwikkelen.
Ik denk dat je iets te optimistisch bent over de emancipatie. In de realiteit is dat namelijk totaal niet zo.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:13 schreef _Nouky_ het volgende:
Je bent gewoon bang voor vrouwen omdat de emancipatie eindelijk eens goed begint te werken. En je hebt duidelijk nog nooit sex gehad...
Nee, dit topic heb ik aangemaakt voor de Gevleugelde Verlichting.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is dit nou zo'n topic van de nieuwe FD?![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:21 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, dit topic heb ik aangemaakt van voor de Gevleugelde Verlichting.
Nee, nog nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]! Heb je ook al topics van na GV?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:21 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, dit topic heb ik aangemaakt voor de Gevleugelde Verlichting.
Een goede vraag. Eigenlijk vind ik dit topic van mij, het idee dat ik hier heb gepresenteerd, vrij belachelijk, in de zin dat ik een vrouw zo afschilder als een gebruiksvoorwerp.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:22 schreef Copycat het volgende:
En hoe kijk je er nu, als verlichte gevederde, tegenaan?
Het is een illusie om te geloven dat Eva uit een rib van Adam is gemaakt.. En dat een slang kan praten.. nee jij leeft in de illusie.. (ik ga wel er niet verder over in over Christenen, je bent een aardige kerel verderquote:Op zondag 29 mei 2005 16:53 schreef FuifDuif het volgende:
Het is een illusie om te denken dat je individueel vrij bent, Trinity. Ik durf te zweren dat jij reeds seks hebt gehad om niet uit de maat te vallen bij je vriendinnetjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |