abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 mei 2005 @ 20:49:27 #176
71306 Modwire
Ik rijd
pi_27463239
Je geboortegewicht is geenszins bepalend voor je toekomstige lichamelijke toekomst.
Power perceived is power achieved.
pi_27522594
Nouja goed....ik heb t altijd nogal oneerlijk gevonden dat in (vooral de moslimcultuur) de vrouw perse maagd moet blijven (valt ook zgn. 'te controleren' -helemaal niet altijd waar dus, je kan ook NIET bloeden terwijl je toch maagd bent maar dat weten die lui niet-) en de man ook, maar er nooit echt moeilijk over wordt gedaan wanneer de man toch al sekservaring heeft (in de meeste gevallen is dit ook zo. Man neukt eerst ff wat willige urban meisjes alvorens hij een gewillig braaf maagdelijk moslimaatje tot vrouw neemt).

Iets waardoor de man gemotiveerd wordt om OOK maagd te blijven mag dan wel vind ik, in het kader van stimulatie van gelijke rechten enzo. Niet dat dit geld kan stimuleren want ja, wie kan er nu controleren of die man toch niet eerder al wat doet en dan later ook nog es geld int maar ok.

Ehm misschien een soort chipimplantaat in hun zaakje dan gna gna. Kun je meteen bij de besnijdenis er dan ff instoppen en mag er dan pas de dag van het huwelijk uitgehaald worden ;-p

Ik zie niets in jou standpunt waarom mannen wel dan van hun vrouw mogen scheiden en omgekeerd niet. Een man kan ook wel es niet bevallen voor een vrouw.
pi_27522773
toch een, ja heel laat, zwiepje naar r&p.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27522968
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 19:40 schreef tulpje6 het volgende:
Nouja goed....ik heb t altijd nogal oneerlijk gevonden dat in (vooral de moslimcultuur) de vrouw perse maagd moet blijven (valt ook zgn. 'te controleren' -helemaal niet altijd waar dus, je kan ook NIET bloeden terwijl je toch maagd bent maar dat weten die lui niet-) en de man ook, maar er nooit echt moeilijk over wordt gedaan wanneer de man toch al sekservaring heeft (in de meeste gevallen is dit ook zo. Man neukt eerst ff wat willige urban meisjes alvorens hij een gewillig braaf maagdelijk moslimaatje tot vrouw neemt).
Uhm, bij de Zuid -Oost Aziaten is het even streng (meisjes en hun maagdelijkheid). Ja wel, meisjes bloeden altijd . Hoe? Ze stoppen zo'n ding in hun vagina, waardoor het gaat 'knappen '. Zo hebben de Aziatische meisjes en hun familie de zekerheid dat de man en zijn familie niet willen scheiden, omdat het meisje zogenaamd geen 'maagd' meer is . Bij de Afghanen is het zo, dat er een speciale vrouw is die met een doekje even langs komt om te kijken of het meisje heeft gebloed . Ze maakt dan het stoffen doekje rood met bloed , zodat de familie van de man bewijs heeft dat ze geen hoer in hun familie hebben gekregen. Uhm, in mijn cultuur hoor je als vrouw (en ook als man) maagd te zijn voor je huwelijk, maar er komt dan bij je huwelijksnacht geen vrouw langs om je bloed te checken .
www.pvda.nl
Steun!
pi_27523256
Niet iedereen knapt hoor . Maagd of niet. Er is geen enkele manier om te checken of iemand nog maagd is. Een maagdenvlies kan opgerekt zijn door tampons, paardrijden, turnen, masturberen van mijn part. Dan kan zelfs een gyneacoloog niet zeggen of het een maagd is of niet, omdat het bij iedereen anders is, ook in grootte, en het hoeft niet kapot te gaan bij de eerste keer seks.
pi_27523656
Heb je mijn post wel goed gelezen? Ik zeg: een 'ding' wat ze in hun vagina stoppen. Dus een dun buisje met rood vloeistof, waardoor het bij de ontmaagding kapot knapt (en de man moet dan denken dat het bloed is). Begrepen? Of moet ik mijn zinnen anders formuleren om mijn boodschap duidelijker te maken voor je?
www.pvda.nl
Steun!
pi_27523665
@ Fuifduif- Dus jij hecht niet veel waarde aan sex? Volgens jou zijn er meer dingen in het leven.
En wat voor waarde hecht jij dan aan het huwelijk?

Blijkbaar is seks wel degelijk van groot belang voor jou, anders zou je zo'n regeling voor 'snelscheiding' wel afkeuren. Damn, get a life. Als de seks niet goed is, dan maar scheiden. Voor wie is seks nu belangrijk? Juist.
A dream so real it takes her back
She's falling into her own past
The present has gone forever
Now she rests upon her bed
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:13:16 #183
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_27576556
quote:
Op zondag 29 mei 2005 16:52 schreef FuifDuif het volgende:
Ik laat me niets voorschrijven door een 16jarige middelbare scholier zeg! Kom nou. Ga je zelf eerst eens ontwikkelen.
Neem je wel iets aan van een 22 jarige die een HBO diploma heeft?
Laat je asjebleift eens suf neuken door iemand! Hoe ouderwets kan je zijn.
Vrouwenonderdrukking, vrouwen inruilen, kom op zeg!
Toevallig ben ik het dus eens met de 16 jarige middelbare scholier.
Je bent gewoon bang voor vrouwen omdat de emancipatie eindelijk eens goed begint te werken. En je hebt duidelijk nog nooit sex gehad...
Niks moet, niksen mag.
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:54:10 #184
76339 woeshie
Let your mind go
pi_27578025
Fuifduif z'n foto/avatar lijkt verdacht veel op zo'n klein duits manneke die vele jaren geleden ook zo'n twisted mind had ..
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:57:22 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27578163
Die vergelijking vind ik toch wel een grove belediging van Dries van Agt...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27578746
Ik vind Dries van Agt in de verste verte niet overeenkomen met Adolf Hitler, anders.
pi_27578774
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:13 schreef _Nouky_ het volgende:
Je bent gewoon bang voor vrouwen omdat de emancipatie eindelijk eens goed begint te werken. En je hebt duidelijk nog nooit sex gehad...
Ik denk dat je iets te optimistisch bent over de emancipatie. In de realiteit is dat namelijk totaal niet zo.

En ik zie niet in wat het wel of niet gehad hebben van seks hier nu weer mee te maken heeft.
pi_27578961
Is dit nou zo'n topic van de nieuwe FD?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27579051
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is dit nou zo'n topic van de nieuwe FD?
Nee, dit topic heb ik aangemaakt voor de Gevleugelde Verlichting.
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:22:52 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27579087
En hoe kijk je er nu, als verlichte gevederde, tegenaan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27579091
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:21 schreef FuifDuif het volgende:

Nee, dit topic heb ik aangemaakt van voor de Gevleugelde Verlichting.
! Heb je ook al topics van na GV?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27579259
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

! Heb je ook al topics van na GV?
Nee, nog niet . Hoewel, mijn openbaringstopic (zie sig) is er in feite eentje van na de GV. Maar voor de rest nog niet.
pi_27579304
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:21 schreef FuifDuif het volgende:

Nee, dit topic heb ik aangemaakt voor de Gevleugelde Verlichting.
en je OP

Soort verschrimpelde scheidingsprocedure. Goede daad verricht, maar niet goed uitgepakt, dus halve beloning en/of tegemoetkoming daarin. Ze kunnen beter niet wachten dus, scheelt ook weer (zelfs) verschrimpelde scheidingsprocedures

weg gaat nu , die topics van vandaag schieten wel de pan uit
pi_27579313
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:22 schreef Copycat het volgende:
En hoe kijk je er nu, als verlichte gevederde, tegenaan?
Een goede vraag. Eigenlijk vind ik dit topic van mij, het idee dat ik hier heb gepresenteerd, vrij belachelijk, in de zin dat ik een vrouw zo afschilder als een gebruiksvoorwerp.
pi_27580704
Je bent ook echt een zielepoot fuifduif.

Je stemt zeker ook SGP? (en als je moslim was stemde je taliban) En vrouwen moeten zeker achter het aanrecht staan en kinderen baren? Of je bent dominee en zit aan minderjarige meisjes en maakt ze bang met de hell en satan enzo als ze het niet willen. Iig hoor je nergens bij dus word je maar een soort extremist die erkenning probeert te halen door te leven volgens de bijbel (maar ondertussen machtbelust zoals sekte leiders enzo door je mening op te dringen aan anderen)

Maar je moet natuurlijk lekker zelfweten dat je niet wilt neuken voor het huwelijk. Maar ik denk dat je nooit gaat trouwen met jouw vreemde instelling. Mischien moet je moslim worden btw, word je uitgehuwelijk en mag je vrouwtje kiezen en neuken wanneer je wilt, want klagen mag ze toch niet. (want dat staat zogenaamd in dat boek, handig he!!)
pi_27580799
Misschien moet je het topic eens lezen waarnaar FuifDuif linkt in zijn sig.
Power perceived is power achieved.
pi_27580904
sorry, zie mijn post dan als not-posted

(maar ik denk wel zo over mensen met dat soort gedachten)
  donderdag 2 juni 2005 @ 21:06:01 #198
13932 Sunrise
BMW Addicted
pi_27588993
quote:
Op zondag 29 mei 2005 16:53 schreef FuifDuif het volgende:
Het is een illusie om te denken dat je individueel vrij bent, Trinity. Ik durf te zweren dat jij reeds seks hebt gehad om niet uit de maat te vallen bij je vriendinnetjes.
Het is een illusie om te geloven dat Eva uit een rib van Adam is gemaakt.. En dat een slang kan praten.. nee jij leeft in de illusie.. (ik ga wel er niet verder over in over Christenen, je bent een aardige kerel verder maar jouw anti-sex topics beginnen teveel op tevallen, zal wel mede door je geloof komen)

Weet je wat jij moet? Jezelf een hele grote strik omdoen en je laten verwennen door een negerin met dikke tieten..

Moraal van dit verhaal:

Geniet nou toch eens een keer man, je leeft maar 1 keer, en leef geestelijk niet in de jaren '60
pi_27592940
Sunrise, lees het topic in mijn sig .

Verder, jij weet niet of we maar 1 keer leven en juist in de jaren '60 was het feest, drugs, rock 'n roll en natuurlijk seks. Dus dat laatste van jou slaat helemaal nergens op .
  vrijdag 3 juni 2005 @ 00:26:40 #200
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_27595113
Wat nu zo jammer is, is dat je niet ingaat op de post die je erop wijst dat je het huwelijk zo belangrijk vind, in jouw ogen scheiden absoluut not-done is en dat je een relatie verbreken vanwege seks zielig vind.

Maar je wilt wel een 'inruil'-regeling voor als de seks niet goed is met je vrouw? Dat is echt heel erg hypocriet.

Overigens, mijn ouders zijn nooit getrouwd, m'n moeder is lesbisch en ik doe het vrij goed op school, for the record.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')