De waren uittesten? Het gaat om het gevoel dat je samen hebt. Op het emotionele en relationele vlak. Iemand die het seksuele vlak belangrijk vindt, is niet goed snik of mag zich geen mens noemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:28 schreef Sisko het volgende:
Oh mijn god, wat ben jij een superieur mannete zeg. Ons primitief noemen omdat wij wel slim genoeg zijn om de waren eerst uit te testen. Ik kan me alleen maar voorstellen dat je deze vraag nu stelt omdat je net getrouwd bent met een meid waar de sex nou niet echt is om over naar huis te schrijven (dit is figuurlijk, voordat je zegt dat je nooit erover naar huis zou schrijven ook al was het goed)
Ik zou zeggen, net goed. En zegt de bijbel trouwens niks over scheiden, ik dacht dat dat niet mocht.
Als jij hem er "even" in hangt niet.Maar hoe weet je dat?Je doet toch niet aan seks??quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus jij wilt beweren dat iets simpels als even hem erin hangen zoveel moeite kost voor jou om het te laten? Doe niet zo dramatisch zeg. Er is meer in de wereld.
hij hangt m in zijn sokquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:51 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Als jij hem er "even" in hangt niet.Maar hoe weet je dat?Je doet toch niet aan seks??
Nep of niet, je gebruikt een walgelijke methode van communiceren. Alles wat niet naar jouw standaarden leeft is primitief of minderwaardig. Ik zou dat boek van je nog maar is goed doornemen en proberen te begrijpen wat er staat over het in waarde laten van mensen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De waren uittesten? Het gaat om het gevoel dat je samen hebt. Op het emotionele en relationele vlak. Iemand die het seksuele vlak belangrijk vindt, is niet goed snik of mag zich geen mens noemen.
Trouwen is tegenwoordig anders weer heel populair hoor. Zonder trouwen heb je geen echte relatie vind ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:17 schreef -Trinity- het volgende:
Waarom überhaupt trouwen?
Delen van de inboedelrompslomp.
Primitief is niet per definitie negatief natuurlijk. Dat heb je mij niet horen zeggen. Maar seks is tegenwoordig niet zo belangrijk meer. Er is veel meer in het leven.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:15 schreef Tom-my het volgende:
[..]
Nep of niet, je gebruikt een walgelijke methode van communiceren. Alles wat niet naar jouw standaarden leeft is primitief of minderwaardig. Ik zou dat boek van je nog maar is goed doornemen en proberen te begrijpen wat er staat over het in waarde laten van mensen.
Primitief zie ik als iets wat voortkomt uit ons dierlijk instinct. Dat is een feit en daar hangt geen enkel waarde-oordeel aan.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:21 schreef Tom-my het volgende:
Iets primitief noemen is in mijn ogen denigrerend, en ik snap ook niet hoe je dat anders kan zien. Maar leg maar is uit.
Ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:23 schreef -Trinity- het volgende:
Dat vindt jij.
Ik ben verliefd - ik trouw. Ik scheid na 3 jaar zeurzooi.
En alleen de mannen mogen scheiden als zij de sloot te zuur vinden ja.
Knap? Het is zielig. Mensen geven direct op. Denk je dat een huwelijk vanzelf gaat? Je moet er wel voor werken. Het is algemeen bekend dat kinderen van gescheiden ouders slechter presteren op school en zich vaak ook veel ongelukkiger voelen in hun latere leven. De kosten van scheiden zouden wat mij betreft nog wel twee keer zo hoog mogen worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:30 schreef -Trinity- het volgende:
Oh, gaan we zo beginnen.
Schamen? Ze moeten zich schamen als ze jarenlang ruzie gaan zitten maken waar de kinderen bij zitten. Ik vind mensen die scheiden juist knap! Dat ze aan zichzelf en aan hun eigen belang denken. Die kinderen worden niet beter van de spanning die thuis hangt als er gescheiden moet worden, hoor. En ik ben ervaringsdeskundige.
Aangenaam kennis te maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:30 schreef -Trinity- het volgende:
Dit is modernere feministe (tot op zekere hoogte) tegen voor-de-oorlogse rolpatroon conservatieveling.
Dat is betekenis 2 en bovendien ook niet negatief. Het is een feit dat iets wel of niet gebrekkig is.quote:
En waarom mag deze vlieger niet voor vrouwen opgaan, Fuif?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:43 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, de 'niet goed, geld terug' regeling zorgt er voor dat de man zijn vrouw dan weer kan dumpen zonder te veel administratieve rompslomp en kosten. Dus een soort versimpelde scheidingsprocedure speciaal voor mensen (manne) die hebben gewacht met seks tot het huwelijk.
Pas maar op, je bent a. niet getrouwd en b. vast nog geen 18quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:47 schreef -Trinity- het volgende:
Ja.
We kunnen ook niet verwachten van een middelbare scholier dat die al zelf echt alles kan beredeneren. Jij leert nog dingen als evolutieleer als feiten, maar inmiddels zijn we al weer wat verder hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:29 schreef -Trinity- het volgende:
Ja de vrouw was ook echt gemaakt uit de rib van een man en we waren vroeger geen apen die inmiddels helemaal zijn geëvolueerd.
Tom-my, ja, en dan?
dat zal hij vast niet tolereren!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:29 schreef -Trinity- het volgende:
Ja de vrouw was ook echt gemaakt uit de rib van een man en we waren vroeger geen apen die inmiddels helemaal zijn geëvolueerd.
Tom-my, ja, en dan?
gebrek aan beter joh, hij leeft in een kamertje met dichtgetimmerde ramen, zit naast zn kaptafeltje naar zn gestijfselde overhemden te kijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:05 schreef -Trinity- het volgende:
Krijgen we dat weer.
Jaja, ik ben te jong als scholier om het leven te begrijpen. Lekker denigrerend weer.
Hoor je dat vaker ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:05 schreef -Trinity- het volgende:
Krijgen we dat weer.
Jaja, ik ben te jong als scholier om het leven te begrijpen. Lekker denigrerend weer.
Herinnert u zich deze nog... nog ... nog ?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:47 schreef Copycat het volgende:
En waarom mag deze vlieger niet voor vrouwen opgaan, Fuif?
Oh sorryquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Herinnert u zich deze nog... nog ... nog ?
Oh??quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:11 schreef FuifDuif het volgende:
Dat is een goede vraag. Kijk, genetisch gezien is de vrouw afhankelijk van de man onder iedere omstandigheid.
rightquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oh sorry.
Dat is een goede vraag. Kijk, genetisch gezien is de vrouw afhankelijk van de man onder iedere omstandigheid. Het zou niet natuurlijk zijn om die machtsverdeling niet door te voeren in culturele instituties, lijkt mij.
dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:38 schreef Fahrion het volgende:
Hun hebben toch alleen maar sex om kinderen te maken.
Not for fun anders waren ze al lang voor het huwlijk begonnen..
reageerde ik op jou bericht danquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:39 schreef xelnaga het volgende:
[..]
dat bedoelde ik nietsorry maar niet het topic om daar over te beginnen
ik ben het verder met de rest eens, geen huwelijk voor de sex
Ik wil niet terug, ik wil dat alles weer hetzelfde wordt...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik wil niet terug naar de vorige eeuw, ik wil alleen dat de moraal van de vorige eeuw wordt gehandhaafd.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:00 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als je zoveel waarde hecht aan seks, dan ben je inderdaad nog primitief. Maar dat geeft niet, zo zijn de meesten.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus jij wilt beweren dat iets simpels als even hem erin hangen zoveel moeite kost voor jou om het te laten? Doe niet zo dramatisch zeg. Er is meer in de wereld.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De waren uittesten? Het gaat om het gevoel dat je samen hebt. Op het emotionele en relationele vlak. Iemand die het seksuele vlak belangrijk vindt, is niet goed snik of mag zich geen mens noemen.
Vanwaar deze regeling dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja.
Maar als je gaat trouwen is het ook niet de bedoeling dat je direct weer gaat scheiden! Trouwen is voor het leven. Ik walg van mensen die gaan scheiden en al helemaal wanneer er kinderen zijn. Je moet je als ouders dan toch wel flink, maar dan ook flink!, schamen.
Amen!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:59 schreef Killjoy het volgende:
Over de jaren is sex iets geworden waarvoor je je moet schamen, dit komt gewoon door de kerk.
Sex is een goed iets en is een belangrijk onderdeel van een gezonde relatie
En ik walg van mensen die niet gaan scheiden, ook al zijn ze ongelukkig en doen ze er alles aan mekaar het leven zuur te maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja.
Maar als je gaat trouwen is het ook niet de bedoeling dat je direct weer gaat scheiden! Trouwen is voor het leven. Ik walg van mensen die gaan scheiden en al helemaal wanneer er kinderen zijn. Je moet je als ouders dan toch wel flink, maar dan ook flink!, schamen.
En jij bent nog maagd? Of getrouwd?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oh sorry.
Dat is een goede vraag. Kijk, genetisch gezien is de vrouw afhankelijk van de man onder iedere omstandigheid. Het zou niet natuurlijk zijn om die machtsverdeling niet door te voeren in culturele instituties, lijkt mij.
IDD je leven is maar kort, probeer gelukkig te zijn. Als je 40 jaar met iemand opgescheept zit die je niet ziet zitten dan leef je in een hel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En ik walg van mensen die niet gaan scheiden, ook al zijn ze ongelukkig en doen ze er alles aan mekaar het leven zuur te maken.
En de kinderen ookquote:Op zondag 29 mei 2005 08:12 schreef Balthar het volgende:
[..]
IDD je leven is maar kort, probeer gelukkig te zijn. Als je 40 jaar met iemand opgescheept zit die je niet ziet zitten dan leef je in een hel.
En als die kerel er nou niks van kanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:43 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, de 'niet goed, geld terug' regeling zorgt er voor dat de man zijn vrouw dan weer kan dumpen zonder te veel administratieve rompslomp en kosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |