evt verbod is een andere discussie.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, het homohuwelijk neem ik niet serieus en ik vind het verboden zou moeten worden, maar dat is een andere discussie.
Nee, hoor, de Bijbel is er heel duidelijk over.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
normen en waarden ook niet.
die zijn enkel een vorm van hersenspoeling.
de bijbel is HET boek van de hersenspoelingquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, hoor, de Bijbel is er heel duidelijk over.
nee, het is een zuigende zeikerdquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:06 schreef LowJoe het volgende:
Je bent gewoon een conversatief avant lettre,geef het maar toe!
Dat is jouw mening, bewijs het maar eensquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de bijbel is HET boek van de hersenspoeling
Helemaal niet, jij bent progressief om het progressief zijn. Hoe zielig ben je danquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:06 schreef LowJoe het volgende:
Je bent gewoon een conversatief avant lettre,geef het maar toe!
Jouw geschrijf is HET bewijs!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, bewijs het maar eens.
Ik progessief?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij bent progressief om het progressief zijn. Hoe zielig ben je dan.
Leuk hequote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:10 schreef Diego27 het volgende:
Ik dacht al wat een vreemd post maar toen zag ik je hobby's !!!
Vrouwen beledigen, rookworst eten en Pinkeltje lezen
Wie hecht er nu veel waarde aan seks? De kerk die vindt dat het iets is om te wachten, met de hele rituele verkettering als je het wel doet? Of de ontkerkelijken die het een "gewoon iets" vinden?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:00 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als je zoveel waarde hecht aan seks, dan ben je inderdaad nog primitief. Maar dat geeft niet, zo zijn de meesten.
Dus jij wilt beweren dat iets simpels als even hem erin hangen zoveel moeite kost voor jou om het te laten? Doe niet zo dramatisch zeg. Er is meer in de wereld.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:20 schreef super-muffin het volgende:
Als je zo het zo lang vol houd zonder sex voor het huwelijk, kun je dat er na (of tijdens) ook wel vol houden.
De waren uittesten? Het gaat om het gevoel dat je samen hebt. Op het emotionele en relationele vlak. Iemand die het seksuele vlak belangrijk vindt, is niet goed snik of mag zich geen mens noemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:28 schreef Sisko het volgende:
Oh mijn god, wat ben jij een superieur mannete zeg. Ons primitief noemen omdat wij wel slim genoeg zijn om de waren eerst uit te testen. Ik kan me alleen maar voorstellen dat je deze vraag nu stelt omdat je net getrouwd bent met een meid waar de sex nou niet echt is om over naar huis te schrijven (dit is figuurlijk, voordat je zegt dat je nooit erover naar huis zou schrijven ook al was het goed)
Ik zou zeggen, net goed. En zegt de bijbel trouwens niks over scheiden, ik dacht dat dat niet mocht.
Als jij hem er "even" in hangt niet.Maar hoe weet je dat?Je doet toch niet aan seks??quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus jij wilt beweren dat iets simpels als even hem erin hangen zoveel moeite kost voor jou om het te laten? Doe niet zo dramatisch zeg. Er is meer in de wereld.
hij hangt m in zijn sokquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:51 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Als jij hem er "even" in hangt niet.Maar hoe weet je dat?Je doet toch niet aan seks??
Nep of niet, je gebruikt een walgelijke methode van communiceren. Alles wat niet naar jouw standaarden leeft is primitief of minderwaardig. Ik zou dat boek van je nog maar is goed doornemen en proberen te begrijpen wat er staat over het in waarde laten van mensen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De waren uittesten? Het gaat om het gevoel dat je samen hebt. Op het emotionele en relationele vlak. Iemand die het seksuele vlak belangrijk vindt, is niet goed snik of mag zich geen mens noemen.
Trouwen is tegenwoordig anders weer heel populair hoor. Zonder trouwen heb je geen echte relatie vind ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:17 schreef -Trinity- het volgende:
Waarom überhaupt trouwen?
Delen van de inboedelrompslomp.
Primitief is niet per definitie negatief natuurlijk. Dat heb je mij niet horen zeggen. Maar seks is tegenwoordig niet zo belangrijk meer. Er is veel meer in het leven.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:15 schreef Tom-my het volgende:
[..]
Nep of niet, je gebruikt een walgelijke methode van communiceren. Alles wat niet naar jouw standaarden leeft is primitief of minderwaardig. Ik zou dat boek van je nog maar is goed doornemen en proberen te begrijpen wat er staat over het in waarde laten van mensen.
Primitief zie ik als iets wat voortkomt uit ons dierlijk instinct. Dat is een feit en daar hangt geen enkel waarde-oordeel aan.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:21 schreef Tom-my het volgende:
Iets primitief noemen is in mijn ogen denigrerend, en ik snap ook niet hoe je dat anders kan zien. Maar leg maar is uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |