Dat is het idee... als jij die 99% niet gebruikt, gebruikt hij het. Zo gauw jij met bijvoorbeeld een game weer meer gaat gebruiken gaat ie langzamer...quote:
Jepquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:35 schreef washandje het volgende:
[..]
Dat is het idee... als jij die 99% niet gebruikt, gebruikt hij het. Zo gauw jij met bijvoorbeeld een game weer meer gaat gebruiken gaat ie langzamer...
Dat klopt de duur van een job kan zeer verschillen van 2 uur tot wel een week. Maar als je 7 jobs van 1 dag hebt krijg je even veel punten als je 1 job van 7 dagen hebt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:43 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jep
Alleen soms tikken die procenten heel snel bij, 10% in een minuut. Soms duurt 10% wel een uur (terwijl ik het zelfde doe)
Maar bij de zelfde jobs verschilt de tijd per procentquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:46 schreef iisschots het volgende:
[..]
Dat klopt de duur van een job kan zeer verschillen van 2 uur tot wel een week. Maar als je 7 jobs van 1 dag hebt krijg je even veel punten als je 1 job van 7 dagen hebt.
Hij doet tquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:44 schreef iisschots het volgende:
Probeer eens je PC te herstarten?
Ok, ik dacht dat dat dus te maken had met het scherm, maar gelukkig niet dusquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:49 schreef iisschots het volgende:
Dat klopt ook, aan het begin doet hij de makkelijke berekeningen en aan het eind de moeilijkere, waardoor het op het eind steeds langer duurt voordat een % gereed is.
kunnen gebruiken?
`quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:49 schreef iisschots het volgende:
Dat klopt ook, aan het begin doet hij de makkelijke berekeningen en aan het eind de moeilijkere, waardoor het op het eind steeds langer duurt voordat een % gereed is.
Dat betekent dat je maar 1 keer dat ding kan runnen per processor, gewoon maar 1x per computer dus. Heb je hem niet al ergens in de background runnen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:07 schreef classpc het volgende:
(357) More copies of THINK running than THINK_PROCESSES or NUMBER_OF_PROCESSORS
Ik snap het niet
Ik gebruik NetMeter (kan je bandwith mee meten) en er is (bijna) niets te zien. Waarschijnlijk heb je met die post meer bandbreedte gebruikt dan dat hele programma in een uur.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:29 schreef Zebbie het volgende:
Maar vanaf begin volgende maand wordt er dus overnieuw gemeten?
gebruikt dit niet veel datalimiet?
Dan is het OKquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:31 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik gebruik NetMeter (kan je bandwith mee meten) en er is (bijna) niets te zien. Waarschijnlijk heb je met die post meer bandbreedte gebruikt dan dat hele programma in een uur.
Ik had 0 hits, 1 job complete en andere ineens alweer op 34%quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:00 schreef washandje het volgende:
Is het nou goed als je meer of minder hits hebt per job? Dat begijp ik niet helemaal uit de FAQ van find-a-drug.org.uk...
Doet ie het wel of niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:02 schreef GotC het volgende:
Eindelijk doetie het geloof ik..
Niet dusBegin het nu zat te worden zeg!
Ik had E-Jey al gemeld dat zijn link niet werkte.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:24 schreef classpc het volgende:
Waar kan ik nu vinden welke jobs wel lang duren en welke niet?
Ik vind het maar erg onduidelijk. Vooral die F-A-D pagina.
Ik heb het net even uitgeprobeerd maar als snooze geactiveerd is en je klikt er dan weer op dan moet je even een aantal seconden (tien voor het gemak) wachten en dan opnieuw het menu openen. Als er dan weer een vinkje voor snooze staat dan snap ik het ook ff niet...quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:39 schreef GotC het volgende:
Inmiddels heb ik iets gedaan (al sla je me vierkant dood wat), en werkt alles.![]()
Ik kon daarvoor trouwens het vinkje 'snooze' niet wegkrijgen, wat ik ook deed..ach, vaag, maar hij doet t!
17 hits en pas 22,6% inmiddels
Oh enne Xaverius..ik heb nog geen breedbandje![]()
* GotC kijkt boos naar vader
Trouwens, waarom zijn die graphics er? Voor de sier of hebben ze ook nog werkelijk nut oid?
En je score wordt alleen gebaseerd op het aantal jobs dat je complete?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:05 schreef PurpleBear het volgende:
[..]
Ik had E-Jey al gemeld dat zijn link niet werkte.
Hier zie je de gemiddelde duur van elk 'target'
vb. 1C8L-Q3 = Proteome, duurt 7.6 uren.
Welke projecten je wel / niet wil hebben kan je configureren in de control panel van FaD instellen.
Ik waarschuw je, CJD (gekke koeien ziekte) en Kanker durn het langst (gem. 2-5 dagen).
Ik laat em gewoon op de achtergrond open staanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:47 schreef Xaverius het volgende:
De graphics hebben volgens mij totaal geen nut. Ik denk dat je zo kan zien wat het programma doet, maar het is niet een essentieel onderdeel van het programma.
Ik heb het een keertje bekeken maar wat moet ik met zo'n pop-up de hele tijd op mijn scherm.
21 hits!quote:
Ja maar in de FAQ lijkt zoiets te staan als dat het goed is als een score minstens -50 hits is... nou lijkt het me niet dat een score in de min gaat? (hier niet iigquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:59 schreef iisschots het volgende:
Het aantal hits is vooral voor belang van voor het project. Het maakt niet uit voor de punten die je er voor krijgt.
Ach ja, gewoon op de achtergrond draaienquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:56 schreef GotC het volgende:
[..]
21 hits!
* GotC steekt tong uit
Die graphics heb ik maar gewoon op 'hide' gezet
Leuk voor je hits en % is een film kijken op de compDat doe ik tenminste nu..Donnie Darko.
Kun je aangeven waar je dit in de DPC-Faq gelezen hebt...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:57 schreef washandje het volgende:
[..]
Ja maar in de FAQ lijkt zoiets te staan als dat het goed is als een score minstens -50 hits is... nou lijkt het me niet dat een score in de min gaat? (hier niet iig)
Tsja. Dat krijg je als iemand dit topic spamt in het WP topic, waar je al verzamelfreaks hebtquote:Op zondag 29 mei 2005 00:35 schreef Nightanimal het volgende:
Het aantal Fokkers die nu meedoen met DPC groeit gestaag...outstanding!!,
Op dit moment zijn er 12 Fokkers gejoined, er is nog altijd plaats voor nog meer mensen!!![]()
De punten die je krijgt, hangen niet af van het aantal jobs die je doet, of van het aantal hits die een job heeft.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:46 schreef Zebbie het volgende:
En je score wordt alleen gebaseerd op het aantal jobs dat je complete?
Niet de DPC-FAQ, maar de FaD-FAQ op find-a-drug.com. Maar volgens mij heeft dat te maken met het succes van die job voor het project ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:54 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Kun je aangeven waar je dit in de DPC-Faq gelezen hebt...
Dit is het enigste stukje dat over hits van een job gaat:
Over het algemeen zullen jobs die weinig hits opleveren sneller doorgerekend worden dan jobs die erg veel hits opleveren. Het aantal hits die een job oplevert is sterk afhankelijk van de proteïne target en dus ook het project. De score heeft overigens alleen met de tijdsduur van een job te maken dus hoe meer hits hoe meer punten(omdat er dan langer over gedaan wordt).
Waar zie je dat?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:18 schreef cyberstalker het volgende:
Ik heb al 807 punten. [14.gif]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |