Dat is het idee... als jij die 99% niet gebruikt, gebruikt hij het. Zo gauw jij met bijvoorbeeld een game weer meer gaat gebruiken gaat ie langzamer...quote:
Jepquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:35 schreef washandje het volgende:
[..]
Dat is het idee... als jij die 99% niet gebruikt, gebruikt hij het. Zo gauw jij met bijvoorbeeld een game weer meer gaat gebruiken gaat ie langzamer...
Dat klopt de duur van een job kan zeer verschillen van 2 uur tot wel een week. Maar als je 7 jobs van 1 dag hebt krijg je even veel punten als je 1 job van 7 dagen hebt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:43 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jep
Alleen soms tikken die procenten heel snel bij, 10% in een minuut. Soms duurt 10% wel een uur (terwijl ik het zelfde doe)
Maar bij de zelfde jobs verschilt de tijd per procentquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:46 schreef iisschots het volgende:
[..]
Dat klopt de duur van een job kan zeer verschillen van 2 uur tot wel een week. Maar als je 7 jobs van 1 dag hebt krijg je even veel punten als je 1 job van 7 dagen hebt.
Hij doet tquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:44 schreef iisschots het volgende:
Probeer eens je PC te herstarten?
Ok, ik dacht dat dat dus te maken had met het scherm, maar gelukkig niet dusquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:49 schreef iisschots het volgende:
Dat klopt ook, aan het begin doet hij de makkelijke berekeningen en aan het eind de moeilijkere, waardoor het op het eind steeds langer duurt voordat een % gereed is.
kunnen gebruiken?
`quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:49 schreef iisschots het volgende:
Dat klopt ook, aan het begin doet hij de makkelijke berekeningen en aan het eind de moeilijkere, waardoor het op het eind steeds langer duurt voordat een % gereed is.
Dat betekent dat je maar 1 keer dat ding kan runnen per processor, gewoon maar 1x per computer dus. Heb je hem niet al ergens in de background runnen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:07 schreef classpc het volgende:
(357) More copies of THINK running than THINK_PROCESSES or NUMBER_OF_PROCESSORS
Ik snap het niet
Ik gebruik NetMeter (kan je bandwith mee meten) en er is (bijna) niets te zien. Waarschijnlijk heb je met die post meer bandbreedte gebruikt dan dat hele programma in een uur.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:29 schreef Zebbie het volgende:
Maar vanaf begin volgende maand wordt er dus overnieuw gemeten?
gebruikt dit niet veel datalimiet?
Dan is het OKquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:31 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik gebruik NetMeter (kan je bandwith mee meten) en er is (bijna) niets te zien. Waarschijnlijk heb je met die post meer bandbreedte gebruikt dan dat hele programma in een uur.
Ik had 0 hits, 1 job complete en andere ineens alweer op 34%quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:00 schreef washandje het volgende:
Is het nou goed als je meer of minder hits hebt per job? Dat begijp ik niet helemaal uit de FAQ van find-a-drug.org.uk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |