Tsja. dat zou wel kunnen ja. Want hij is tijden roadie geweest van Honest Men.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:04 schreef GLO het volgende:
[..]
Niet als je directe concurrenten The Buffoons zijn. Die waren echt beroemd. Ik vermoed toch dat jouw pa een en ander misschien door een klein roze brilletje bekeken heeft...![]()
Ahaaa, daar komt de aap uit de mouwquote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Tsja. dat zou wel kunnen ja. Want hij is tijden roadie geweest van Honest Men.
Voor zover ik me herinner van de anderhalve keer dat ik ze op de radio gehoord heb, was het vrij cleane beatmuziek, met closeharmonyzang (maar dat deden die verrotte Buffoons dan weer vele malen beter...quote:Alleen daarom al vind ik Honest Menen
![]()
ken geen er muziek er van verder
Aaah. Maar je kent het wel dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Ahaaa, daar komt de aap uit de mouw
[..]
Voor zover ik me herinner van de anderhalve keer dat ik ze op de radio gehoord heb, was het vrij cleane beatmuziek, met closeharmonyzang (maar dat deden die verrotte Buffoons dan weer vele malen beter...).
sjit, ik had die hele country-hint niet gezienquote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
Paus Jo met de banjo
bigshadow +1
Ik ga plat, trusten![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
Paus Jo met de banjo
bigshadow +1
Ik ga plat, trusten![]()
1 2 3 4 | Girlfriend in a coma, I know I know - it's serious Girlfriend in a coma, I know I know - it's really serious |
Ik vind het veeeeeeeeeels te warm om te slapen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:13 schreef peaceman het volgende:
Ik ga mij verplaatsen van de zittende sauna naar de liggende sauna.. de vraag die ik klaar had staan zal dus moeten wachten....![]()
Ja, toen je nest + men goedkeurde wist ik wel hoe laat het was (maar nou weet ik nog steeds niet hoe we die HO hadden moeten zien...).quote:
quote:Zie je wel dat ze populair waren.![]()
I know. Daar staat geen foto, nog een stukje over de Honest Men.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, toen je nest + men goedkeurde wist ik wel hoe laat het was (maar nou weet ik nog steeds niet hoe we die HO hadden moeten zien...).
[..]
You got me tuk.
Nu moet je het NPI daar nog van zien te overtuigen...
Wees blij... nu krijg je toch nog snel mijn vraag.quote:
Night BSquote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:17 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Jeppe, de titel mogen duidelijk zijn
peaceman +1
Goodnight lads
Truste BigShadow.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:17 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Jeppe, de titel mogen duidelijk zijn
peaceman +1
Goodnight lads
Ja, ja. Vertel nou maar over de herkomst van de H en de O...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
I know. Daar staat geen foto, nog een stukje over de Honest Men.
Grote schande.![]()
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:18 schreef Neleos het volgende:
Maar nu kan de p-man mooi zijn vraag uit de schuur halen.![]()
Heb ik en ook Big Shadow al gedaan. Maar vooruit. Dat eerste vrouwtje is een Ho. (Hooker)quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, ja. Vertel nou maar over de herkomst van de H en de O...
[afbeelding]
Ooooo, op die fiets. Ik ga straks nog 's op m';n gemak alles teruglezen. Kijken wat ik allemaal gemist hebquote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb ik en ook Big Shadow al gedaan. Maar vooruit. Dat eerste vrouwtje is een Ho. (Hooker)
Potverkaatje. Dat zegt mij gar nichtsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:21 schreef peaceman het volgende:
Dolf Janssen had in zijn een show een mooi verhaal. Hij had het over een nummer van een wel legendarische zanger. Hij beschreef de tekst. Het nummer ging over een arbeider in een autofabriek die op het prachtige idee kwam om elke dag 1 van de tig onderdelen van een auto mee te nemen naar huis, waamee hij uiteindelijk de auto maakte (later zelfs echt gebeurd). Ik weet niet meer hoe het nummer heet, dus als je de uitvoerende weet is het goed...
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:26 schreef Neleos het volgende:
Is het Frank Sinatra?
Juist dat is m, geweldig verhaal.... Er schijnt dus daadwerkelijk een gozer het uitgevoerd te hebben naar aanleiding van dat nummer en die auto staat in het Johnny Cash museum. Jammer dat ik de titel vergeten ben... ben nu wel over 5 min. wegquote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:30 schreef Neleos het volgende:
Johnny Cash?
Shit, wéér zo'n stiekeme edit-hint.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
hij had ook wel wat met gevangenissen (cryptisch)
Maar ik heb wel een mooie vraag.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Shit, wéér zo'n stiekeme edit-hint.
Ja, dan moet het wel Cash zijn.
Ja sorry dat doe ik soms om het topic niet te veel te bevuilen....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Shit, wéér zo'n stiekeme edit-hint.
Ja, dan moet het wel Cash zijn.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja sorry dat doe ik soms om het topic niet te veel te bevuilen....![]()
Tjeempie, om 's een vette sixties-kreet te bezigen. Effe denken hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een mooie vraag.
Welke 3 Beatles nummers stonden in de eerste Nederlandse Top 40?
I Should Have Known Better zou ik nou nooit geraden hebben, maar da's de enige goede.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:40 schreef GLO het volgende:
Ticket To Ride, Help! en I Should Have Known Better?
Want die heeft alleen 1 week op nr. 40 gestaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
I Should Have Known Better zou ik nou nooit geraden hebben, maar da's de enige goede.
Ah gelukkig, ik zat al weer bijna op het balkonquote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:55 schreef GLO het volgende:
Present weer. M'n comp was vastgelopen!
Eh... dan stonden ze er toch alledrie in, of begrijp ik 't nou verkeerdquote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Want die heeft alleen 1 week op nr. 40 gestaan.
Die andere 2 nummers stonden op nr. 1 en nr. 26 die week.
I Should Have Known Better stond op 40.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:57 schreef GLO het volgende:
[..]
Eh... dan stonden ze er toch alledrie in, of begrijp ik 't nou verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |