Dan moeten het The Buffoons zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:36 schreef Neleos het volgende:
Of eerst nog als hint.
Ze komen uit Enschede.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Is die met die rode gitaar Tony van Heemschut?
Populair eind jaren 60, en bij mijn weten de enige bekende band uit Enschede uit die tijd (uit elke tijd, for that matterquote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:38 schreef peaceman het volgende:
Buffoons? (geen idee hoe oud die zijn)
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Bijna een punt waard ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:37 schreef Scrutinizer het volgende:
ik krijg lesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Populair eind jaren 60, en bij mijn weten de enige bekende band uit Enschede uit die tijd (uit elke tijd, for that matter)
Nee, er zijn er meer.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Populair eind jaren 60, en bij mijn weten de enige bekende band uit Enschede uit die tijd (uit elke tijd, for that matter)
Miss Nestmen2be dusquote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:40 schreef Neleos het volgende:
Hier een rebus. Succes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Goeie band he.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Honest Men?
Ja, dat vond iedereen van zijn eigen stad, dorp of streek. Zo kwam ik laatsts een site tegen met daarop honderden bandbio's en een uitgebreide pophistorie van.... Goeree Overflakkee!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar Enschede scheen heel bijzonder te zijn, in de '60 ties, zei wederom mijn vader. Nu weinig meer van te merken helaas.
![]()
Je zei populair. Maar ze hebben niet eens een hit gehad...quote:
Neequote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Je zei populair. Maar ze hebben niet eens een hit gehad...
H+O=HO.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:55 schreef GLO het volgende:
Trouwens, hoe moesten wij uit die foto van die schaars geklede dame nou de H en de O halen? Ben ik wel benieuwd naar.
Klinkt als mannen die eerst kijken of ze genoeg geld bij zich hebben voor ze de televisie uit het hotelraam flikkerenquote:
Nou, ik kan het me niet herinneren. Maar ik kijk het ff na... nou ja, OK, drie tipparadenoteringen, tussen 1967 en 1970. Meer kan ik er niet van maken.quote:
En daar maken ze bij Jiskefet dan weer prachtige 'documentaires' van.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:51 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, dat vond iedereen van zijn eigen stad, dorp of streek. Zo kwam ik laatsts een site tegen met daarop honderden bandbio's en een uitgebreide pophistorie van.... Goeree Overflakkee!
Mondharmonica?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klinkt als mannen die eerst kijken of ze genoeg geld bij zich hebben voor ze de televisie uit het hotelraam flikkeren
Anyway, ik wil zo naar bed: Welk instrument speelde Paus JPII in Spitting Image?
Drie tipparradenoteringen. Daar ben je al snel populair mee in Enschede in de jaren '60 denk ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:58 schreef GLO het volgende:
[..]
Nou, ik kan het me niet herinneren. Maar ik kijk het ff na... nou ja, OK, drie tipparadenoteringen, tussen 1967 en 1970. Meer kan ik er niet van maken.
Ho is dus een dame van lichte zeden in het (amerikaans) rapjargonquote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:55 schreef GLO het volgende:
Trouwens, hoe moesten wij uit die foto van die schaars geklede dame nou de H en de O halen? Ben ik wel benieuwd naar.
De blokfluit?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klinkt als mannen die eerst kijken of ze genoeg geld bij zich hebben voor ze de televisie uit het hotelraam flikkeren
Anyway, ik wil zo naar bed: Welk instrument speelde Paus JPII in Spitting Image?
Niet als je directe concurrenten The Buffoons zijn. Die waren echt beroemd. Ik vermoed toch dat jouw pa een en ander misschien door een klein roze brilletje bekeken heeft...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Drie tipparradenoteringen. Daar ben je al snel populair mee in Enschede in de jaren '60 denk ik.![]()
Neuh, zoek het in de country-hoekquote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:04 schreef GLO het volgende:
Harp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |