Grappig, dat had ik juist weer met Sleeping With Ghosts.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:15 schreef bigshadow het volgende:
Ik mis nog een beetje een vonk, maar ja, ik heb um nog niet afgeschreven. Het album is me momenteel wat te vlakjes, veiliger misschien wel mijn inziens.
Ik moet wel bekennen dat ik al in geen tijden een van de albums heb opgezet, maar waar ik vroegah zo kon genieten van het snerpende geluid, de agressie van sommige nummers vind ik dat niet meer zo terug in de laatste twee. Ik ben het met je eens dat ze een iets andere richting zijn opgegaan, een wat subtielere richting, en ja, ze zijn wat meer gaan experimenteren. Dat mag natuurlijk ook (aardig van mij he, maar bands groeien natuurlijk), en ik vind het ook zeker niet slecht, het coverwerk is er iig wel op vooruitgegaanquote:Op maandag 23 januari 2006 23:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Grappig, dat had ik juist weer met Sleeping With Ghosts.
Ik kan me nog vaag herinneren dat ik in eerste instantie redelijk enthousiast was over dat album, omdat ik het helemaal niet zo op had met Black Market Music.
Nu merk ik dat, terwijl ik Black Market Music nog wel eens op heb staan, ik Sleeping with Ghost (op Bitter End na) eigenlijk helemaal oversla.
Ik vind dit album qua sfeer een beetje teruggrijpen op het tweede album, maar dan iets ingetogener, en tegelijkertijd zie ik muzikaal gezien juist wat progressie.
Sommige refreintjes zijn wat minder ongecontroleerd, soms bijna pop-achtig, en dat maakt het wel mooier wat mij betreft.
En toch is er tegelijkertijd ook wat geexperimenteerd met de zang en de keuze van instrumenten. Meer piano, de zang is wat subtieler hier en daar, en volgens mij ook wat meer gebruik van samples/loopjes of hoe je die dingen ook noemt.
"Because I want you" is toch alleen de eerste single voor Engeland? De rest van Europa heeft 'Song to say goodbye" als single.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:12 schreef LuQas het volgende:
Because I want you Logisch dat dit de eerste single van de cd is. Stampen enzo.![]()
Song to say goodbye to Typische afsluiter. Maar ik vond Centrefolds een stuk beter.
bron: http://www.placeboworld.co.uk/tour/index.htmlquote:Date City & Venue Country
FEB
19.02.06 Bangkok 100 Rock Festival Thailand
JUNE
02.06.06 Rock Im Park Germany
04.06.06 AM Ring Germany
09.06.06 Isle Of Wight Festival UK
16.06.06 Nova Rock Festival Austira
17.06.06 Interlaken Festival Switzerland
JULY
19.07.06 Roskilde Denmark
22.07.06 Paleo Switzerland
29.07.06 Werchter Beligium
Eens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik erger me nogal aan die zangeres in Meds, ze zingt met zo'n irritante hoor-mij-eens-geil-zingen-stem![]()
Nee joh, VV is tof!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik erger me nogal aan die zangeres in Meds, ze zingt met zo'n irritante hoor-mij-eens-geil-zingen-stem![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:51 schreef Joesse het volgende:
kvin Space Monkey een soort van vervolg op LeniBM heeft ook al een deel van die tekst bij de live versie van Leni gezongen geloof ik (beside astride her, I die inside her), maar k kan em nergens vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |