Succes / Have fun!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga even
want morgenmiddag moet mijn tweede review online staan en ik moet nog bijna 200 pagina's.
Tot later!
Nouja, je hebt in ieder geval iets geniaals verricht.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Was het zekerNetwerkanalyse als ik het goed heb onthouden. Zwaar kl*te vak...
Suc6 lupa!
Ik zo ook maar eensquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik ga ook ff van het lekkere weer genieten![]()
Als ik echt moet kiezen de meest linkerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:29 schreef Alicey het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mijn icon base. Welke past bij me?
rellenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er was niks mis mee, maar ik kwam daar vnl om te rellen.
Dank jequote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:01 schreef livEliveD het volgende:
@Haus: Schitterende post van je in rudeonline topic [afbeelding]
Mja vooral dat stuk dat dit het laatste topic wordt. Gewoon duidelijk, rustig en heel terecht. Naast de hypothetische mogelijkheid dat WFL'ers voor hun gevoel de status van slim zijn willen opkrikken door zich te meten aan rude zie ik geen ander nut om er nog een topic tegenaan te gooien. Iedereen weet dat ie toch niet van mening veranderd dus dat kan het enige doel allang niet meer zijn. Het idee dat anderen er zijdelings van leren door kennis op te pikken tijdens deze 'discussies' kan efficiënter in een ander topic waarbij de ideeën van rude achterwege blijven dus dat is ook geen argument om het open te laten. Het openlaten zodat rude zijn onzinnige kruistocht kan voortzetten zal leiden tot een kopie van dit soort topics met hetzelfde resultaat en is dus ook al niet zinvol. Ergo, je hebt gelijk met je post en formuleerde dit naar mening primaquote:
Het winkelen zelf gaat wel. Er staat overigens hier een lekker windje (Behalve op de terugweg toen ik de hele weg dat windje tegen hadquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Shopaholic!
Ik vind het trouwens een ramp, winkelen met zulk weer...
Dat vond ik inderdaad ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hebt het toch gedaan.Kan inderdaad niet zeggen dat je er nu ineens veel slimmer of hipper uitziet.
Je hebt er eik wel eentje nodig?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:01 schreef Alicey het volgende:
Maar het is dan ook niet voor niets dat ik normaal gesproken geen bril draag.
Daarvoor heb ik tegenwoordig dus contactlenzen. Wel nodig ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt er eik wel eentje nodig?
Jakkes, da's niks met dit weer.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben zo ziek als een hond. Alweer.
Wat voor ziekteverschijnselen heb je, wanneer kwam het opzetten, en wat voor medicijnen gebruik je tegen migraine. Gebruik je daarnaast andere medicijnen en/of ben je recent met medicijnen begonnen/gestopt?quote:Ik snap er niks van, ik was vroeger nooit ziek. De laatste keer was ook rond mijn ongesteldheid, ik vraag me af of ik ziek word van die anti-migrainemedicijnen. Alles doet zeer en ik heb geen energie...
Heb je echt last van alle migraine-verschijnselen, of zijn er sommige migraine-verschijnselen waar je mee zou kunnen leven? In dat geval zou je misschien een medicijn kunnen zoeken dat specifiek dat onderdeel van migraine aanpakt waar je problemen mee hebt..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan dus kiezen tussen migraine en dit.
Gewone pijnstillers werken zeker niet? (Ik heb zelf nooit zo erg last gehad van de pijn dat ik dat nodig heb, dus uit eigen ervaring kan ik je helaas niet zeggen wat wel en niet werkt).quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Migraine bestaat bij mij eigenlijk alleen uit heftige koppijn achter mijn linkeroog en een verminderde oogfunctie.
Als migraine dat laatste bij jou normaal gesproken niet veroorzaakt, is dat misschien beter.. Sowieso zou je de volgende keer geen medicijnen kunnen innemen, en kijken of je er dan last van hebt. Dan weet je in ieder geval zeker of het daar aan ligt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, gewone pijnstillers doen niks. Maar ik heb geloof ik liever een dagje migraine dan wat ik nu voel; een soort algehele belabberdheid...
Honger heb ik nu ook niet, dat komt door het weer. Normaal gesproken heb ik ook redelijk wat honger op dit tijdstip bij een gemiddelde zaterdag.. Dat koud hebben is wel heel vreemd..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, inderdaad. Ik heb het nu zelfs koud, da's te belachelijk voor woorden. En ik heb geen honger, wat zeer abnormaal is voor mij.
Je hebt een natuurkundige in je ondertitel staanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, inderdaad. Ik heb het nu zelfs koud, da's te belachelijk voor woorden. En ik heb geen honger, wat zeer abnormaal is voor mij.
Ik was mij niet bewust van het feit dat hij natuurkundige was. Maar alleen een natuurkundige kan natuurlijk zo'n briljante uitspraak doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:23 schreef Haushofer het volgende:
Je hebt een natuurkundige in je ondertitel staan![]()
SC!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:23 schreef SingleCoil het volgende:
Heb je geen overdosis genomen, Lupa ? Wat je beschrijft lijkt op de symptomen van een overdosis rizatriptan
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:50 schreef SingleCoil het volgende:
pfff.kut allemaal. misschien idd beter het eens sonder pilletjes te proberen, of andere of zo. Of meer sex, dat helpt tegen hoofdpijn.
Single Coil!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:50 schreef SingleCoil het volgende:
pfff.kut allemaal. misschien idd beter het eens sonder pilletjes te proberen, of andere of zo. Of meer sex, dat helpt tegen hoofdpijn.
Met een beetje uitrusten kom je er dan ook fysiek wel weer bovenop.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:16 schreef SingleCoil het volgende:
fysiek ben ik gesloopdt, maar de geest vliegt hoog !
Politiek: het is een hele grote nederlandse bank, die problemen had met hun interne security, en vanuit de amerikaanse centrale bank (de FED) werd daar een groot probleem van gemaakt. De amerikaanse vestigingen gaven dus de voorkeur aan een amerikaanse oplossing, omdat die leverancier beter connected zou zijn met de controlerende afdelingen van de FED.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:15 schreef Alicey het volgende:
In ieder geval is al het werk dus niet voor niets geweest.
Waarom zijn ze eerst naar de concurrent gegaan?
Valt volgens mij wel mee. Reya heeft wat examens gemaakt, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:24 schreef SingleCoil het volgende:
Hier nog wat spannends gebeurt, van de week ?
Wel de goede hoop ik ? Goed gegaan, Reya ?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee. Reya heeft wat examens gemaakt, dat dan weer wel.
Ik hoop dat het de goede warenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:27 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wel de goede hoop ik ? Goed gegaan, Reya ?
'Boze' school smijt examenboxjes wegquote:Reden dat TSG de boel in de vuilcontainer heeft gestort ligt gelegen in het feit dat er verschillen zaten tussen pakketjes voor vmbo-scholieren en de box voor havo en vwo-leerlingen. Dat verschil was dermate groot dat de directie van TSG zelfs over 'stigmatiserende pakketjes' spreekt.
Zakje ijskoffie
De vmbo-pakketjes bevatten alleen een zakje ijskoffie en een folder van 'Stop zinloos geweld'. De havo en vwo-pakjes bevatten daarentegen mentos, een potlood, een doosje snoep, een boekje met kortingsbonnen, een speciaal tijdschrift met info over scholen, een strandbal en verschillende kortingsbonnen van de ANWB en de ABN Amro.
Nee, is vooral spam inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:14 schreef Reya het volgende:
Ik had het al gelezen. Ik zie eigenlijk sowieso niet zoveel in gratis boxjes...
Daar staat meer in dan mijn crew entry.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef Reya het volgende:
Ik heb mijn crewentry aangepast:
http://frontpage.fok.nl/crew/66825
Voor wie iets over me te weten wil komen
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef Reya het volgende:
Ik heb mijn crewentry aangepast:
http://frontpage.fok.nl/crew/66825
Voor wie iets over me te weten wil komen
Oh jee!quote:Ik ben bijzonder vervelend om mee te maken. Ik ben een gigantische klier, iemand met bijzonder weinig eerbied voor andere individuën. Ik ben licht ontvlambaar wat betreft autoriteit, en ik accepteer vrijwel niemand als mijn meerdere. Een onverdraagzaam persoon, een botsend karakter, zo je wilt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |