Ik zeg altijd maar zo: "Never underestimate the predictability of stupidity"quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:55 schreef ATuin-hek het volgende:
schande!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: "Never underestimate the predictability of stupidity"
Kun je wel ff de op meenemen?quote:
eehhh ja kan ook. Maar de OP hoort in de OPquote:
En daar bleef het bij.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:17 schreef Bensel het volgende:
hoi
Oh jawel hoor. Na een lauwe douche heerlijk geslapen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:41 schreef ATuin-hek het volgende:
beetje laat gok ik maar slaap lekker Alicey
in je rol als mod....dat katte-oog !quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:29 schreef Alicey het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mijn icon base. Welke past bij me?
Of de rottweiler voor mijn rol als mod.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in je rol als mod....dat katte-oog !
Het is inderdaad heet.. Vanochtend vroeg ook al, hoewel het buiten best lekker is.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wow, er is een soort icon-change-epidemie gaande!
Ik kom net uit bed, heb in jaren niet zo lang uitgeslapen. Had vannacht migraine maar dat is nu gelukkig over. Heb wel een zere strot, maar dat is een van de vage bijwerkingen van dat migrainemedicijn.
En het is nu al heet. [insert zweetsmilie]
Dat is 2, dan wordt die het dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat poezenoog vind ik wel mooi, Alicey.
Daar hoeft toch niet per se iets mis mee te zijn, of was het echt een streng gereformeerd forum oid?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had ooit een dreigende pitbull als avatar op een christelijk forum.
Er was niks mis mee, maar ik kwam daar vnl om te rellen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:54 schreef Alicey het volgende:
Daar hoeft toch niet per se iets mis mee te zijn, of was het echt een streng gereformeerd forum oid?
Dan zal dat ongetwijfeld meespelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er was niks mis mee, maar ik kwam daar vnl om te rellen.
* Reya is tevreden met deze avatarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Reya, moet jij niet een nieuwe avatar? Hekje moet geen nieuwe nemen, want ik moet altijd lachen om deze.
Die van hekje is lekker idioot ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Reya, moet jij niet een nieuwe avatar? Hekje moet geen nieuwe nemen, want ik moet altijd lachen om deze.
Dat roosje is erg mooiquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:29 schreef Alicey het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mijn icon base. Welke past bij me?
Oh, zelf gemaakt ook nog, vet cool.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:01 schreef ATuin-hek het volgende:
Deze heb ik een keer met een studiegenoot in een loos werkcollege uur bedachtHij blijft geweldig
Het was dan vast een heel interessant werkcollege.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:01 schreef ATuin-hek het volgende:
Deze heb ik een keer met een studiegenoot in een loos werkcollege uur bedachtHij blijft geweldig
En waarom heb je mij niet uitgenodigd?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:04 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb een kater
tot half 4 in het Vondelpark gezeten met wat vrienden en een fles rosé.
Ach, het was in ieder geval gezellig
Kennelijk als je tot half 4 er zit.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:04 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb een kater
tot half 4 in het Vondelpark gezeten met wat vrienden en een fles rosé.
Ach, het was in ieder geval gezellig
Het was waarschijnlijk een feestje waar "echt iedereen was".quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En waarom heb je mij niet uitgenodigd?
vergetenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En waarom heb je mij niet uitgenodigd?
lekker lezen in de zonquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga even
want morgenmiddag moet mijn tweede review online staan en ik moet nog bijna 200 pagina's.
Tot later!
Was het zekerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het was dan vast een heel interessant werkcollege.
Norton&Theveninquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Was het zekerNetwerkanalyse als ik het goed heb onthouden. Zwaar kl*te vak...
Suc6 lupa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |