Das waar, 't zou wel leuk zijn overigens, zo'n jong grietje er bij. Maar 't is wel errug krom hoor, ik vind 't eerlijk gezegd logischer als ze gewoon nog steeds jong is. Maar 't is dus helemaal geen gegeven, gewoon 'n gok?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Heb ik hier in dit topic een aantal keren voorbij zien komen, maar het zou me eigenlijk weinig verbazen. Ze doen wel vaker rare dingen met leeftijden in GTST, Lucas was pas geleden ook ineens vier jaar ouder geworden.
Volgens mij wel, maar het lijkt me ook wel logisch, in de zin van dat het bekend is dat Nina een vaste rol wordt (was ze al, maar iemand die eigen verhaallijnen krijgt enzo). En een vaste rol wordt nooit gespeeld door een jonger meisje, want die mag niet zoveel werken..quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Das waar, 't zou wel leuk zijn overigens, zo'n jong grietje er bij. Maar 't is wel errug krom hoor, ik vind 't eerlijk gezegd logischer als ze gewoon nog steeds jong is. Maar 't is dus helemaal geen gegeven, gewoon 'n gok?
Ooooh kijk, dat is al meer 'n gegeven in plaats van 'n gok he.. Nou ben benieuwdquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar het lijkt me ook wel logisch, in de zin van dat het bekend is dat Nina een vaste rol wordt (was ze al, maar iemand die eigen verhaallijnen krijgt enzo). En een vaste rol wordt nooit gespeeld door een jonger meisje, want die mag niet zoveel werken..
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:37 schreef pberends het volgende:
Nina gaat toch gespeeld worden door Martine?
Alsjeblieft geen gothicquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:49 schreef DeTolk het volgende:
Als 16 jarige Gothchick met piercings enzo
Dat kan niet, want in de kliniek zetten ze geen piercingsquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:49 schreef DeTolk het volgende:
Als 16 jarige Gothchick met piercings enzo
Sjors en Bing waren een beetje aan het zoenen enzo, bovenkleding uittrekken.. totdat Bing zei, 'Dit voelt niet goed'quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat kan niet, want in de kliniek zetten ze geen piercings
hebben Sjors en Bing nou gewipt gister? Ik heb het gemist. En Rosa en Nick echt gezoend???
Dit is echt té raar gewoon.. Ik bedoel ze hadden echt wel wat beters kunnen pakken.. Ten eerste 'n zwartharig meisje bijvoorbeeld.. ten tweede 'n wat jongere uitstraling.. Een wat minder hip kapsel. Etc, etc..quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Hoe oud was de vorige Nina dan? Een jaar of 8? Had dan iemand van 12 genomen ofzo.
Dit is echt belachelijk. Dit is echt een van de meest onrealistische dingen die ik in 'n soap heb gezien.. Maar goed. Wel leuk eigenlijk, zo'n jong meisje in de seriequote:Op donderdag 2 juni 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Gaat Nina naar der kamer, liggen er nog allemaal kinderspullen voor 8jarigen. Dat wordt een flinke kostenpost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |