Ach ja, weer een groot feest voor de pedofiele kijkers onder ons. Maar Nina moet natuurlijk lijken op Janine met dat zwarte haar enzo.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit is echt belachelijk. Dit is echt een van de meest onrealistische dingen die ik in 'n soap heb gezien.. Maar goed. Wel leuk eigenlijk, zo'n jong meisje in de serie![]()
Dat is 't dus, ze heeft geen zwart haar en ze is niet echt 'tenger'. Ze heeft niks weg van d'r pappie en d'r mammie.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach ja, weer een groot feest voor de pedofiele kijkers onder ons. Maar Nina moet natuurlijk lijken op Janine met dat zwarte haar enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:46 schreef DarcMarc het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk, maar t blijft soap![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:46 schreef DarcMarc het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoor
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
En als klap op de vuurpijl noemt Ludo Nina ook nog eens prinses. (quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Janine zei 'de slingers zijn veel te kinderachtig he' en ik dacht 'ach, voor zo'n meiske'. Maar ze is als 16-jarige teruggekomen![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:46 schreef DarcMarc het volgende:Dat lijkt me erg ziek als ze dat gaan doen. GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk aan de moeder en aan de zoon... Ieeeegh..
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:46 schreef DarcMarc het volgende:Goh wat origineel... weer 'n incestlijntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doen ze nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Goh wat origineel... weer 'n incestlijntje.![]()
Ik moest er zelf ook hard om lachenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat doen ze niet
Zou wel heel erg zijn
Ik weet niet waarom, maar ik heb het gevoel dat Jef de vader is van Dennis.
Laura zegt keihard "vader" in de koning tegen Dennis en opeens loopt Jef binnen...
En ze lijken ook nog op elkaar
Of Nina die binnenkort aan Sjors uitlegt hoe een anticonceptiemiddel werktquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:52 schreef DaMart het volgende:
Ze kunnen nu in ieder geval de rollen omdraaien: Nina als babysit voor Sjors
Die is al aan de drugsquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
Sjors is inderdaad haar baantje kwijt. Oh nee ze hebben Lucas nog... of zit die inmiddels ook alweer in z'n midlife crisis?
Zo een verhaallijn hebben we al eerder gehadquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Na vandaag zou het me trouwens niks verbazen als Bing een halfbroer van Sjors blijkt te zijn.
Wat dacht je van Kim en Julianquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo een verhaallijn hebben we al eerder gehad
In het derde seizoen geloof ik. Ik ben hun namen kwijt. Dat was die hele lange gast met dat kleine vrouwtje... Ze hadden eerst een relatie toen bleek later broer en zus te zijn
Ze woonden toen samen met Mirjam, Anita, Micky (:r) Roos en Arnie in één huis...
Neehee.. die wisten het van elkaarquote:
Peter Kelder en Alexandra Huygens waren ook halfbroer en -zus.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef Dizer het volgende:
Zo een verhaallijn hebben we al eerder gehad
In het derde seizoen geloof ik. Ik ben hun namen kwijt. Dat was die hele lange gast met dat kleine vrouwtje... Ze hadden eerst een relatie toen bleek later broer en zus te zijn
Ze woonden toen samen met Mirjam, Anita, Micky (:r) Roos en Arnie in één huis...
Mooi binnenkort dan maar is kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neehee.. die wisten het van elkaar
Met dingetje en dingetje uit het eerste seizoen wisten het niet van elkaar
Maar er waren dus ook een ander stel... hoe heten ze ook al weerquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Peter Kelder en Alexandra Huygens waren ook halfbroer en -zus.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:46 schreef DarcMarc het volgende:Aan de hand van de uitzending van vandaag zou het zomer kunnen... nadruk zo op Arnie leggen enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan nog.. lijkt me behoorlijk sick..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Tim Waterman en Julie Scholten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
Maar er waren dus ook een ander stel... hoe heten ze ook al weer![]()
Inderdaad, dat met Arnie....quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Aan de hand van de uitzending van vandaag zou het zomer kunnen... nadruk zo op Arnie leggen enzo...
Maar dan nog.. lijkt me behoorlijk sick..
We hebben het niet meer over Ninaquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Niet zeuren mensen, het is een leuk meisje en we hadden het wel kunnen verwachten toen Lucas ineens Nina's leeftijd had aangenomen, dus genieten maar![]()
Leuk is subjectief.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Niet zeuren mensen, het is een leuk meisje en we hadden het wel kunnen verwachten toen Lucas ineens Nina's leeftijd had aangenomen, dus genieten maar![]()
Da's waar, maar vind jij haar niet leuk dan?quote:
Ik zou het er niet op kunnen nee.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Da's waar, maar vind jij haar niet leuk dan?![]()
Mwah, ik denk het wel.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En Dennis was gister jarig en Arnie vandaag het zou toch niet echt waar zijn he![]()
Laten we dan maar blij zijn dat het kind van Robert was, want 1 Robin is wel leuk genoeg!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En Dennis was gister jarig en Arnie vandaag het zou toch niet echt waar zijn he![]()
OH MY GOD, krijg nou wat, was ik helemaal vergetenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Volgens mij gaat Nina niks zeggen over Isabella. Eerder wel tegen haar maar niet tegen haar ouders.. Ik denk dat Nina wat "volwassener" is terug gekomen om Isabella te begrijpen en niet te verlinken omdat ze medelij zal hebben met haar en Amyquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:42 schreef thaduck het volgende:
En hoezo snel verhaallijnen afronden vandaag. Nina komt terug en begint gelijk te babbelen. Dat is wel heel snel afdraaien van een verhaallijn.
Maar het zal wel nodig zijn aangezien Isabella ermee stopt, en ze moet toch op een of andere manier de serie uit geschreven worden!
Wat zei ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
OH MY GOD, krijg nou wat, was ik helemaal vergeten![]()
Volgens mij klopt het ook nog.. straks is het...![]()
![]()
Ik las het net ook alquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
Guus zegt volgende week ook dat z'n echte zoon al dood is lees ik in spoilers.
Nou, dat belooft wat.![]()
.
De puzzelstukjes schuiven langzaam maar zeker in elkaar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |