quote:
Ho hoquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:06 schreef Maeghan het volgende:
Fijn he, zo'n dieet? Misschien moet je toch eens iets normaals proberen?
Nee, je hoort niet moe te worden van dieten. Als je moe wordt, dan dieet je dus te streng. Je kan moe worden van een gebrek aan energie of aan voedingsstoffen (alhoewel dat meestal niet zo snel gebeurt), of in jouw geval kan het (waarschijnlijker) ook zijn van een slingerend suikerspiegel.
Ik raad het je in ieder geval af om hiermee door te gaan, maar je gaat vast niet naar me luisteren.
Chroom GTF helpt om je bloedsuikerspiegel constant te houden, hierdoor krijg je minder trek in zoetigheid en is je dieet dus beter vol te houden. Ik slik het al zo'n 2 maanden en vind dat het goed helpt. Ik haal 't bij 't kruidvat (eigen merk).quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:59 schreef Vogue het volgende:
Nou... ik heb even een terugvalNa anderhalve week ik fase 1 te hebben gehangen van het South Beach dieet (geen koolhydraten en suikers), ben ik zo'n 2 kg afgevallen.
Vandaag begon de ellende. Ik kon geen groentes en rauwkost meer zien, was lusteloos en extreem moe en had enorme behoefte aan zoet.
<knip>
...en even die ontzettend irritante avatar weghalenquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien is die twee kilo net op strategische plaatsen erbij gekomen? Op je wangen ofzo, dat kan je gezicht heel erg veranderen natuurlijk.
Je hoeft niet te telexen, maar je moet wel even een regeltje maken als je opgenomen wilt worden
Neem aan dat je de mijne bedoelt? Zal het straks even doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:45 schreef octopussy het volgende:
[..]
...en even die ontzettend irritante avatar weghalen![]()
![]()
![]()
dank je...quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:51 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Neem aan dat je de mijne bedoelt? Zal het straks even doen
Regeltje:
Ballebek (1m88) (29,9) was 105,7 kg, weegt nu 105,7 kg en wil graag 90 kg wegen 0,0
En nu op naar de sportschool; lekker rustig is het daar nu...
Heb ook heeel impulsief net een fiets gekocht; dat zal ook wel schelen ipv iedere x met de tram of de auto iets gaan doen.
2 pakjes droge melba toast of gewoon van die knakcrackertjes die per 6 in een pakje zitten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:42 schreef Koningin het volgende:
Electrocute, wat bedoel je met overdag toastjes eten?? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dank jequote:Op donderdag 16 juni 2005 16:29 schreef octopussy het volgende:
[..]
dank je...
en heel veel succes met je nieuwe levenswijze![]()
een fiets is een goed begin. De mijne staat alleen al een tijd in de schuur omdat hij nagekeken moet worden door een fietsenmaker. Slecht excuus he?![]()
Beetje een late reactie maar ik kom eigenlijk ook nooit in dit topic.quote:Op donderdag 2 juni 2005 06:56 schreef YPPY het volgende:
Ik hoop ook dat iemand reageert die nooit meer aangekomen is.
En daar kun jij op leven??quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:47 schreef Electrocute het volgende:
[..]
2 pakjes droge melba toast of gewoon van die knakcrackertjes die per 6 in een pakje zitten.
**nieuw**quote:**oud**
Levitation (1m70) (33,6) was 102 kg, weegt nu 97,1 kg en wil graag 80 kg wegen -4,9
Je nieuwe BMI is 26,42 80 : (1,74*1,74)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:16 schreef marchien het volgende:
oud: marchien (1m74) (26,09) was 87 kg, weegt nu 79 kg en wil graag 65 kg wegen -8,0
nieuw: marchien (1m74) was 87 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 65 kg wegen -7,0
bmi aanpassen wil niet, de link waarop je hem uitrekent doet het niet
Dacht trouwens echt dat er wel wat af zou zijn...., ga je heel vrolijk op de weegschaal staan![]()
Ik edit mijn post wel ff, bedankt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je nieuwe BMI is 26,42 80 : (1,74*1,74)het komt ook weer goed
Ik eet meestal een appel of twee en 's avonds yoghurt met fruit, dacht dat ik dat al had gezegd. Ik heb een nogal hectisch leven en geen tijd om uitgebreid te lunchen. Ik ben overigens helemaal nooit van het brood mee naar school geweest. Dus niet de illusie krijgen dat ik nu ineens absurd veel minder ben gaan eten.:) Ik ben alleen opgehouden met zoete en vette dingen te eten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:56 schreef Pandorah het volgende:
Eloctrocute: twee hele pakken van die kale melba dingen?? Ik denk dat het wellicht verstandiger is om gewoon te lunchen ipv zo 'raar' te eten. Op zich zit er niet zo veel in zo’n melba toast (ik zie op het pak 13,3 kcal) maar het is nogal eenzijdig. Ik geloof zelfs ook te weinig als er 30 van die dingen in het pak zitten. En ik mis het fruit bij je. Die knakcrackertjes ken ik niet.
Dank je!quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:56 schreef Pandorah het volgende:
Welkom Ballebek, je bent het van plan goed aan te pakken door zomaar die fiets te kopen!![]()
Hoi hoi hoiquote:Op vrijdag 17 juni 2005 06:59 schreef YPPY het volgende:
Welkom Ballebek. Fietsen is erg leuk, je kunt mee als we de fietsmeeting gaan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |