ja hee dat hebben ze bij MB bedachtquote:
Hoezo verouderd?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:57 schreef Eilanden het volgende:
Je onderschrift is verouderd Clauw ... of ben je er vroeg bij?
Ok, ok...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hee dat hebben ze bij MB bedacht
[afbeelding]
Ja denk hetquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:01 schreef Eilanden het volgende:
Dat moet het echt de warmte zijn dat ik begin te hallucineren en dat ik iets zag staan over de dag van het vermiste kind op 25 mei........
Sorry mijn fout
Wil je nu al slapen danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godver, hoe kun je in godsnaam slapen met dit weer
Goed zuipen laap je sneller, nadeel is alleen dat je eerder kotsmisselijk wordt door die warmtequote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
in de kelder, hee da's niet eens zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* clauwheee wegduikt!!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:10 schreef Eilanden het volgende:
Ijsblokjes gevecht!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Bukken Boez en Clauw! Rubber gaat eraan!!!
oke je hebt erom gevraagdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:10 schreef Eilanden het volgende:
Ijsblokjes gevecht!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Bukken Boez en Clauw! Rubber gaat eraan!!!
Stomme Amerikanen moeten ook altijd klikken als dat erop staat hequote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke je hebt erom gevraagd
[afbeelding]
nu groot genoeg?quote:
Graadje of 20-25, prima bbq weerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Stomme Amerikanen moeten ook altijd klikken als dat erop staat he
daar ook zo warm?
dan moet je het zelf maar weten, loop ff naar buitenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is dat alles??? Een box ter grootte van een luciferdoosje?
Hier!!!!!! Aanpakken!!!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Erwin Koeman weet niet waar hij aan begint.
44 minutenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:26 schreef pfaf het volgende:
Jullie posten, terwijl het buiten 30 graden is, een topic in een uur vol?
Dacht je dat ik me daardoor uit het veld liet slaan???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je het zelf maar weten, loop ff naar buiten
[afbeelding]
kleine lawine voor je
* clauwheee mompelt iets over een zonnesteek bij sommige lui enzo...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:26 schreef pfaf het volgende:
Jullie posten, terwijl het buiten 30 graden is, een topic in een uur vol?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dacht je dat ik me daardoor uit het veld liet slaan???
Hier ..... wat verfrissend water voor je![]()
[afbeelding]
Heb jij zo'n grote auto Golfer, dat je meerdere startkabels nodig hebt?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:34 schreef golfer het volgende:
Goedenavond!
Het was bijzonder warm en gezellig op de golfclub en de drankjes smaakten uitstekend.
Enige kleine minpuntje was dat Bluezz die later in mijn auto naar de club was gereden, het voor elkaar had gekregen om, ondanks alle waarschuwingssignalen, mijn lichten te laten branden.
Dus toen we net wilden wegrijden bleek de accu leeg te zijn en moest er even hulp ingeschakeld worden van bevriende golfers met startkabels.
Fiat Panda maar dat durft hij niet te zeggenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heb jij zo'n grote auto Golfer, dat je meerdere startkabels nodig hebt?
Same here. De halve liters gingen aardig snel!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik was dus niet bij dat volposten betrokken ... nter verduidelijking, ik zat bier te drinken op een zonnig terras
Gelukkig maar, anders kreeg je Calvobbes achter je aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik was dus niet bij dat volposten betrokken
Dorstig weer.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Same here. De halve liters gingen aardig snel!
Moet je wel snel achterover gooien want dadelijk ziet iemand je!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:00 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht dat golfers op de club alleen maar van die rare dure drankjes dronken, maar ze drinken ook gewoon bier!
Wel DUUR bierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:00 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht dat golfers op de club alleen maar van die rare dure drankjes dronken, maar ze drinken ook gewoon bier!
Dat was het golfer!!!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee mompelt iets over een zonnesteek bij sommige lui enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |