Zo lieve mensen, laten we dan even serieus beginnen over mijn stage om de aanzet te geven.
![]()
Zoals jullie allen wel bekend is loop ik stage. Mijn opdracht is het onderzoeken van een web-applicatie op gebruikersvriendelijk. Daarbij moet ik concrete voorstellen doen tot verbetering.
Ik ben nu een week of 7 bezig (en moet er nog 2). Maar ik begin mij steeds meer zorgen te maken. Ik werd vanaf dag 1 in mijn (eigen) kantoortje geplant met de mededeling; hier staat alles in, succes.
Natuurlijk snapte ik er geen reet van. Nu zijn we 7 weken verder en iets tastbaars heb ik niet kunnen produceren. Dit omdat er steeds weer meer informatie bijkwam, en ik zodoende alleen bezig ben geweest met aanpassen.
Afgelopen week heb ik een Issue-lijst gemaakt, maar die kon ik uiteindelijk weer helemaal aanpassen. Ook hebben we deze besproken en bij alle punten kwam iets te staan als "uitzoeken". Echt van die woorden waar ik niets mee kan.
Door het gebrek aan begeleiding en informatie (en omdat er al heel veel onderzoek naar gedaan was) krijg ik steeds meer het gevoel dat ik daar alleen maar zit om de relatie tussen mijn school en het bedrijf goed te houden.
Ook het verslag dat ik deze week ga afmaken slaat helemaal nergens op. Tenminste dat gevoel heb ik. Ik zie niet in wat het bedrijf aan mijn verslag/werkzaamheden heeft.
Tot zover mijn zeer leuke situatie
![]()
. Maar wat denken jullie? Moet ik dit bespreekbaar maken in de laatste 2 weken? Of niets zeggen en mijn karige verslag schrijven en hopen op mijn punten?