11 uur werken, da´s gewoon ziek.....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:26 schreef Houniet het volgende:
ik moet tot 2100 werken.. ben 10.00 begonnen![]()
Kijk maar 's!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd doe ook eens een duit in het zakje!
quote:
Je kan ons niet missen hequote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
top, hopelijk doen ze iets met de gegeven argumenten.
Ik denk dat je wat laat bent met aankaarten als je nog maar twee weken te gaan hebt.. Ik weet niet exact hoe het allemaal gaat en op welk niveau je opleiding doet... Maar op bijv HBO wordt erg veel zelfstandigheid ge-eist... Nu ligt het ook gedeeltelijk aan school of jij dat kan of niet kan...quote:Op zondag 29 mei 2005 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
Zo lieve mensen........ BLAAAT
Ik denk dat ik voor het laatste ga; dat is mijn sterke puntquote:Op zondag 29 mei 2005 15:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat laat bent met aankaarten als je nog maar twee weken te gaan hebt.. Ik weet niet exact hoe het allemaal gaat en op welk niveau je opleiding doet... Maar op bijv HBO wordt erg veel zelfstandigheid ge-eist... Nu ligt het ook gedeeltelijk aan school of jij dat kan of niet kan...
Zoals ik het lees is het door school dat je niet precies weet wat je moet doen... Ik zelf had namelijk al lang naar mijn begeleider gegaan en gevraagd of er door het bedrijf al onderzoeks protocollen zijn gemaakt waar ik me aan moet houden om zo duidelijk voor het bedrijf het beste te onderzoeken.
Maar dat is in jou geval eigenlijk redelijk achteraf nu...
Ik denk dat je nu een keuze moet maken of je het nog wil aankaarten bij je begeleider... (wat ik denk dat het niet het beste is) of gewoon je verslag zo uitgebreid mogelijk maakt.. desnoods met een hoop slap gelul....
Ik wens je iig veel succes aankomende weken
De truuk is om je zinnen onnodig lang te makenquote:Op zondag 29 mei 2005 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor het laatste ga; dat is mijn sterke punt![]()
Veel slap ouwehoren zonder echt iets te zeggen
Ja, dat is natuurlijk helemaal waar. Maar aan de andere kant is er eigenlijk ook wel iets te zeggen voor korte en bondige zinnen.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:41 schreef Blinker het volgende:
[..]
De truuk is om je zinnen onnodig lang te maken![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk helemaal waar. Maar aan de andere kant is er eigenlijk ook wel iets te zeggen voor korte en bondige zinnen.
* tot zover het voorbeeld![]()
Arme lerarenquote:Op zondag 29 mei 2005 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat 60 pagina's lang, je zou het maar moeten lezen
Ik zeg papierversnipperaar...quote:
Ach, als ik mn punten maar krijg kan ik me daar geen seconde druk over makenquote:Op zondag 29 mei 2005 15:56 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik zeg papierversnipperaar...
denk je nu echt dat ze dat allemaal gaan lezen?koffie is veel belangrijker
![]()
Zolang ik mijn voldoende maar krijgquote:Op zondag 29 mei 2005 15:56 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik zeg papierversnipperaar...
denk je nu echt dat ze dat allemaal gaan lezen?koffie is veel belangrijker
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 16:00 schreef jitzzzze het volgende:
Waar gaat dit heen??
Ik had zojuist een GMTA met Blinker
Neee, de 2e serieuze post van vandaagquote:Op zondag 29 mei 2005 16:01 schreef Megter het volgende:
[..]
![]()
Hallo, ik ben Megter en moet nog 4 dagen stagelopen. Dan moet ik alleen nog presenteren en ben ik klaar met m'n opleiding![]()
Dat was toch geen opkrikpost hequote:
Nee, dat was het nietquote:Op zondag 29 mei 2005 16:03 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat was toch geen opkrikpost he![]()
ik ben douchen, paar uurtjes tennis in de benen
10 dagenquote:Op zondag 29 mei 2005 16:05 schreef Blinker het volgende:
Hoe lang moet de rest dan nog allemaal stagelopen dan?
Ik moet zelf nog 8 dagen
Waar doen we het anders voor?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
Om nog maar even in de trend van het topic te blijven:
Nog 14, en dan heb ik er 5000
Nou ja, jij om je post aantal op te krikken.quote:
Maar natuurlijk Jitzzzze, maar natuurlijkquote:Op zondag 29 mei 2005 16:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, jij om je post aantal op te krikken.
En ik om ervaringen uit te wisselen met mede stagiairs
quote:Op zondag 29 mei 2005 16:39 schreef Blinker het volgende:
[..]
Maar natuurlijk Jitzzzze, maar natuurlijk![]()
Is toch het geilste wat er is al die cijfertjes![]()
![]()
heb ik onder stage ook geen probleem mee hoorquote:Op zondag 29 mei 2005 16:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hé, dat doe je maar in je eigen tijd!![]()
Oh wacht, het is zondag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |