ow ja, mensen het was gezellig zolang het duurdequote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:43 schreef snellejelle het volgende:
zomijn eerste post in deze topic als ex-stagiair, wat een heerlijk gevoel
fijn weekend allen en tot ooit![]()
Geniet ervanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:37 schreef mie_at_work het volgende:
als stagiare begin je pas echt de waardering voor weekenden te krijgen![]()
Dat gevoel heb ik denk al een maand....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:37 schreef mie_at_work het volgende:
als stagiare begin je pas echt de waardering voor weekenden te krijgen![]()
ben net weer thuis... wat een hitte zeg... ga kapot hier op me kamer...quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ben net weer thuis... wat een hitte zeg... ga kapot hier op me kamer...
Maar krijg morge een supersonische ultragave ... Koelbox voor me drinken![]()
![]()
maar binnen is het coolquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:13 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
totaal geen rede om hier te zijn dus.. ik ga de zon opzoeken.. tot ziens menschen![]()
cavlobbes weet ook niet van ophouden hequote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En de gezelligheid zal hier snel voorbij zijn.
School en Studie feedback.
Ik vind het vervelender dat haushofer zegt dat er iets aan gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
cavlobbes weet ook niet van ophouden he
dan meoten we maar laten zien dat we ook inhoudelijk over stage kunnen praten!
idd mee eens. tis grappig hoor dat de postaantallen worden bijgehouden enzo maar om nou te zeggen dat ik het daarom doe? welnee, filter me maar weg uit alle lijsten, kan me geen kont schelen. het is gewon gezellig om te praten met andere stagiaires!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik vind het vervelender dat haushofer zegt dat er iets aan gaat gebeuren.
Dit heb ik eigenlijk nooit als postopkrikken gezien, desnoods schakel je m'n hele postcount uit kan me niks schelen.
Ik zit hier alleen om doordeweeks de saaie momenten van een stagedag door te komen...
dit heb ik dan ook in het desbetreffende moderatietopic gemeld.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd mee eens. tis grappig hoor dat de postaantallen worden bijgehouden enzo maar om nou te zeggen dat ik het daarom doe? welnee, filter me maar weg uit alle lijsten, kan me geen kont schelen. het is gewon gezellig om te praten met andere stagiaires!
tsjah, da´s mooi kut! gelukkig is er fokquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:24 schreef Houniet het volgende:
ik ben op me werk hoerezooi, ik hoor aan het water te liggen
idd doe ook eens een duit in het zakje!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:24 schreef Megter het volgende:
Ik zie niet zulke goede ontwikkelingen, zal 's wat zeggen in het FB topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |