SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Hero - Swords, en als die zegt : max bereikt voor dit level courage erbijquote:Op woensdag 26 april 2006 16:29 schreef Mr.G het volgende:
Hoe verdelen jullie je attributes btw?
Bij mij:
Hero: Zwaarden en dapperheid
Yangus: Hamers, Zeisen en goedmoedigheid
Angelo: Bogen
Jessica: Zwepen, staven, aantrekkingskracht
Dat doe ik ook zoquote:Op woensdag 26 april 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
Toen ik DQ speelde heb ik Hero zowel Boomerang als Sword gegeven. Sword voor de eindbazen en Boomerang omdat je dan alle vijanden tegelijkertijd kunt raken. Met Boomerang voor Hero en Whips bij Jessica kon ik bijna alle gevechten heel snel winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit stuk komt ietwat over als 'laten we het spel wat rekken', maar verder is alles nog steeds erg goed en vermaak ik me prima. Zit er nu 20u in met de lvls zo rond 22/21
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu level 38met 61 uur op de teller
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Als je nu naar baccarat gaat dan ga je doe goede kant op.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:37 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, eindelijk eens die oceaan over. Ik geloof dat ik wel overal aangemeerd heb waar je maar aan kon meren
Mijn party;
Hero - Level 25
Yangus - Level 25
Jessica - Level 23
Angelo - Level 23
Ik ga nu naar een dorpje/stad genaamd Baccarat.
Bedoel je hiermeer deze reward:quote:Op donderdag 27 april 2006 18:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je nu naar baccarat gaat dan ga je doe goede kant op.
Ik kan je ook zeer aanraden om even het mini dorpjes onder baccarat te bezoeken en de side quest te doen, maakt de game een stuk aangenamer met de reward die je er mee scoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ja, dan ben ik wel bezig met de juiste sidequest![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bedoel je hiermeer deze reward:yep die bedoel ik en daarvoor krijg je :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ja, dan ben ik wel bezig met de juiste sidequestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Deacon_Tigra op 30-04-2006 11:16:34 ]Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op zondag 30 april 2006 11:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ja , alleen jammer dat ik al bijna aan het einde van het spel zit![]()
kijk overigens es wat ik tegen kwam![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel je soms Dhuolmagus??quote:Op maandag 1 mei 2006 23:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit nu bij de eindbaas (denk ik) , en hij kickte me echt gruwelijk hard met zijn "desperate attack"![]()
heb het ook nog maar 1 x geprobeerd![]()
daar moet je zelf zien achter te komenquote:
al 5 minuten gekekequote:Op woensdag 3 mei 2006 04:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
daar moet je zelf zien achter te komen![]()
wat betreft die rode boom , beste wat je kan doen is even op een grote heuvel gaan staan
en dan beetje rond kijken, kan niet missen![]()
![]()
Daar zit ik ook, ik heb dhoulmagus de hand al geschud en toen stuurde hij mij naar de dichtsbijzijnde kerk toequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:56 schreef Laniboekje het volgende:
Gisteren weer even gespeeld, ben nu net bij de Dark Ruins. Even Dhoulmagus opsporen en hem de groetjes doen.
Als ik me goed herinner stond die, als je van de berg af bent, in het westen. Maar je moet 'm duidelijk kunnen zien vanaf die berg overdag; hij is gewoon rood.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:55 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
al 5 minuten gekekeals je mischien richting aan kan geven
![]()
gevonde alleen nu nog naar die gast brengequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
waaaatt![]()
@ mini-lellan
net even gekeken
als je uit farebury komt...gewoon naar het oosten lopen kom je er vanzelf ,
je kan over het gras..maar ook gewoon de weg blijven volgen![]()
Toen ik R. versloeg was ik ook rond de lvl 40. Doorslaggevend voor mijn overwinning was niet zozeer het lvl, maar meer dat mijn hero 'omniheal' had geleerd wat redelijk waardevol was in 't eindgevecht.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:00 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg, voor de mensen die DQVII al uit hebben gespeeld.
Wat waren jullie levels ongeveer? Ik zit tegen het einde aan met:
Hero - Level 40
Yangus - Level 40
Angelo - Level 39
Jessica - Level 38
Wat zijn goede levels om het einde gewoon goed en in een keer te spelen?
In welke skills had jij je Hero dan getraind? Mijn Hero is niet echt een healer en heeft dus ook geen Omniheal. Angelo zal bij mij dan wel de grootste kanshebber zijn voor Omniheal.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:41 schreef Marcade het volgende:
[..]
Toen ik R. versloeg was ik ook rond de lvl 40. Doorslaggevend voor mijn overwinning was niet zozeer het lvl, maar meer dat mijn hero 'omniheal' had geleerd wat redelijk waardevol was in 't eindgevecht.
Ik heb nog niet de dragovian trials gedaan though.
als het goed is niet nee, maar aangezien mijn hero op lvl 37 nog geen multiheal heeft lijkt het me niet dat hij omniheal eerder krijgt dan angelo die echt alle hendig sjieke heal spells heeftquote:Op maandag 5 juni 2006 18:31 schreef H.Flick het volgende:
Hero krijgt uiteindelijk ook al die healing spells gewoon door te levellen toch? Heeft voor zover ik weet niks met je skills te maken.
Angelo was ook altijd mijn healer, en hero deed de backup healing.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als het goed is niet nee, maar aangezien mijn hero op lvl 37 nog geen multiheal heeft lijkt het me niet dat hij omniheal eerder krijgt dan angelo die echt alle hendig sjieke heal spells heeft
Same hier ik heb mijn line up ook zo staan : Yangus, Hero, Angelo, Jessicaquote:Op maandag 5 juni 2006 18:54 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Angelo was ook altijd mijn healer, en hero deed de backup healing.
dus..voor mij Yangus vooraan (250hp) en Jessica achteraan (126hp)quote:Op maandag 5 juni 2006 22:08 schreef Gamedemon het volgende:
Ja, de gene die vooraan staat krijgt de meeste klappen, achteraan de minste
jessica sowieso achteraan.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:12 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
dus..voor mij Yangus vooraan (250hp) en Jessica achteraan (126hp)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |