Ah gelukkigquote:Op zondag 23 april 2006 11:25 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Same here. Echt lang geleden dat ik een rpg heb gespeeld, maar deze is super. Ik heb hem alleen nog maar 2 dagen kunnen spelen.
Ik ben iets verder dan jij en mijn Hero en Yangus zijn level 13. Maar toen ik in Alexandria aankwam zat ik ook rond level 7/8 en ik had niet echt problemen met de monsters daar dus je gaat wat mij betreft prima![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op zondag 23 april 2006 21:44 schreef Gamedemon het volgende:
Zo ik heb er nu 25:18 opzitten
Yangus lvl 22
Hero lvl 22
Angelo lvl 20
Jessica lvl 20
en ik heb net :Daar heb ik ook een tijdje mee zitten klooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 april 2006 21:53 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een tijdje mee zitten klooien.Dat kerkje heb ik gezien maar ik kon niet aan landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
verkeerde kerk denk ik dan... ik had geen zin meer om verder te zoeken, echt het hele land omgeweestquote:Op zondag 23 april 2006 21:55 schreef H.Flick het volgende:
Gewoon tegen het land aanvaren en kiezen voor Disembark. Dat moet toch werken?
Misschien heb je hier wat aan.quote:Op zondag 23 april 2006 21:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
verkeerde kerk denk ik dan... ik had geen zin meer om verder te zoeken, echt het hele land omgeweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou even Dhoulmagus proberen te slopen op lvl 23 met Hero/Yangus en Jessica/Angelo lvl 21.
Nou even kijken of al die nieuwe armor die ik heb gemaakt in de alchemy pot ook werkelijk een beetje helpt.
[ Bericht 0% gewijzigd door torn_Machina op 23-04-2006 23:42:56 ]
quote:Op zondag 23 april 2006 22:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan.Bedankt, maar ik zou je zweren dat ik daar al geweest was, achja morgen weer een dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou even Dhoulmagus proberen te slopen op lvl 23 met Hero/Yangus en Jessica/Angelo lvl 22.
Nou even kijken of al die nieuwe armor die ik heb gemaakt in de alchemy pot ook werkelijk een beetje helpt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
hier moet ik je zkr gelijk in gevenquote:Op maandag 24 april 2006 10:52 schreef Gamedemon het volgende:
En je hebt verschillende schools of magic (wind ice vuur) maar er zijn geen vijanden die er extra damage van krijgen ofzo, Crack (ice) doet ten aller tijden meer damage dan vuur, tis niet zo dat ice dubbel damage doet tegen een vuur vijand , of vuur extra damage tegen een plant of wat dan ook.
Mwah niet alleen FF hoor, Skies of arcadia had het bijvoorbeeld ook en ongetwijfeld nog meer RPG'squote:Op maandag 24 april 2006 10:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
hier moet ik je zkr gelijk in geven
ik doe de spells altijd maar random , maar vooral whoosh![]()
maybe zijn we teveel verwend met final fantasy![]()
Hoe vinden mensen de 'tactics' (A.I. tijdens battles voor iedereen behalve de hero) eigenlijk? (Hoe) gebruiken jullie die?quote:Op maandag 24 april 2006 10:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik doe de spells altijd maar random , maar vooral Kasizzle & Kawoosh![]()
maybe zijn we teveel verwend met final fantasy![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die optie dat de AI de andere spelers bestuurd heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Ik heb het liever zelf helemaal in de hand.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Deacon_Tigra op 24-04-2006 15:44:18 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op maandag 24 april 2006 15:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:Gewoon Gold Golems farmen voor gp. 1300 gp per battle volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon naar het eiland neos zoomen of als je er nog niet bent geweest gewoon varen. Eiland tussen het continent in het oosten en in het westen.quote:Op maandag 24 april 2006 17:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wattes? ik ben nog niet eens met dat monster gedoe begonnen![]()
![]()
Metal Slash is alleen voor metal slimes nuttig, want dan doe je altijd damage.quote:Op maandag 24 april 2006 10:52 schreef Gamedemon het volgende:
Hetzelfde met metal, die zou extra damage op bijvoorbeeld knights moeten doen, alleen falcon slash blijft meer doen.
idd heb daar gister lekker gecashed en 2 infamous monsters gerecruteerdquote:Op maandag 24 april 2006 18:45 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewoon naar het eiland neos zoomen of als je er nog niet bent geweest gewoon varen. Eiland tussen het continent in het oosten en in het westen.
hogere monster rank halen (ik dacht rank E).quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
hoe krijg je monsters op je reserve bank eigenlijk? ik kan er niet meer dan 3 hebben of ze er nou als reserve bij staan of niet
ah, niet dat ik het erg vond hoor, het waren kut monsters die ik losliet (die voor de toelatings quest) en heb nu 2 redelijk sterke en 1 kut monster dus die rank halen mag geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hogere monster rank halen (ik dacht rank E).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
mwah ik heb 1 keer getrained in het begin voor ik die waterfall cave inging tot lvl 6 en daarna ging het prima, daarna was het niet meer nodig (komt mischien nog).quote:Op woensdag 26 april 2006 13:09 schreef peristilius het volgende:
Ik ga misschien zo weer even spelen, volgens mij ga ik best lang doen over deze game.
Trek het alleen slecht dat je gelijk op het begin al mag gaan trainen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mwah ik heb 1 keer getrained in het begin voor ik die waterfall cave inging tot lvl 6 en daarna ging het prima, daarna was het niet meer nodig (komt mischien nog).1 keer trainen level 6, dat bedoel ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
level 6 ben je zo man, gewoon rondjes lopen in die waterfall cavequote:Op woensdag 26 april 2006 13:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
1 keer trainen level 6, dat bedoel ik al.
[..]
mwah ik heb 1 keer getrained in het begin voor ik die waterfall cave inging tot lvl 6 en daarna ging het prima, daarna was het niet meer nodig (komt mischien nog).dat komt nog wel ,tenzij je heel erg veel geluk hebt met DhoulmagusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik spreek niet over geluk maar over skillzquote:Op woensdag 26 april 2006 13:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat komt nog wel ,tenzij je heel erg veel geluk hebt met Dhoulmagus
[..]
mwah ik heb 1 keer getrained in het begin voor ik die waterfall cave inging tot lvl 6 en daarna ging het prima, daarna was het niet meer nodig (komt mischien nog).Mij is het zelfs niet gelukt met Hero/Yangus 23 en Jessica/Angelo 22. Ik heb toch wel zeker 10 keer geprobeerd om Dhoulmagus zijn 2e vorm te killen met deze lvls. Zelfs met de beste armors die je kan maken met de alchemy pot op dat moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het feit is dat hij je gewoon te snel af is op dat lvl, als hij 2 beurten achter elkaar heeft en hij valt Jessica of Angelo aan, dan kun je het wel vergeten. Ook al accelerate je je party dan haalt hij er dat toch weer snel af.
Ik ben toen even 2 uur metal slimes gaan hunten en toen heb ik het weer geprobeerd met Hero/Yangus 27, Jessica 25 en Angelo 26. De Hero en Angelo hebben op dit lvl dan Full Heal geleerd en Jessica Insulate, wat je fire/ice resistance verdubbeld voor een x aantal beurten.
Dit maakt de battle stukken makkelijker en Jessica/Angelo hebben door die paar extra lvls meer agility gekregen zodat ze altijd voor Dhoulmagus mogen aanvallen.
Nu gauw weer verder.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |