Hijs cool hequote:Op donderdag 20 april 2006 20:59 schreef Gamedemon het volgende:
Btw die Yangus
Wat een held
Dat accent van em
ik fast forward alles behalve wat Yangus te zeggen heeft, de rest lees ikquote:Op donderdag 20 april 2006 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hijs cool heIk laat overigens alle characters uitspreken, lees eigenlijk nooit de teksten als er voices ingesproken zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Dat was de moeilijkste battle van het hele spel voor mij. Daarna heb ik alles eigenlijk redelijk makkelijk gehaald, ook de eindbaas was niet zo lastig meer. Ik moet alleen nog de optionele dungeon doen, en die schijnt wel een hele lastige baas te hebben.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wachten jullie maar straks tot de boss battle in de dark ruins![]()
ben gewoon al 2 dagen aan het levellen ervoor..terwijl mijn hero toch level 30 is ,de rest hang er zo tegen aan![]()
morgen ga ik vanaf 14:00 tot 21:00 alleen maar levellen, neervallen zal die
![]()
Dat is cheatenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:46 schreef Laniboekje het volgende:
Ook ik vind het wel een goed idee om enkele recipes bijv. in de OP te gaan plaatsen. Ik ga er alvast een paar verzamelen.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is cheaten. Je moet zelf de recipes verzamelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dus wel even beter dan die Heavy armour met 52 def die je in Argonia kan kopen.![]()
Daar zit ik nu ook. Was 32, maar werd alsnog hard in elkaar geslagen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wachten jullie maar straks tot de boss battle in de dark ruins![]()
ben gewoon al 2 dagen aan het levellen ervoor..terwijl mijn hero toch level 30 is ,de rest hang er zo tegen aan![]()
morgen ga ik vanaf 14:00 tot 21:00 alleen maar levellen, neervallen zal die
![]()
ik had mijn hero op level 30 toen ik hem haaldequote:Op zaterdag 22 april 2006 21:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook. Was 32, maar werd alsnog hard in elkaar geslagen.Maargoed, zal hem wel krijgen, beetje jammer alleen dat het me bijna 12000 gold kostte.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Same here. Echt lang geleden dat ik een rpg heb gespeeld, maar deze is super. Ik heb hem alleen nog maar 2 dagen kunnen spelen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Markster het volgende:
speel bijna geen rpg's, laatste was suikoden (eerste deel) op de psx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |