die van mij is van gister dude...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:52 schreef ne0n het volgende:
ja helaas, mijn topic was eerder... dus die van jou is dubbel.
staat in de garagequote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:53 schreef YottaBrain het volgende:
Hoe warm is je auto van binnen? :-P
ja, van het verbrand zijn...en nu helemaal want heb net ook nog mijn verbrande benen geschorenquote:
kom hier dan maar ff meten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:06 schreef asoeefje het volgende:
Ok jongens en meisjes, temperatuur meten we niet in de zon he...
Dus 38 graden is stierenpoep.
Het is in nederland en belgie nergens warmer dan, hooguit, 32 graden
geilquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:02 schreef ivetje het volgende:
[..]
ja, van het verbrand zijn...en nu helemaal want heb net ook nog mijn verbrande benen geschoren![]()
En wat heeft het geschoren gedeelte te maken met je benen verbranden?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:02 schreef ivetje het volgende:
[..]
ja, van het verbrand zijn...en nu helemaal want heb net ook nog mijn verbrande benen geschoren![]()
ga jij je verbrande benen maar eens scheren, dan merk je die link wel...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wat heeft het geschoren gedeelte te maken met je benen verbranden?
Maar ik wilde het niet wetenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:18 schreef ivetje het volgende:
[..]
ga jij je verbrande benen maar eens scheren, dan merk je die link wel...
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:50 schreef ne0n het volgende:
harige vrouwenbenen zijn retegeil
het is ondertussen al 17.20 hé...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:15 schreef Ronno het volgende:
38 graden??
ik woon 5-10 km van je vandaan (Ossendrecht, Nederland) en hier ist 30 graden...
liegebeest
ha! een drachtenaar gevonden op FOK!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:49 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
Ikzit hier in Drachten-West, Friesland...
Het is hier 38,5 graden heet!
-edit: o ja, ik zit mooi in de tuin met mijn nieuwe laptop (pimp)-
WW, water en wind. Dé 2 dingen waardoor je snel verbrand.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:44 schreef Salvad0R het volgende:
ik ben aardig rood geworden vandaag.. dagje zwembad
was echttttttttttttttttttttttttt fijnheid.
foto's later wuhaha.
jep, ookal smeer je 3 tubes zonnebrandcreme uit...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
WW, water en wind. Dé 2 dingen waardoor je snel verbrand.
Omdat het verkoelend werkt merk je ook niet dat het zonnetje fel op je schijnt (voelt niet heet aan) dus blijf je langer in de zon zitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
jep, ookal smeer je 3 tubes zonnebrandcreme uit...
helpt niets ..
naja , het is morgen bruin
Lekker een koude, natte handdoek er opquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:52 schreef Biancavia het volgende:
Heet douchen met een rood velletje is ook niet echt aan te raden.
Ik scheer mijn benen nooit nee. Ik onthaar ze op een andere manierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:48 schreef ivetje het volgende:
[..]Jij scheert nooit je benen ofzo...ik snap niet wat die kots-smiley daar nou doet. Het wordt pas ranzig als je je benen niet scheert hoor...
De krant gelezen?quote:
oef dat had ik vorig jaar ook. geeeeeeen pretje. tshirt doet al pijn, en dan zit je ook nog met een rugzakquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:14 schreef LoggedIn het volgende:
vriendin van me is in slaap gevallen in de zon.. heel dr rug is roodgloeiendhet doet pijn zegt ze
Gelukkig ben ik nog niet aan het vervellen...dat zal ook niet zo snel gebeuren. Heb daar alleen last van in het buitenland, heel vreemdquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik scheer mijn benen nooit nee. Ik onthaar ze op een andere manier.
Maar ik vind het vies als je ze zou scheren wanneer je aan het vervellen bent.
En dat had ik nou even in mijn hoofd.
quote:
Bier verzacht het leedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:41 schreef Fisher het volgende:
aaaaaaaarg, 't is weer lekker weer en ik ben verbrand... vergeet mezelf ook altijd in te smeren
Das waar, gelukkig flink zuipen tijdens de wedstrijden doorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |