die van mij is van gister dude...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:52 schreef ne0n het volgende:
ja helaas, mijn topic was eerder... dus die van jou is dubbel.
staat in de garagequote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:53 schreef YottaBrain het volgende:
Hoe warm is je auto van binnen? :-P
ja, van het verbrand zijn...en nu helemaal want heb net ook nog mijn verbrande benen geschorenquote:
kom hier dan maar ff meten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:06 schreef asoeefje het volgende:
Ok jongens en meisjes, temperatuur meten we niet in de zon he...
Dus 38 graden is stierenpoep.
Het is in nederland en belgie nergens warmer dan, hooguit, 32 graden
geilquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:02 schreef ivetje het volgende:
[..]
ja, van het verbrand zijn...en nu helemaal want heb net ook nog mijn verbrande benen geschoren![]()
En wat heeft het geschoren gedeelte te maken met je benen verbranden?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:02 schreef ivetje het volgende:
[..]
ja, van het verbrand zijn...en nu helemaal want heb net ook nog mijn verbrande benen geschoren![]()
ga jij je verbrande benen maar eens scheren, dan merk je die link wel...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wat heeft het geschoren gedeelte te maken met je benen verbranden?
Maar ik wilde het niet wetenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:18 schreef ivetje het volgende:
[..]
ga jij je verbrande benen maar eens scheren, dan merk je die link wel...
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:50 schreef ne0n het volgende:
harige vrouwenbenen zijn retegeil
het is ondertussen al 17.20 hé...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:15 schreef Ronno het volgende:
38 graden??
ik woon 5-10 km van je vandaan (Ossendrecht, Nederland) en hier ist 30 graden...
liegebeest
ha! een drachtenaar gevonden op FOK!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:49 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
Ikzit hier in Drachten-West, Friesland...
Het is hier 38,5 graden heet!
-edit: o ja, ik zit mooi in de tuin met mijn nieuwe laptop (pimp)-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |