Whaha check die hoer aan de linkerkant op de onderste foto!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet gezellig man!![]()
moet dat nou?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet gezellig man!![]()
veel plezier zou ik zeggenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik zou het er best wel op kunnen doen hoor
EY niet zo he tegen je exquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:27 schreef Woldo het volgende:
[..]
Whaha check die hoer aan de linkerkant op de onderste foto!![]()
Lees ook wat jij nitwit (vraag tweaker om vertaling als je het niet weet)quote:
Every day each device was manually checked, based upon the visualized data at the data sampling unit of the station.quote:
gezien mijn huidige en toekomste uitspraken over tweakerd laat ik 'm hier inet komenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Lees ook wat jij nitwit (vraag tweaker om vertaling als je het niet weet)
SJ HIJ KAN NOG ENGELS OOK!!!! ONZE GOD IS R0X0R!!!!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:30 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Every day each device was manually checked, based upon the visualized data at the data sampling unit of the station.
wow, dat wordt mijn bijbelquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:30 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Every day each device was manually checked, based upon the visualized data at the data sampling unit of the station.
al een paar uur inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Iedereen zit al met z'n kop bij het bier denk ik
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
SJ HIJ KAN NOG ENGELS OOK!!!! ONZE GOD IS R0X0R!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
gezien mijn huidige en toekomste uitspraken over tweakerd laat ik 'm hier inet komendus wtf bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |