Whaha check die hoer aan de linkerkant op de onderste foto!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet gezellig man!![]()
moet dat nou?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet gezellig man!![]()
veel plezier zou ik zeggenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik zou het er best wel op kunnen doen hoor
EY niet zo he tegen je exquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:27 schreef Woldo het volgende:
[..]
Whaha check die hoer aan de linkerkant op de onderste foto!![]()
Lees ook wat jij nitwit (vraag tweaker om vertaling als je het niet weet)quote:
Every day each device was manually checked, based upon the visualized data at the data sampling unit of the station.quote:
gezien mijn huidige en toekomste uitspraken over tweakerd laat ik 'm hier inet komenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Lees ook wat jij nitwit (vraag tweaker om vertaling als je het niet weet)
SJ HIJ KAN NOG ENGELS OOK!!!! ONZE GOD IS R0X0R!!!!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:30 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Every day each device was manually checked, based upon the visualized data at the data sampling unit of the station.
wow, dat wordt mijn bijbelquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:30 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Every day each device was manually checked, based upon the visualized data at the data sampling unit of the station.
al een paar uur inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Iedereen zit al met z'n kop bij het bier denk ik
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
SJ HIJ KAN NOG ENGELS OOK!!!! ONZE GOD IS R0X0R!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
gezien mijn huidige en toekomste uitspraken over tweakerd laat ik 'm hier inet komendus wtf bedoel je?
ik zou het erop kunnen doenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
gezien mijn huidige en toekomste uitspraken over tweakerd laat ik 'm hier inet komendus wtf bedoel je?
I see, dan begrijp ik 't welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:32 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik zou het erop kunnen doen
Kleffe_dop: echt?
Stupido: Ja, schijten dan he...
@ SJ ja heb al tijdgeprint en al
SJ NIEUWE TESTAMENT!!!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:34 schreef Eronymus het volgende:
The incoming shortwave radiation is measured with a ‘Sternpyranometer nach Dirmhirn’, it has a measuring range of of -300 - +1047 W/m2 (Equivalent to 0 – 8 J cm2 min-1) and aspectral range of 0.3 to 3 mm.
wow, en met hoeveel is je postaantal nu weer gestegen vandaag?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:34 schreef Eronymus het volgende:
The incoming shortwave radiation is measured with a ‘Sternpyranometer nach Dirmhirn’, it has a measuring range of of -300 - +1047 W/m2 (Equivalent to 0 – 8 J cm2 min-1) and aspectral range of 0.3 to 3 mm.
daaaag calvobbesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De crew behoudt zich het recht voor al te kansloze smilie- of andere postopkriktopics te sluiten. Zoals aangegeven kan er 's nachts meestal iets meer en doen we dan niet al te moeilijk, áls we al aanwezig zijn. Het stilzwijgend gedogen van dergelijke reeksen is géén expliciete goedkeur. De meeste reeksen, zeker in ONZ, staan volgens ons echter niemand in de weg. Indien nodig zullen de betreffende moderators vast en zeker aan de bel trekken c.q. zelf schoon schip maken.
Verder is het redelijk gebruikelijk geworden dat in de meeste subfora één langlopende SC-reeks is toegestaan. Niets om je zorgen over te maken dus.
3quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
wow, en met hoeveel is je postaantal nu weer gestegen vandaag?
goh wat vriendelijk vandaagquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ey dude tis leuk geweest rot op ofsow![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |