quote:Mitsubishi Lancer
This car started life as a humble MX Diesel 4WD. We swapped a set of adjustable suspension for the car and the project began. Next we purchased a heavily crashed Evo and swapped everything onto the MX shell.
We could have stopped there with an Evo for under $8000 but where is the fun in that.
Goal
Our goal was to build a 10sec daily driver on a budget that we could also take to track days and handle the stresses of circuit racing. The car had to run on pump gas so it could be as fast on the street as on the track. The car owes us around $25000, which is pretty good considering what it is capable of.
Lancer engine Lancer engine Lancer interior
Build Up
The engine (as usual) was the first place we began. We sold off the Evo engine and purchased an old VR4 block. This was stripped, bored 0.5mm over and a set of JE pistons and Eagle rods were fitted. The head was next with HKS cams, titanium retainers and heavy-duty valve springs fitted. The head was left unported.
The engine was mated to an aluminum flywheel (half the standard weight) and a single plate ACT clutch. We were worried that the clutch may not be up to the job but it has shown no sign of slipping.
To control the engine, we chose the Microtech LTX12. This is a well-proven computer that is reasonably priced. We would have loved to have installed a Motech but at 4-5 times the price, our budget would not allow it.
We handmade an exhaust manifold and commissioned MSE to build a turbo for us. To be honest, we don’t know the exact specs but Murch told us it was good for around 700 hp and that was all we needed to know. A Turbonetics 45mm wastegate was added to control the boost.
Lancer Water Injection Exhaust is a full 31/2 inch mandrel bent item made by us. It was a hell of a job to make fit but worth it in the end.
We got hold of an aftermarket intake manifold and added another fuel rail to give us 8 injectors. Obviously the standard fuel pump was not going to be able to handle the supply needs, so a 550hp in-tank pump was installed. This was backed up by a large Bosch fuel pump and surge tank in the boot.
The standard intercooler was wrecked, so a larger after market piece was added.
This was the end of all the major work with gauges, wheels, seats etc added as we went.
Dyno Time
It was time to Dyno the beast and see what we had done.
After 4 hours of tuning we had 513hp at the wheels or approx 650hp at the flywheel. This was fantastic but the smoke coming from the back of the car was not. With so much heat produced by the pump gas, we had blown a head gasket and we later found 2 pistons that had started to break down.
We were pretty pissed of by this but damn happy at the power output.
Rebuild
We decided to build another block and this time fitted a specially coated piston to handle the heat along with Pauter rods. These are very impressive rods.
We installed a water injection unit to make sure that temperatures were kept at a safe level.
Back to the dyno and power is now limited to 447hp at the wheels (approx 560hp at flywheel).
Racing
To date our best ¼ mile time is 11.28sec, which is good, but not quite what we want. Hopefully we will crack the 10’s before the winter drags finish.
It has been around Taupo and run mid 46’s with no problems at all.
Once we hit the 10’s the car will be sold to make way for another project.
neej had deze al klaarstaan maar wou hem eerst posten voordat ik me pc-meubel ga slopen.....quote:
je bent alweer vrij?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej had deze al klaarstaan maar wou hem eerst posten voordat ik me pc-meubel ga slopen.....
genoeg te doen![]()
heel even vroeg in de ochtend geweest......quote:
wat een levenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heel even vroeg in de ochtend geweest......
laptop meegegapt en weer naar huis.....
en nu chillen
tis gewoon geen weer om hard te werken.....quote:
helemaal waarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis gewoon geen weer om hard te werken.....
Idd en vooral als je nog lastige mensen langs je deur krijgt ook. Zit nu in de zaak van m'n pa, komt er zo'n vrouw langs of ze een poster bij ons mag ophangen, dus ik zo van nee heb er al genoeg hangen en dit ging zo een tijdje door en uiteindelijk zei ik, nou ik wil er wel een aan nemen maar u ziet die prullenbak daar, daar gaat ie dan meteen in, dus zei gepiqueerd weg.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis gewoon geen weer om hard te werken.....
quote:
Ik mag hopen voor je dat er een agent is, dit zitten waarschijnlijk met z'n alle in camera auto's langs de weg in het zonnetjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:53 schreef Fugie het volgende:
ik moet nog aangifte gaan doenLeuk met dit weer
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alsof jij wat nuttigs aan het doen bent
![]()
alsof die gasten zin hebben in een jankend jochiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:53 schreef Fugie het volgende:
ik moet nog aangifte gaan doenLeuk met dit weer
lol, hier is het nog lekker koel.....voorlopigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
AB-SO-LUUT niet
Ik ben er wel achter gekomen dat de huiskamer hier zo'n 10 graden warmer is dan de rest van het huis, maar ik heb geen zin om me te verplaatsen
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lol, hier is het nog lekker koel.....voorlopig
wtf, dan ga je echt doodquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doet me denken aan het huis van mijn ex. Die wonen in een oude boerderij. Opzich een heel gaaf en mooi huis, maar in de zomer is het er werkelijk niet te hachelen
Ze hebben er eenserre
bij en daar was het vorige zomer op het toppunt 48 graden
gekookt mens iemandquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als je die deur ook opendeed kreeg je een klap in je gezicht gek
ben benieuwd hoe ze het op het werk hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De serre is daar op zeker nu ook no-go-area
geen beter vermaak dan leedvermaak was het toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe ze het op het werk hebben![]()
zal ook wel lekker aan het opwarmen zijn![]()
daar zit je dan in je pakquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:10 schreef PeuRac het volgende:
Moet jeje voorstellen hoe het hier is nu, de showroom is te vergelijken met een serre![]()
neej laat ze maar lekker bakken....zo even mailtje sturen van een koud biertjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
geen beter vermaak dan leedvermaak was het toch?
Colbertje hangt over de stoel, de stropdas op half7 en mn boordknoopje is openquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej laat ze maar lekker bakken....zo even mailtje sturen van een koud biertje![]()
een stropdasquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Colbertje hangt over de stoel, de stropdas op half7 en mn boordknoopje is open![]()
En ohja, er staat een ventilator mn kantoor koel te blazen (doet iig een poging).
ojaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
trainingspak ja..
tis een pauperzaak he.. niet vergeten
helemaal een goed planquote:
Als autoverkoper ben je verplicht een stropdas te dragen ';(quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een stropdas
Mij is altijd geleerd door mijn pa dat je die alleen om mag bij een sollicitatie
ik zit nu bij www.dekoning-jaguar.comquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
trainingspak ja..
tis een pauperzaak he.. niet vergeten
Ik ga m'n teva's ff ophalen bij mn oudersquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:19 schreef Sjoewe het volgende:
De meter tikt de 30 hier ook wel aan zeg, leuk man, tuin op het zuiden
helaas is dat idd nodig in deze tijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zit nu bij www.dekoning-jaguar.comW en ik zit btw ALTIJD in pak bij een autobedirijf
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:23 schreef Viper_74 het volgende:
uhmz, 513 Hp @ wheels mooi niet dus. Blok opgeblazen staat er in de tekst (koppakking). Blok doet nu 447 @ wheels dussuh
idd jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
helaas is dat idd nodig in deze tijd.
ik zeker 4quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:25 schreef Sjoewe het volgende:
Pfff ik smelt man, ik heb denk ik al 3 liter water op
Fietstochtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
k succes
Die liters water komen er dan vanzelf weer uit na een fietstocht
dat zeg ikquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Fietstocht
Van hier naar m'n ouders is het 7 minuten fietsen
Eigen auto roeleertquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:42 schreef hermandeperman het volgende:
eten tas inpakken en in een bus van (waarschijnlijk) 40 graden stappen
Tjabbooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
metal
Te warm om in je auto rond te sjeezen?
net was het zelfs te warm in de suup zeg met het dakje openquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tjabboooooooooooooooooooooo
Ik doe een poging tot werken momenteel...Gisteravond wel nog lekker gaan cruisen
Ja idd. Een MKIII turbo.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:56 schreef Metalfreak het volgende:
Heb jij tegenwoordig een Supra??? Damn, ben echt te lang weg geweest... :x
Tja, ik rij nu een Lupo van het werk er nog bij, dan ben ik toch af en toe blij dat ik in m'n Honda kan rijden...
Andere bezigheden, andere forums en zo... Was Fok beetje vergeten...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja idd. Een MKIII turbo.
Je moet je echt wat vaker laten zien joh:D
geen tijd de laatste tijd?
jij zal nooit ver komen..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef PeuRac het volgende:
Mn collega zit met kut klanten te praten (welke ik weigerde te helpen) komt hij net aan lopen, helemaal kapot en scheel kijjkend
![]()
Het is zijn klant, en ik zou zijn rotzooi lekker mogen opruimenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij zal nooit ver komen..
tevens geeft het mij altijd een kick om mensen die moeilijk/hufterig whatever zijn toch iets te verkopen.. heb je ze tenminste wat teruggeflikt
Klanten zijn klanten Peu.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is zijn klant, en ik zou zijn rotzooi lekker mogen opruimen![]()
valt best mee, als je niet teveel kleding aanhebtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het zelfs warm als je niet in de zon staat/ligt/zit.
Verhaal in t kort:quote:
1 woord: aircoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het zelfs warm als je niet in de zon staat/ligt/zit.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:52 schreef Spyronius het volgende:
Moesten jullie die schadevergoeding betalen??
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:03 schreef Tjabbo het volgende:
hehehe ik moest ook 3x lezen voor ik het doorhad hoor spyro
Hehe, ik wou al zeggen, las het dus verkeerd. Vond het al vreemd dat je als dealer of sub-dealer een schadevergoeding zou moeten gaan betalen, voor deze ongein.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:25 schreef PeuRac het volgende:
Tuurlijk niet, zij moeten die schadevergoeding aan ons betalen, wij hebben namelijk kosten gemaakt (inbouwen van spullen, afleveringsklaarmaken, enz). Die moeten zij betalen.
daar reed je ook niet lang achterquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:43 schreef -Muse- het volgende:
ik reed vanmorgen achter een gele Lance EVO VII... dikke bak
knap hoor!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:45 schreef -Muse- het volgende:
Haha ik haalde hem zelfs in!!
hij sloeg linksaf en ik ging er rechts langs![]()
Geloof me, in het echt is ie veel kronkeliger als op die foto. Dat stuk pijp voor t sierstuk duikt helemaal naar beneden (de demper zit vrij hoog en helemaal schuin)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:35 schreef Youp het volgende:
vind daar niet zo veel vreemds en kronkelends aan peuheb t wel erger gezien
-edit-
de eindemper ziet er wel uit alsof er over na is gedacht.... 5-oval
ff googlen...? weinig iigquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:31 schreef vlad het volgende:
vraagje: wie kan mij vertellen hoeveel Z8's BMW gemaakt heeft?
Ik heb er hier in Vancouver op 1 dag 3 gezien :S (een zwarte, zilvergijze en blauwe) Dacht dat die dingen zeldzaam waren...
Wel gaaf om te zien wat hier allemaal rondrijdt. Die acura's vooral. Ik zat last lekker in de mcdonalds, komt er ineens een hele sleep van die straatracers langs. En hier zijn dat niet van die knutseldozen zoals golf of 323, maar vooral veel acura's en supra's die echt netjes opgebouwd. Met doorzichtige motorkap waaronder het chroom je tegemoet blinkt. Die auto's lijken precies op die dingen uit the fast and furious.
Wat wel gaaf was, was dat ik er achteraan ging (te voet :S) want ze stonden toch voor stoplicht. Licht op groen en de eerste trekt weg met nitro aan(wat een geweldig geluid maakt zo motor dan btw) dus de tweede dacht dat ook te doen
maar hij moest uitwijken en zijn achterkant brak uit en daardoor kam ie met de achterkbumer tegen een paal aan
Hele achterhoek naar de klote
wel grappig om te zien. Verder kon ik ze niet meer bijhouden
En ik had geen camera bij me, dus geen fotos
![]()
zo ik ben net thuis laat ik maar even gaan slapenquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 07:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo ik ben net thuis laat ik maar even gaan slapen
En ijsmeis hoi :w
en jij danquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
en jij dan![]()
nee ik had m'n wekker gezet want ik moet werken vandaag, maar ik stond te douchen en toen had ik al geen zin meer, dus ik ga nu maar weer lekker m'n bedje in
gaaf!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja lekker, heerlijk genoten. Ik zou er zo kunnen wonen.![]()
alleen maarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gaaf!
Nog mooie vrouwen gezien?
ja en vanwege de cappucchino.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:33 schreef hermandeperman het volgende:
daarom zou je er wel kunnen wonen zeker
ze gebruiken jequote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:35 schreef aKra het volgende:
Wakker gebeld worden door 3 vrouwen die willen komen zwemmen is geil
Espresso is veeeeeel te sterk voor Boquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zo'n half slap bakkie... neh... toch maar espresso
Cappucchino is veeeeeeel lekkerder.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Espresso is veeeeeel te sterk voor Bo![]()
enneeeeeh HALLOOOOOOOO hermaaan booojooo![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:52 schreef Xtreem het volgende:
<teken van leven afgeeft en weer weg is >
Ik was zo met je mee gegaan.. Maarja, nou ga ik al naar de film..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:35 schreef PeuRac het volgende:
morgen sleutelen, en dan van 18:30 tot na 24u werken. Moet in Haren (bij Oss) zijn, is er iemand welke me 5u lang gezelschap wil houden?![]()
Waar de neuk is dat "hier" van jou? Bij je ouders?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:44 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
opzich zit ik best lekker hier![]()
wildboyzquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:43 schreef ook_gek het volgende:
oh mij god MTV die gasten gaan vechten met een anaconda
Hij word gewoon 7X gebeten en hij brobeerd die gasst te wurden
Kijk kijk hij draaid zich om je heen hij gaat je wurgen. JO ALS OF IK DAT ZELF NIET IN DE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH FUCK
man ik stik
Ja die chris ging vechten met een anacondaquote:
heb je dat gezien met die anacondaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:27 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ze beten niet eens, had gehoopt dat die bolle die daarna erin sprong ff flink gebeten werd![]()
klanten klanten? Je bedoeld gasten. Want alleen een hoer heeft klantenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef PeuRac het volgende:
Mn collega zit met kut klanten te praten (welke ik weigerde te helpen) komt hij net aan lopen, helemaal kapot en scheel kijjkend
![]()
Nee dat heb ik net helaas gemist, jammer zo te horen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je dat gezien met die anaconda
Echt ik stikte bijna.
zeker jammer.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:57 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nee dat heb ik net helaas gemist, jammer zo te horen.
Ja ik ben bij mijn ouders ja... lekker chillenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar de neuk is dat "hier" van jou? Bij je ouders?
Hmm damn, hopelijk wordt dit snel herhaald, klink zeer sweetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zeker jammer.
Moet je voor stellen er ligt een mega grote anaconda in het water. Die chris rent er op af en duikt er 1X boven op en pakt zijn kop beet. ( hij had een rattenpak aan) Nou hij dat beest optillen en die denkt van WTF en HOP zo vol een beet in zijn been
Hij schreeuwen donderdstraalt in het water en die slan gaat zich om hem heen wikkelen zie je hem echt stribbelen van AAH AAH ik ga dood. Ondertussen bleeft die slang elke keer maar bijten. In zijn been, hand, arm weer been man ik ging kapot. Toen kwam die staart om zijn nek. Zegt die rimboe man zo van hij is je aan het wurgen. Ja dat merk ik ja dat hij me aan het wurgen is AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH FUCK
![]()
Echt man ik stikte bijna
pfff das wel een hele late come back hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
klanten klanten? Je bedoeld gasten. Want alleen een hoer heeft klanten![]()
ja maar door mijn kater ben ik gewoon hele stukken van mijn dag kwijtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
pfff das wel een hele late come back hoor![]()
heb je de gumball 2004 film gezien. Moeten ze in marokko achter de politie aanrijden en ze mogen hem niet aanhouden anders ging je de bak in. Gaat er een gast met zijn porsche opeens er vol gas vandoor en die vriend van hem in die auto. STOP LAAT ME ER UIT WE GAAN NAAR DE BAK. En die bestuurder SSSST nee ik wil niet naar de bak. En die gast maar gas geven als een mogol er vandoor gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:41 schreef Fugie het volgende:
net zon filmpje van gumball, die alex roy: All scanners are going off but fuck it, were faster then them
ja heb ik ook gezien, was in spanjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je de gumball 2004 film gezien. Moeten ze in marokko achter de politie aanrijden en ze mogen hem niet aanhouden anders ging je de bak in. Gaat er een gast met zijn porsche opeens er vol gas vandoor en die vriend van hem in die auto. STOP LAAT ME ER UIT WE GAAN NAAR DE BAK. En die bestuurder SSSST nee ik wil niet naar de bak. En die gast maar gas geven als een mogol er vandoor gaan![]()
Meesterlijk gewoonquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja heb ik ook gezien, was in spanjeOp den duur zegt die gast van stop nu of ik spring eruit, stopt die gozer laat die knakker eruit en scheurt weer verder
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey.. psst herman... ik heb gister wat leuke foto's gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
what de hell moest jij in Benschop
Bij terberg kijken zeker?
wat een apen he, onder het mom dat het maar 50mijl naar de grens isquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Meesterlijk gewoon![]()
Maar ook gewoon opeens van fuck hop gas er op en gaan met die banaan![]()
STOM JONGquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaAlleen neit eens gevonden
Nog wel even bij de nieuwbouw van Terberg Specials wezen kijken.
We waren wat foto's maken in Aalsmeer, en toen we op de snelweg in de file kwamen te staan, hadden we daar geen zin in, en zijn we de rimboe in getrokken. En ik moet zeggen, ik wist niet dat ze in de randstad ook kleine dorpjes haddenMooie omgeving daar bij Benschop. Alleen wat weinig vrachtwagens, als je Terberg niet kunt vinden. Wel mooie foto's gemaakt in Lopik. En in Schoonhoven (of washet nu Schoonhovuuuuuh?) smaakt de patat naar karton
Verder leuke dag gehad
Helemaal waarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:07 schreef ThaFreak het volgende:
damm wat wordt je lam van dit weer + bier.....![]()
ik verbrand gelukkig niet zo snelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Helemaal waar
Ben nu een beetje aan het ontnuchteren en kijken of ik niet te erg verbrandt ben
Zo douchen en weer verder zuipen
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Die foto heb ik tijdens het rijden genomenMn chauffeur had geen zin om stil te staan
Bovendien waren we er om een uur of 7, dus ik denk niet dat er vele te beleven was geweest. Maar als ik had geweten dat ik naar Benschop was gegaan, had ik even een afspraak gemaakt
En t is zeker een prachtig dorpVoor het eerst een dorp wat de schoonheid van mn eigen straatje benaderd
Mocht ik ooit nog eens noodgedwongen naar die regio moeten, zal ik me zeker inschrijven bij woningbouwcorporatie Benschop
Ook al zal het denk ik flink duurder zijn dan waar ik nu woon.
Buitenlandersquote:
Zijn hoofdhuid zelfsquote:2 vrienden wel die zijn echt zo rood als een kreeftde een heeft zelf zijn hoofdhuid verbrand
![]()
bowlenquote:vanavond bowlen + bier![]()
bowlen, altijd gegarandeerd buikpijn van het lachen, vooral nadat bier eenmaal flink heeft gevloeidquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Buitenlanders
[..]
Zijn hoofdhuid zelfs2 maten van mij zijn ook belachelijk verbrandt ja
En een vriendin van me had factor 40 bij zich
[..]
bowlen
Vanavond vrouwen en bier
En goed dat dat bowlen na een uurtje gaatquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bowlen, altijd gegarandeerd buikpijn van het lachen, vooral nadat bier eenmaal flink heeft gevloeid![]()
eens in de 2 maanden 4 banen afhuren stuk of 20 man, veel bier![]()
dat is het het mooiste van allesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:21 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
En goed dat dat bowlen na een uurtje gaat![]()
heel Benschop ligt langs de N210 of langs de weteringquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, volgens mij reden we gewoon beroerd. We kwamen vanaf de N210 (?) en zijn toen langs het water gereden, en aan de andere kant van het water halverwege het dorp weer terug (mn chauffeur zag 2 lelijke vrachtwagens staan van een of ander transportbedrijfje)
Dus de helft van het dop nog gemist ookMaar ja, mn chauffeur wilde zo snel mogelijk naar Lopik, foto''s maken bij Verweij. Maar daar zaten de hekken dicht
Het kan mij niet bekorenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bowlen, altijd gegarandeerd buikpijn van het lachen, vooral nadat bier eenmaal flink heeft gevloeid![]()
eens in de 2 maanden 4 banen afhuren stuk of 20 man, veel bier![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
Vooral ook omdat wij altijd tot de orde worden geroepen door de mensen van de baan, omdat we die ballen overhal heentyfen enzo
dan halen ze alle oude bende van stal zeker?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]lol
gelukkig zeuren ze daar nooit, en ze weten dat we zo eens in de tijd komen![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dan halen ze alle oude bende van stal zeker?
des te meer lachen het isquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:40 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ga gewoon aan het bier, mag dat ook?
nee ik KAN niet bowlen (fysiek onmogelijke)quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gladde kutschoenen
[..]
des te meer lachen het is![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 04:08 schreef aKra het volgende:
Meesterlijk P I M P trouwens om zo'n oude caddie op de kop te kunnen tikken deze roze te verfen en dan een beetje knutselen met het lasapparaat dat er ineens een badkuip achterin zit en daar vrouwen in vervoeren of in proberen te krijgen, gewoon beetje door dorpjes cruisen en ofcourse een foute geluidsset met standaard gunther muziek enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 11:28 schreef Hugster het volgende:
ik kan onder deze omstandigheden gewoon niet werken
ik ook nietquote:Op zondag 29 mei 2005 11:28 schreef Hugster het volgende:
ik kan onder deze omstandigheden gewoon niet werken
hoeveelste jaar zit je nu ?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:32 schreef Hugster het volgende:
ff checken of ik dan vandaag ga stoppen met de opleiding
ja van mij komen ze hier nooit meer afquote:
dat zei ik gisteren ook. Maar s,avonds lag ik al weer met een vodka ju in bed film te kijkenquote:Op zondag 29 mei 2005 13:08 schreef hermandeperman het volgende:mijn hoofd...
ik drink nooit meer....
oke...vandaag niet dan
waarschijnlijk drink ik ook gewoon weer een biertje vanavond jaquote:Op zondag 29 mei 2005 13:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zei ik gisteren ook. Maar s,avonds lag ik al weer met een vodka ju in bed film te kijken![]()
Zullen we maar een afspraak maken bij de AAquote:Op zondag 29 mei 2005 13:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarschijnlijk drink ik ook gewoon weer een biertje vanavond ja
Ben ik blij dat ik zelden drinkquote:Op zondag 29 mei 2005 13:08 schreef hermandeperman het volgende:mijn hoofd...
ik drink nooit meer....
oke...vandaag niet dan
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:18 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik zelden drink
Kan ik tenminste vandaag met m'n nieuwe ipod pimpen. Naja die van m'n zus maar die is pas over 3 dagen jarig, dus nu is ie nog van mij
Neuh, ik voel me primaquote:Op zondag 29 mei 2005 13:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zullen we maar een afspraak maken bij de AA
Jaquote:
Mooi zo, zag tot m'n verbazing bij veronica dat ineens topgear van de buis is en nu een of ander programma van hammond er voor in de plaats is gekomen, waarbij hij de raarste dingen test. Nou hoop ik dat dit eenmalig is, al vrees ik bij Veronica dat ze gewoon de show van de buis hebben gehaald.quote:
dat ben ik al een half uurtje heb ook al gedouched maar verder dan een boxer aan trekken ben ik niet gekomen met aankledenquote:Op zondag 29 mei 2005 16:27 schreef hermandeperman het volgende:
zhow, ik ben ook maar eens uit bed gekropen
de mijne zeuren niet want ze zijn er nietquote:Op zondag 29 mei 2005 16:38 schreef Intergalactrick het volgende:
Waarom zeuren ouders dat je op zondag voor 5 uur aangekleed moet zijn ?
\quote:Op zondag 29 mei 2005 16:38 schreef Intergalactrick het volgende:
Waarom zeuren ouders dat je op zondag voor 5 uur aangekleed moet zijn ?
Ik heb ook nog een shirt erbij aangetrokkenquote:Op zondag 29 mei 2005 16:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat ben ik al een half uurtje heb ook al gedouched maar verder dan een boxer aan trekken ben ik niet gekomen met aankleden![]()
Als ik weer een dagje in de buurt van kinderen ben geweest weet ik ook alweer waarom ik ze niet wilquote:Op zondag 29 mei 2005 16:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben weer bijna beter, vandaag met m'n nichtje van drie naar de dierentuin geweest.
Ik hoef voorlopig echt geen kinderenTering.
Oud:quote:Op zondag 29 mei 2005 16:44 schreef ook_gek het volgende:
kom ik dit tegen![]()
If you choke a Smurf, what color does it turn?
Why is the alphabet in that order? Is it because of that song?
Adam and Eve were the first people on earth...did they have belly buttons?![]()
![]()
![]()
Normaal is het echt een schatje, maar vandaag wilde ze niet. Ben je in de dierentuin en dan is ze echt meer geïntresseerd in trapjes en hekken dan in alle beesten die er lopenquote:Op zondag 29 mei 2005 16:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ik weer een dagje in de buurt van kinderen ben geweest weet ik ook alweer waarom ik ze niet wil
staalquote:Op zondag 29 mei 2005 16:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Normaal is het echt een schatje, maar vandaag wilde ze niet. Ben je in de dierentuin en dan is ze echt meer geïntresseerd in trapjes en hekken dan in alle beesten die er lopen
"Hallo! Mijn naam is TF en ik ben alcoholist."quote:Op zondag 29 mei 2005 16:49 schreef ThaFreak het volgende:
wakker en voelt zich verdomd goed......hoe meer alcohol in de avond hoe beter de morgen lijkt het wel![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 16:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Hallo! Ik ben TF en mijn naam is alcoholist"
Volgende keer neem ik dr mee naar Hoogovensquote:
Warm eh?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Volgende keer neem ik dr mee naar Hoogovens
Whehequote:
ja oke maar de gedachte erachter dan....quote:
Ontkennings fasequote:Op zondag 29 mei 2005 16:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja oke maar de gedachte erachter dan....
sjoewe![]()
Welke instrumenten gebruiken jullie behalve en sok en een mika?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe
De SOTMC oefensessie was trouwens veelbelovend, het klok iig heel erg vet met echte instrumenten![]()
Gij zuiplap!quote:Op zondag 29 mei 2005 16:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja oke maar de gedachte erachter dan....
sjoewe![]()
Gitaar, bas, drums, synthesizer, sampler en 4 mics, zonder sok tegen woordig (want nu hebben we wel goede mike'squote:Op zondag 29 mei 2005 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welke instrumenten gebruiken jullie behalve en sok en een mika?
Zonder sokquote:Op zondag 29 mei 2005 17:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gitaar, bas, drums, synthesizer, sampler en 4 mics, zonder sok tegen woordig (want nu hebben we wel goede mike's)
ik blijf toch nog steeds krom liggen om dit soort posts...quote:Op zondag 29 mei 2005 17:03 schreef fransie102 het volgende:
[..]
En hij heeft nog verstand van voetbal ook
Dat stamt nog uit de tijd dat we met kermiskwaliteit microfoons moesten opnemen en er een sok omheen moesten doen tegen het geplop en gefluit dat je anders krijgt. Bij de shows gaat er natuurlijk wel eentje omquote:Op zondag 29 mei 2005 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zonder sok
Je bandnaamwat doe je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |