quote:kaas uit het puistje
helpt dit ook bij vrouwen, of valt het op?quote:op vrijdag 27 mei 2005 00:57 schreef teringjakkie het volgende:
baardgroei verbergt een meuk.
ieder voordeel hep z'n nadeel.quote:op vrijdag 27 mei 2005 00:58 schreef stretto het volgende:
[..]
helpt dit ook bij vrouwen, of valt het op?![]()
ik ken ook zo iemandquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:02 schreef armanimania het volgende:
nou jah, ik ken iemand hedie heeft enorm veel puisten, kan ik niet gewoon met een scheermesje, hups in ene keer die puisten tot het verleden doen behoren?
bij mij op de opleiding zat er ene, echt zo`n computernerd, brilletje op rossig haar, nou jah je kent het model wel.quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:04 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik ken ook zo iemand
het enige waar je naar kan kijken als je met zo een persoon praat zijn de puisten en ik word dan altijd een beetje misselijk
het lijken vaak bepaalde types te zijn die een overdaad aan puisten hebbenquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:08 schreef armanimania het volgende:
[..]
bij mij op de opleiding zat er ene, echt zo`n computernerd, brilletje op rossig haar, nou jah je kent het model wel.
niet alleen van die dikke rode puisten maar ook van die witte die op springen stonden en daar moet je dan een project mee doen
of ze zijn te lui om er wat aan te doen, te veel met hun oogjes achter het schermpje.quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:12 schreef printscreen het volgende:
[..]
het lijken vaak bepaalde types te zijn die een overdaad aan puisten hebben
de aanblik alleen is genoeg om kotsmisselijk te worden
rotte ervan is dat ze er vaak niets aan kunnen doen.
ik neem deze post niet persoonlijkquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:28 schreef #ANONIEM het volgende:
of je kan jezelf altijd nog van kant maken, wil je niet op gedachten brengen ofzo..
was ook niet persoonlijk bedoeld. was meer een 'sterf' verwensing zoals ze hier altijd doen. ik heb wel erge acne gehad trouwens en dat was een echte kuttijd, en dat meen ik trouwens serieus dat wens ik niemand toe want geen enkele meid ziet je dan staanquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:30 schreef printscreen het volgende:
ik neem deze post niet persoonlijk
ik heb de mazzel dat ik geen last heb van acné
kijk aan , al die puistjes zijn nu 1 grote puist geworden, good for you!quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:32 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
was ook niet persoonlijk bedoeld. was meer een 'sterf' verwensing zoals ze hier altijd doen. ik heb wel erge acne gehad trouwens en dat was een echte kuttijd, en dat meen ik trouwens serieus dat wens ik niemand toe want geen enkele meid ziet je dan staanpas nu het weg is gegaan vinden meiden me echt leuk en zie ik er ook wel aardig uit
![]()
quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:35 schreef armanimania het volgende:
[..]
kijk aan , al die puistjes zijn nu 1 grote puist geworden, good for you!
er zijn veel middeltjes ja, maar die werken alleen als je er in geloofd, het placebo-effect.quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:13 schreef armanimania het volgende:
[..]
of ze zijn te lui om er wat aan te doen, te veel met hun oogjes achter het schermpje.
er zijn genoeg middeltjes op de markt, goed er zijn inderdaad mensen erbij die kunnen er niks tegen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |