hojjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:56 schreef Ballicious het volgende:
Tot maandag allemaal!
Doei balli en tot volgende week prettig weekend enzo....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:56 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga naar huis, ik wens jullie allen een goede dag toe verder. En een heeeeel goed weekend.
draco let nou op in dat topic in fbquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Doei balli en tot volgende week prettig weekend enzo....![]()
Heb jij nog geen ban?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Doei balli en tot volgende week prettig weekend enzo....![]()
mja, in een topic waar modjes posten... hij is echt de slimste hierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb jij nog geen ban?
Ik zag duidelijk een doodsverwensing in een zeker topic
had die geeditquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb jij nog geen ban?
Ik zag duidelijk een doodsverwensing in een zeker topic
Precies, dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, in een topic waar modjes posten... hij is echt de slimste hier
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:56 schreef Burn het volgende:
Haha..heb vanochtend al lekker veel bier op
Ben gisterenaaf lekker wezen stappen..kwam half 12 op me stage aan..jah sorry verslapen dit dat zus zo..en voila..lekker avondje/ochtend gehad..en minder uur in die hitte binnen..!!! Op naar t weekend
komt hij hier met een kloonquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, dat bedoelde ik.
Nou ja, hij komt er zelf wel achter![]()
Ja, nu ineens geedit. Wat ben jij nou voor mietje?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:58 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
had die geeditmaar tips geven mag toch wel? bedoel het goed hoor
![]()
je kent 'm tochquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, nu ineens geedit. Wat ben jij nou voor mietje?![]()
Auw, hij staat in een qoute.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ jitz.... heb hem die ook maar ge-edit
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |