maar dan wel een Bavjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier
en dan zeg je van mij dat ik te ver kan gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier
Bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
en dan zeg je van mij dat ik te ver kan gaan
nu krijgt het ineens een andere betekenis bij je zeker als ik oooh mijn gods zegquote:
latente homoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:52 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nu krijgt het ineens een andere betekenis bij je zeker als ik oooh mijn gods zeg
godverdomme zeker ook?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:52 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nu krijgt het ineens een andere betekenis bij je zeker als ik oooh mijn gods zeg
Tot maandagquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:56 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga naar huis, ik wens jullie allen een goede dag toe verder. En een heeeeel goed weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |