*Fisher heeft nog wel een scooter te koop staan, als iemand die wilt kopen of iemand kent die 'm wilt kopen dan heb ik weer geld voor een iconquote:
ik denk altijd erg goed na voordat ik iets stoms zeg hoor!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik denk altijd erg goed na voordat ik iets stoms zeg hoor!!!!!!
bier?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:11 schreef Houniet het volgende:
* Houniet iedereen koffie, thee en/of coole frisdrank geeft
Doe mij maar een ijsje en een ijlientje voor jitzzzzzeequote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:11 schreef Houniet het volgende:
* Houniet iedereen koffie, thee en/of coole frisdrank geeft
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Doe mij maar een ijsje en een ijlientje voor jitzzzzzee
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:11 schreef Houniet het volgende:
* Houniet iedereen koffie, bier, ijsjes enzo, thee en/of coole frisdrank geeft
goed bezig.. eetsequote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:12 schreef Megter het volgende:
Ik ben eten, OP staat online he
smakelijk en komt goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:12 schreef Megter het volgende:
Ik ben eten, OP staat online he
Lijkt me goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Doe mij maar een ijsje en een ijlientje voor jitzzzzzee
Have fun dit weekend... doei doeiquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
Maar lieve medestagiairs,
Ik ga naar huis toe. Ik wens jullie allemaal een prettig weekend en tot maandag
nepstagiairquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
Iemand?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
Kent iemand ene bart gielen van de vpro ... kreeg net mail omdat ik bij een stuntteam heb gezeten www.wackass.nl
of ik wat wilde doen voor een show.... :S
Wordt dus gevraag voor de tv ofsow.... of ik in een rol stoel in de brandnetels geduwd wil wordt om aan te tonen dat brandnetels een helend effect hebben bij reuma patienten en of ontstekingen....quote:
les nr 1: geen MSN smiliesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wordt dus gevraag voor de tv ofsow.... of ik in een rol stoel in de brandnetels geduwd wil wordt om aan te tonen dat brandnetels een helend effect hebben bij reuma patienten en of ontstekingen....
Ik zou dan een nep reuma patient moeten spelen in een rolstoel :S
wtf ziek... je ben ziek toch?:Pquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:21 schreef Houniet het volgende:
iedereen gaat zo vroeg naar huisik moet tot 2000, ben 0900 begonnen
Mja ik vind het beetje vaag... tot nu toe zijn we alleen in zee gegaan met testcase (yorin)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
les nr 1: geen MSN smilies
voor de rest dat moet je toch zelf weten of je 't wilt of niet
tjah, 08.30 begonnen 17.00 klaar...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:21 schreef Houniet het volgende:
je staat gewoon ergens geregistreerd waar ze nu op reageren omdat ze geen mensen hebben...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja ik vind het beetje vaag... tot nu toe zijn we alleen in zee gegaan met testcase (yorin)
wel aanbiedingen uit usa gekregen maar niks mee gedaan .... en nu dit ineens nadat we al zowat een jaar zijn gestopt![]()
nee hij kwam erachter via www.wackass.nlquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
je staat gewoon ergens geregistreerd waar ze nu op reageren omdat ze geen mensen hebben...
ik wil onder goddess liggequote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik wil aan de Middelandse Zee liggen![]()
was ik maar ziekquote:
naja, mss gewoon spammiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nee hij kwam erachter via www.wackass.nl
maaruh als je die mail zou lezen krijg je denk zelfde gevoel ofsow... zal vanavond wel eens terug mailen
acht uur??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:21 schreef Houniet het volgende:
ja tot 20.00 jaquote:
jaja nu moet je echt werken hèquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jups, maar was even druk
nu is collega weg en ben ik alleen op de afdeling![]()
Waarom d8 ik hier nie eerder aanquote:
Titel: FOk!en met Goddessquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Camera erop en heel fok wil 'm kopen![]()
Als je er problemen mee hebt pas ik m'n post wel aan hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Waarom d8 ik hier nie eerder aan![]()
@ fish... zou kennemja toch terug mailen en kijke wak kan verdienen
Nehquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als je er problemen mee hebt pas ik m'n post wel aan hoor![]()
Je probeerde er een groepsactiviteit ervan te maken op de heren wc?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:31 schreef Houniet het volgende:
me stagebegeleider kon niet waarderen wat mtp was
Regel 1: Houd stage en Fok! gescheiden!!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:31 schreef Houniet het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:32 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
had me bote lope verbrande met peuken enzoo.. ..
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:31 schreef Houniet het volgende:
ok dit is dus die foto... you have been warnedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat was ik toen stoer joh
Ik geloof heilig in het Ik-isme
jij krikkertquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]lachen (zo dan is het iig geen smileypost
)
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ok dit is dus die foto... you have been warnedjakkie ieuw bah... en spoilers werken niet met foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat was ik toen stoer joh![]()
![]()
Was dat in je jack-ass periode ofzo?![]()
Ja me ontgroenings avondquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:38 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
jakkie ieuw bah... en spoilers werken niet met foto's![]()
Was dat in je jack Wack-ass periode ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ok dit is dus die foto... you have been warnedSuper mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat was ik toen stoer joh![]()
![]()
Er valt nou eenmaal veel te lachen hierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]haha dattis lachen
(en weer geen smileypost, ik ben zo trots op mezelf)
Lekker scheren 's ochtends met een mesjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een baard laten groeien is de oplossing
ook voor jouw probleempje
het lijkt mij heerlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:44 schreef Houniet het volgende:
dat lijkt me zo verrot als je dat hebt he
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lekker scheren 's ochtends met een mesje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |