En de kans dat Inter hem 10 miljoen gaat betalen acht ik uiterst klein eerlijk gezegd, maar Mancini heeft wederom geen geweldig seizoen gedraaid met de Azurobneri's gezien het record aantal gelijke spelen en de afhankelijkheid van Adriano (die weleens zou kunnen transfereren naar Chelsea, wat een komst van Ronaldo niet meer in de weg staat).quote:Op maandag 30 mei 2005 12:02 schreef twi het volgende:
De enige manier waarop hij er met Inter uit kan komen is als ze 'm 10 miljoen gaan betalen, want hij gaat daar gewoon niet aan spelen toe komen met de huidige coach.
nog 36 anderen.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wie heeft Inter om davids op te vangen als verdedigende middenvelder?
Of hij heeft contacten met Winston en blijft daar lekker hangenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:18 schreef twi het volgende:
Geen idee of z'n positie ter discussie staat. Ik denk 't niet, want ondanks dat je veel gelijk speelt, verlies je maar 2 keer in 37 wedstrijden en sta je "maar" op 7 punten. Maargoed, het gaat om Davids, en die heeft voor 't WK 2006 een garantie nodig om te spelen. Die krijg je bij een Nederlandse topclub. Ik zie 'm na dit rampjaar voor hem persoonlijk niet blijven bij Inter. Hij heeft lekker een miljoen of vijf in z'n zak kunnen steken, nu wordt 't voor Edgar weer tijd om te voetballen.
Hoe is het bovendien met zijn niveau eigenlijk, we hebben dat nauwelijks kunnen vaststellen afgelopen jaar, een speler met weinig wedstrijdritme op die leeftijd is gevaarlijk, maar kan ook uitstel van executie betekenen wat wee gunstig uit kan pakken bij zijn volgende club.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:18 schreef twi het volgende:
Geen idee of z'n positie ter discussie staat. Ik denk 't niet, want ondanks dat je veel gelijk speelt, verlies je maar 2 keer in 37 wedstrijden en sta je "maar" op 7 punten. Maargoed, het gaat om Davids, en die heeft voor 't WK 2006 een garantie nodig om te spelen. Die krijg je bij een Nederlandse topclub. Ik zie 'm na dit rampjaar voor hem persoonlijk niet blijven bij Inter. Hij heeft lekker een miljoen of vijf in z'n zak kunnen steken, nu wordt 't voor Edgar weer tijd om te voetballen.
Kluivert had toch aangegeven dat hij niet naar Nederland wilde terugkeren?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:21 schreef Houniet het volgende:
is der nog nieuws van kluivert en wat hij gaat doen
beetje jammerquote:Op maandag 30 mei 2005 12:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Kluivert had toch aangegeven dat hij niet naar Nederland wilde terugkeren?
Maar Lindenbergh heeft hoogstens 3 wedstrijdjes Uefacup- en verder alleen eredivisie-ervaring, is dat voldoende?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:26 schreef PyTh het volgende:
Ik verwacht als nieuwe aankopen van ajax; Lindenbergh en Rosenberg
wantquote:Op maandag 30 mei 2005 12:40 schreef VoreG het volgende:
Ja
Kanu bakt er niks van in Engeland. En om nou te zeggen dat hij hier zo goed speelde, nee niet echt.quote:
jazeker.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:02 schreef Houniet het volgende:
en als rosenberg niet komthuntelaar een optie
?
Wat zou die kosten en wat kan Ajax besteden aan transfers dit jaar schat je?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:02 schreef Houniet het volgende:
en als rosenberg niet komthuntelaar een optie
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |