als iets wel niets zegt is het internet-polls. Maar leg dat de RTL en SBS generatie maar eens uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat stemmen slaat ook nergens op. Heb zelf ook met 3 mailadressen meegedaan om m'n club aan de eerste plek te helpen voor beste jeugdopleiding amateurs.
Nee, tot volgende zomerquote:Op zondag 29 mei 2005 03:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dortmund. VdV had wel nog een langer contract toch?
Behoorlijke sensatie in de verdediging. Bodychecked iedereen neer, mooie lange passes. Komt goedquote:Op zondag 29 mei 2005 11:53 schreef Suijk het volgende:
Heb er even wat over gezocht, maar krijg meer over de American Football Player Jimmy Dixon te zien.
Ook leuk natuurlijk, zo'n reus.
Alleen iets te veel oog voor de tegenstander en wat minder voor de bal. Jammer van de relatief vele hands-ballen.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Behoorlijke sensatie in de verdediging. Bodychecked iedereen neer, mooie lange passes. Komt goed
De lijnen staan er al, vaak nog dikker gedrukt dan de voetballijnen.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moeten ze in A'dam voor de sier de Amercan Football palen er maar neer zetten.
Alsof Trabelsi van een grote club kwam.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:04 schreef methodmich het volgende:
Een verdediger van BK Häcken?? Moet niet gekker worden.
CS Sfaxien is een grote naam hoor!quote:Op zondag 29 mei 2005 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof Trabelsi van een grote club kwam.
Z'n ouders kenden hem.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:57 schreef Jajong het volgende:
defineer "bekend"
quote:29-05-05 - Clmn: Gryga is mijn man van het seizoen
--------------------------------------------------------------------------------
Vorig seizoen had de 25-jarige Zdenek Grygera nog grote problemen bij AFC Ajax. Maar dit seizoen is hij eigenlijk stiekem, zoals hij dat zelf zo graag wil, de grote man achter de schermen bij Ajax
Opgeteld bij het vorige seizoen speelde Gryga, zoals zijn ploeggenoten hem noemen, 35 competitiewedstrijden met Ajax en daarvan werden er, houdt je hart vast, 30 gewonnen en 5 gelijk gespeeld. Gryga verloor nog nooit met Ajax in de Nederlandse competitie. Waarom? Omdat hij verreweg de beste mandekker is van Nederland en op termijn misschien wel de beste van Europa.
Toen Gryga hier vorig jaar kwam wonen, boterde het niet echt. Niet alleen het voetballen ging matig, ook in zijn sociale leven had hij het moeilijk, zoals overigens alle spelers die net verhuizen. Gryga moest erg wennen aan de speelstijl, het progressief voetballen past niet zo bij de van oorsprong conservatieve voetballer. Hij is eigenlijk niet het type dat bij Ajax past, maar dat de club wel nodig heeft. Een rustige voetballer, zonder franje, maar die zich wel altijd aan zijn taken houdt.
In de Voetbal International verklaart Gryga dat het hem opvalt dat de Nederlanse spelers zoveel praten. 'Ik hoef niet te praten met de trainer. De trainer beslist en de trainers wil is wet', houdt hij zijn cultuur eer aan.
En dat heeft Gryga het afgelopen seizoen meer dan bewezen. In de schaduw van de betere spelers van het seizoen, Nigel de Jong en Hatem Trabelsi, had hij net zo goed die titel 'speler van het jaar' kunnen krijgen, alleen ook dat past weer bij zijn karakter. Gryga hoeft niet in de zon gezet te worden. 'Ik dek mijn mannetje wel, da's genoeg', zal hij zeggen.
Met name de laatste wedstrijden van het seizoen was hij niet te passeren. Er kwam geen speler voorbij en bovendien kopte hij de ene na de andere corner en voorzet binnen. Dan kwam 'de tong' naar buiten van de ijzige Gryga, de maat van Milan Baros, en toonde hij zijn emotionele kant.
Het verbaast dan ook niemand dat Gryga graag naar Italie wil na zijn periode bij Ajax. Hij's geboren voor het Catenaccio. Binnenkort zullen ongetwijfeld grote clubs gaan aankloppen, maar voorlopig blijft hij nog even bij Ajax. Eerst nog even als 'slot op de deur' van het grote AFC Ajax de cup met de grote oren binnenhalen...
Je wilt een eerlijk antwoord?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Opvallend inderdaad, zou Zdenek dan de sleutel tot succes zijn?
Of die 2-2 tegen de kakkerlakjes...quote:Op maandag 30 mei 2005 00:05 schreef Kang-He het volgende:
Ik vind overigens Grygera altijd wel degelijk spelen. Prima mandekker. Hij heeft voor het Tsjechische elftal toch ook rechtsback gespeeld? Ik kan me die goal tegen Frankrijk nog wel herinneren. Lekker schotje.
Mooi toch hoe supporters een eigen wereldje creerenquote:Op zondag 29 mei 2005 23:38 schreef F1Bas het volgende:
Column even over genomen van iemand van Ajax Showtime, misschien iets overdreven maar dikgedrukte viel me toch wel op.
[..]
Juventus zat anders destijds ook achter hem aan, Nedved werd nog ingezet om Grygera erin te praten. Het zou mij niet verbazen als Grygera na Ajax naar een buitenlandse topclub gaat.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mooi toch hoe supporters een eigen wereldje creeren![]()
(Columnist slaapt ook in Ajax-pyama?)
Het is een leuke en constante speler, zeker de laatste fase van het seizoen, maar behalve Cagliari en Perugia zal niemand in Italie op "Gryga' zitten te wachten.
Ik denk dat ie dan toch eerst het komend seizoen moet laten blijken dat het een topper is, uiteraard gesteund door een beter spelend team, dat werkt ook altijd lekker voor een transfer.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:58 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Juventus zat anders destijds ook achter hem aan, Nedved werd nog ingezet om Grygera erin te praten. Het zou mij niet verbazen als Grygera na Ajax naar een buitenlandse topclub gaat.
Ik vond hem in het begin ook niks. Vind hem alleen wat hebben als er een snelle verdediger in d ebuurt kan zijn die hem op tijd rugdeking kan geven. Je moet hem niet samen met nog zo'n slome daar neerzetten die 3 kwartier nodig heeft om om te draaien. Dat achteruit lopen bij het verdedigen is hij ook aan het verleren. Hij stapt wel eens goed in zodat hij de voortzetting van zo'n aanval eruit haalt en dwingt vaak een actie af bij de tegenstander zodat de man in zijn rug mee kan doen.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Opvallend inderdaad, zou Zdenek dan de sleutel tot succes zijn?
Maar maakt hem dat tot de beste mandekker ter wereld die Ajax ontgroeid is?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vond hem in het begin ook niks. Vind hem alleen wat hebben als er een snelle verdediger in d ebuurt kan zijn die hem op tijd rugdeking kan geven. Je moet hem niet samen met nog zo'n slome daar neerzetten die 3 kwartier nodig heeft om om te draaien. Dat achteruit lopen bij het verdedigen is hij ook aan het verleren. Hij stapt wel eens goed in zodat hij de voortzetting van zo'n aanval eruit haalt en dwingt vaak een actie af bij de tegenstander zodat de man in zijn rug mee kan doen.
dat kunnen we vergetenquote:
Zijn er behalve Lindenbergh en een afgevallen Davids (en waarschijnlijk Kluivert) nog meer gegadigden als ervaren versterkingen van Ajax?quote:
Iedere club heeft een lijstje op Foruna na denk ik, maar zitten er bijv meer eredivisie clubs bij met ervaren spelers dat jij weet of denkt/hoopt?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:22 schreef WaStEd het volgende:
Worden voorlopig even geen namen genoemd maar reken maar dat er een lijstje is.. En dat is het lijstje zonder Davids en Kluivert..
Hoezo?quote:
nou dagloper, laat mij maar eens lezen wat jij allemaal leestquote:Op maandag 30 mei 2005 11:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hoe weten we dat opeens dan? niks gelezen op voetbal site's
Maar of je nu de waarheid aan Hans Kraaij Jr gaat vertellen is een tweede, misschien drijft het de eisen aan Davids kant wel op..quote:Op maandag 30 mei 2005 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou dagloper, laat mij maar eens lezen wat jij allemaal leest
heb je edgar niet gezien nadat hij met kraaij junior een gesprek had.. na de wedstrijd van die suriprofs
daar heb je gelijk in ja.. het zal mij echt benieuwen.. wat davids nu doet..quote:Op maandag 30 mei 2005 11:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar of je nu de waarheid aan Hans Kraaij Jr gaat vertellen is een tweede, misschien drijft het de eisen aan Davids kant wel op..
Voor het geld natuurlijk, NL-elftal kan hij dan wel vergetenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in ja.. het zal mij echt benieuwen.. wat davids nu doet..
want als hij er met inter uit kan komen dan blijft hij daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |