Feit is wel dat hij niet kiest voor inschuiven, maar puur op zijn man let.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Opvallend inderdaad, zou Zdenek dan de sleutel tot succes zijn?
Voetbalvolgers kenden Trabelsi al.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:57 schreef Jajong het volgende:
defineer "bekend"
ken jij hem een beetje of.....?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Jonathan zal wel de goedkoopste optie zijn. Afwachten maar.
Je hoeft het niet met me eens te zijn. Maar in de spits zal het echt niets worden met Charisteas. Hij is inderdaad alleen kopsterk, maar voor geen enkele spits is dat voldoende.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:19 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Hij is gevaarlijk met het hoofd, zal komend seizoen er vast wel wat minder kansen missen en kan goed in teamverband met de rug naar de goal spelen. Een spits dus en geen nummer 10. Hoe jij er in godsnaam op komt om hem als schakel tussen de spits en het middenveld te gebruiken?
bron?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:26 schreef Radegast het volgende:
Geen Koeman dus bij Valencia maar wel Quique Sanchez Flores van Getafe.
Jammer Ronald![]()
Ik heb ook weleens m'n twijfels of Charisteas wel de spits voor Ajax is, maar ergens anders dan in de spits kan die man niet spelen hoor.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hoeft het niet met me eens te zijn. Maar in de spits zal het echt niets worden met Charisteas. Hij is inderdaad alleen kopsterk, maar voor geen enkele spits is dat voldoende.
Volgend seizoen zal wel blijken waar hij het beste speelt, als hij dan tenminste nog bij Ajax speelt.
Waarom zou je de aankoop bij voorbaat al afbranden terwijl hij nog niet zo bijster veel heeft gespeeld? Een beetje vertrouwen kan geen kwaad. Je hebt'em toch ook op het EK gezien?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:26 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zal vast wel minder kansen missen? Waar baseer je dat op als de man over weinig tot geen techniek,startsnelheid en doelpunteninstinct beschikt? Alleen utrecht-uit en heerenveen thuis heeft ie 'leuk' gebald , maar voor de rest is het meer dan waardeloos. Hij zou het leuk doen bij greuter furth of bij Lokeren maar deze man is 100% Ajax onwaardig.
Zo, das er ook weer uit! Welkom Rosenberg![]()
Precies:quote:Op maandag 30 mei 2005 20:26 schreef Radegast het volgende:
Geen Koeman dus bij Valencia maar wel Quique Sanchez Flores van Getafe.
Jammer Ronald![]()
quote:Valencia heeft Quique Sanchez Flores
aangesteld als nieuwe trainer.
Sanchez Flores is afkomstig van Getafe
en volgt Antonio Lopez op.Lopez kwam in
februari aan het roer na het ontslag
van Claudio Ranieri.
Valencia neemt bovendien de Braziliaan
Edu over van Arsenal.De middenvelder
tekent een contract voor vijf jaar.
Bij Zlatan zag je direct dat daar iets inzat. Herinner die beweging je nog van Zlatan tegen Henchoz op het Amsterdam Tournament? Ik zie onze vriend Angelos dat niet doen want dan ligt ie dr voor 5 maanden uit met een spierblessure.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:45 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Waarom zou je de aankoop bij voorbaat al afbranden terwijl hij nog niet zo bijster veel heeft gespeeld? Een beetje vertrouwen kan geen kwaad. Je hebt'em toch ook op het EK gezien?
Het is echter niet de spits die er meteen zou staan.. Maar ja, dat is ook lang geleden.
Ik kan me nog wel herinneren dat iedereen Zlatan ook afbrandde..
klopt. maar hij moet nog wel wat meer tijd krijgen om zich te bewijzen.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:04 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Bij Zlatan zag je direct dat daar iets inzat. Herinner die beweging je nog van Zlatan tegen Henchoz op het Amsterdam Tournament? Ik zie onze vriend Angelos dat niet doen want dan ligt ie dr voor 5 maanden uit met een spierblessure.
Ik heb Angelos ook op het E.K. gezien, en hij heeft 4 a 5 keer met zn kop tegen een voorzet aangelopen. Voor de rest heb ik weinig hoogstandjes van de beste man gezien.
Klopt ook, ik was er ook eentje die na een training te hebben gezien ook vertrouw bleef hebben in Zlatanquote:Op maandag 30 mei 2005 22:04 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Bij Zlatan zag je direct dat daar iets inzat. Herinner die beweging je nog van Zlatan tegen Henchoz op het Amsterdam Tournament? Ik zie onze vriend Angelos dat niet doen want dan ligt ie dr voor 5 maanden uit met een spierblessure.
Ik heb Angelos ook op het E.K. gezien, en hij heeft 4 a 5 keer met zn kop tegen een voorzet aangelopen. Voor de rest heb ik weinig hoogstandjes van de beste man gezien.
Trabelloquote:Op maandag 30 mei 2005 22:29 schreef P0RN0STAR het volgende:
Wie was de beste Ajacied van het seizoen??? Stem nu op: ArieAFCA.web-log.nl
quote:Manager Rosenberg: nog geen bod
Tegenover de Amsterdamse tv-zender AT5 heeft de manager van Markus Rosenberg laten weten dat er nog geen enkel bod is gedaan op de Zweedse spits. een transfer zou dna ook nog ver weg zijn. Eerder gaf Ajax directeur Van Eijden nog aan dat Ajax de gesprekken had geopend (zonder overigens nog een bod gedaan te hebben).
Nee nog niet maar Het kan wel. Sonny Silooy was ook niet de snelste en die schakelde altijd zijn man uit.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar maakt hem dat tot de beste mandekker ter wereld die Ajax ontgroeid is?
Die van Reuser.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:57 schreef Kang-He het volgende:
Lijkt me trouwens wel duidelijk wat de goal van het jaar wordt.
quote:31/5/2005 - 'Akkoord Lindenbergh met Ajax'
(Gepost door RvN)
Volgens De Telegraaf heeft Olaf Lindenbergh gisteren op de dag dat hij bij het Nederlands elftal werd gehaald als vervanger van Cocu een persoonlijk akkoord bereikt met Ajax. Als de clubs de komende dagen de onderhandelingen over een afkoopsom hebben afgerond, tekent Lindenbergh een contract voor drie seizoenen in Amsterdam, aldus de krant. "Ik heb tien jaar bij Ajax gespeeld. Dan is het heel bijzonder om er nu nog eens terug te keren."
In het Algemeen Dagblad heeft Lindenbergh echter aan ander verhaal. "Zelf heb ik nog niet gesproken met Ajax, maar dat moet geen probleem zijn." Volgens de speler liggen Ajax en AZ qua onderhandelingen over de transferprijs niet meer zover uit elkaar.
Speelt 3 wedstrijden, raakt geblesseerd en speelt weer op zijn vertrouwde niveau (laag beneden peil)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef Againzender het volgende:
Eens kijken wat het gaat worden met Olaf dan....
Zullen ze bij Ajax wel zeggen ervaring hebben we gehaald, maar welke ervaring danquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:22 schreef Suijk het volgende:
O-laf Lin-denbergh, ja lalalala...etc.
Nee, dat zie ik nog niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |