Hier gaan watte?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Duh och och och, ff wat pro-actiever worden ipv reactief hier gaan werlen he![]()
![]()
Re-actief werken je moet op zo'n moment ff wat pro-actiever gaan werkenquote:
Hhhhhhm okay het zij je vergeven oh mijn zoonquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jaja, ik ben ook hard bezig om assertiever te worden met deze dingen. Maar deze situatie is al drie, vier jaar geleden, toen ik nog reactief was.
Het is goed weer buiten he ik moet nog tijdje binnen zittnequote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:19 schreef CvB het volgende:
Ik kom hier net binnenwandelen....kga zo alleen weer buiten iets actiefs doen of zo.
Komt me bekent voorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:21 schreef Metro2005 het volgende:
zit hier nu fijn problemen op te lossen met klantenen buiten schijnt de zon
*klaar*quote:
nou het tempo valt nog tegen hoor vind ik.. gedurende de hele dag...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:34 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat gespam van jullie is ook echt niet bij te houden
Ga meer eens een paar uur iets anders doen. kom je weer even lurken, zijn ze weer 6 pagina's verderquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
nou het tempo valt nog tegen hoor vind ik.. gedurende de hele dag...
Ik heb ze op 100quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:39 schreef Jumparound het volgende:
je moet fok! ook instellen op 250 berichten per pagina!
Ik heb geen idee hoe en waar ik dat moet instellenquote:
Bovenaan de pagina bij "opties"quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe en waar ik dat moet instellen![]()
Kun je dat instellen dan![]()
We kunnen naar DIGquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:43 schreef Jumparound het volgende:
in je profiel opties inderdaad
"aantal posts per pagina "25""
gewoon nulletje achter zetten!
En waar zijn de foto's daarvan als 'bewijs' danquote:
Hij saved het nietquote:
Citroens kunnen niet tegen de hitte?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
tis druk vandaag zegen al die garages (onze klanten) die bellen hebben het ook allemaal knetterdruk. fijn
Ten eerste: Get a fucking lifequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:22 schreef Tranceptor het volgende:
-Lang zeikverhaal-
. Maar goed dat is een verhaal achter een verhaal dat ik niet kwijtwil omdat MissBliss dat absoluut niet wil en ik vind niet dat het mijn taak is dat te doen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ten eerste: Get a fucking life
Ten tweede: kijk eens naar bovenstaande tekst en bedenk wat je fout doet.. Dat jij R&P-huillie nummer 1 bent is heel leuk, maar ik hou niet van prive-dingen op Fok en dat geldt ook voor HW. Het enige wat jij de afgelopen dagen hebt gedaan is vertellen hoe erg je er wel niet boven staat en hoe triest ik ben met wat ik allemaal weggooi nu.. Als je er zo bovenstaat hou dan gewoon je muil. Ik verwerk ook niet in elke post die ik zet mijn mening over jou en dat is maar goed ook want ik ben je echt strontzat nu
Dit is het laatste wat ik erover zeg en jij kan er beter ook over ophouden want je zet alleen jezelf voor lul.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
* Pheno zoekt Lima - Neverending story.mp3
Toch wel eerst je benen geschoren hèquote:
Wat zeg je nou?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Toch wel eerst je benen geschoren hè![]()
Maar je vindt het blijkbaar maar al te leuk, want anders zou je er niet steeds op ingaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ten eerste: Get a fucking life
Ten tweede: kijk eens naar bovenstaande tekst en bedenk wat je fout doet.. Dat jij R&P-huillie nummer 1 bent is heel leuk, maar ik hou niet van prive-dingen op Fok en dat geldt ook voor HW. Het enige wat jij de afgelopen dagen hebt gedaan is vertellen hoe erg je er wel niet boven staat en hoe triest ik ben met wat ik allemaal weggooi nu.. Als je er zo bovenstaat hou dan gewoon je muil. Ik verwerk ook niet in elke post die ik zet mijn mening over jou en dat is maar goed ook want ik ben je echt strontzat nu
Dit is het laatste wat ik erover zeg en jij kan er beter ook over ophouden want je zet alleen jezelf voor lul.
Een relatie? Volgens mij was het daar te kort voor.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar je vindt het blijkbaar maar al te leuk, want anders zou je er niet steeds op ingaan.
Snap trouwens werkelijk niet om jullie een singlestopic uitkiezen om ruzie te maken over je vastgelopen relatie. Als je het zo nodig aan de grote klok wilt hangen moet je maar een eigen topic opstarten in Onzin of zo.![]()
True, true whazzup!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:11 schreef Plato1980 het volgende:
Het kan me niks schelen wat het was, als ze hier maar opdonderen met hun oeverloze geruzie.
Jaja, ik zit te genieten johquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar je vindt het blijkbaar maar al te leuk, want anders zou je er niet steeds op ingaan.
Snap trouwens werkelijk niet om jullie een singlestopic uitkiezen om ruzie te maken over je vastgelopen relatie. Als je het zo nodig aan de grote klok wilt hangen moet je maar een eigen topic opstarten in Onzin of zo.![]()
Dat is zo ja, ik snap het gezeik ook niet echt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een relatie? Volgens mij was het daar te kort voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |