Die laatste zin van je, maakt je gehele post belachelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
Mja vond ook dat hij jou had moeten noemen.. fucking jij ben vast onderdeel van topic ook...
En nee kan hij niet.. hij is een principe persoontje... wedde dat hij ja stemt op de grondwet
Ik blij dat ik ermee benquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
en dan kom je tot de conclusie je bent geen die hard
Waar heeft die jongen het dan over??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat ik 58.000 posts heb wil nog niet zeggen dat ik heb lopen postopkrikken. Die cijfertjes kunnen mij persoonlijk echt gestolen worden.
Ik stort iig op giro 128.... voor ze ouders... wat hebbe die mensen het moeilijkquote:
ergens verstandigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg Draco, wil je mij niet betrekken in het topic van calvobbes?
Ik hou me er liever buiten.
je bedoelt dat wij hem niet mogen omdat hij zo een .......... censuur......... Hij leest hier ook dus hij weet ook al wat je van hem vind....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg Draco, wil je mij niet betrekken in het topic van calvobbes?
Ik hou me er liever buiten.
Is het zo? Nou oke, laat maar zitten danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
je bedoelt dat wij hem niet mogen omdat hij zo een .......... censuur......... Hij leest hier ook dus hij weet ook al wat je van hem vind....
hoelang heb je moeten zoeken?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het zit ergens in een heel klein hoekje, maar het is er wel![]()
Ja hij quote half ons topic daar ofsow....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is het zo? Nou oke, laat maar zitten dan
Heeft die arme jongen ook nog andere voorbeelden? Of is het weer een eenzijdig afzeiktopic?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja hij quote half ons topic daar ofsow....
@ houniet
ja
Wanneer is iets slowchat, en wanneer is het postopkrikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |