nou ik was vanochtend al tot de conclusie gekomen van ik zeg dingen tegen mijzelf van dit ga ik doen maar dan doe ik 't toch niet, dus dat zal wel weer een hopeloze onderneming wordenquote:
MTP'en op je bureau foto;s aan calvob sturenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:00 schreef Ballicious het volgende:
Zo, ik ben helemaal alleen nu in dit bedrijf. Wat zal ik eens gaan doen vraag ik mezelf af. Ideeen?
logische gevolgtrekkingquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:00 schreef Ballicious het volgende:
Zo, ik ben helemaal alleen nu in dit bedrijf. Wat zal ik eens gaan doen vraag ik mezelf af. Ideeen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou ik was vanochtend al tot de conclusie gekomen van ik zeg dingen tegen mijzelf van dit ga ik doen maar dan doe ik 't toch niet, dus dat zal wel weer een hopeloze onderneming worden
't zelfde als balliquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, mijn werk is af. Wat zal ik nu gaan doen?
of hier over peinzen: je persoonlijke uiterlijk piek al meegemaakt?quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, mijn werk is af. Wat zal ik nu gaan doen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
MTP'en op je bureau foto;s aan calvob sturen
dat zijn van die onderwerpen die je als je bezopen bent jezelf gaat afvragenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
of hier over peinzen: je persoonlijke uiterlijk piek al meegemaakt?
ik zag er gisteren een topic overquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat zijn van die onderwerpen die je als je bezopen bent jezelf gaat afvragen
geweldigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:06 schreef DracoAkaIk het volgende:
kijk nou toch wat schattig fish
Wanneer is iets slowchat, en wanneer is het postopkrikken?
en dan kom je tot de conclusie je bent geen die hardquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:08 schreef jitzzzze het volgende:
En bijna alle die-hard mensen zijn daar al genoemd, behalve ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |