Moederinstinct !!!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maak jij dat uit? wie denk jij dan helemaal te zijn?
En nee iteejer gaat niks himself fucken, die gaat mij fucken
Hallo, ik ben een Leeuw, dus wat is het antwoord denk je?quote:
Zoveel weet ik niet van astrologie, maar ik snap de strekking.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo, ik ben een Leeuw, dus wat is het antwoord denk je?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo, ik ben een Leeuw, dus wat is het antwoord denk je?
Juist met dit weer Alicey, juist met dit weerquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoveel weet ik niet van astrologie, maar ik snap de strekking.
Ja, zelfs met dit weer nog.
Ik denk dat je nog gelijk hebt ook.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Juist met dit weer Alicey, juist met dit weer
Jouw vrouw is dus geen leeuwquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:22 schreef UncleScorp het volgende:
bij mij is het 1 week non-actief grmbl
en dat met dit weer![]()
ooooooh, joh.... dan kan je d'r toch gewoon op ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:24 schreef UncleScorp het volgende:
nee 't is de tijd van de maand
Nou en??quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:24 schreef UncleScorp het volgende:
nee 't is de tijd van de maand
Is iteejer zo slecht in het vervullen van zijn plicht?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:25 schreef yvonne het volgende:
Goed topic dit
Wedden dat iteejer zo belt dat hij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang moet overwerken?
Ik weet zo ff niet wat replyenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:26 schreef yvonne het volgende:
Die dames reactietsja unclescorp, daar ga je
Iteejer is geen Leeuw hequote:Op donderdag 23 juni 2005 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is iteejer zo slecht in het vervullen van zijn plicht?
Moet je ook hier niet doen. Vrouw gaan overtuigen, nu!!quote:
Eehhhh eehhhh eehhh technisch kan het jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:25 schreef Mirage het volgende:
ooooooh, joh.... dan kan je d'r toch gewoon op ?
Precies de reden dat ik me ff afzijdig hieldquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet je ook hier niet doen. Vrouw gaan overtuigen, nu!!
Misschien was hij het zelf wel die stelt dat je niet over de rode zee kan gaan ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet je ook hier niet doen. Vrouw gaan overtuigen, nu!!
je weet wat ze zeggen: one can't teach an old dog new tricksquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar hij kan toch wel kunstjes leren neem ik aan?
Dan moet ie maar es in conclaaf met zichzelf gaan en zich gelukkig prijzen dat ie mijn vent niet is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
Misschien was hij het zelf wel die stelt dat je niet over de rode zee kan gaan ?
Daar vindt hij het te warm voor nuquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar hij kan toch wel kunstjes leren neem ik aan?
Mja en de sleutel van de achterdeur is ook ff zoekquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:30 schreef nokwanda het volgende:
Dan moet ie maar es in conclaaf met zichzelf gaan en zich gelukkig prijzen dat ie mijn vent niet is.
Volgens mij kent iteejer het kunstje wel hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen: one can't teach an old dog new tricks![]()
Die heb je zeker bij de kassa van de drogist laten liggenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja en de sleutel van de achterdeur is ook ff zoek
Juist niet..... dat is het em.quote:
Het is warm jogy.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:35 schreef jogy het volgende:
Oy, de rest van het subforum slaat dood, stelletje plichtverzuimers.
Overtuigende argumentatie, daarmee gaat het yvonne vast lukken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist niet..... dat is het em.
To punt or not to punt. That is the question.
Of een kouwe douche nemen..... werkt best hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Overtuigende argumentatie, daarmee gaat het yvonne vast lukken.
Uhu, ik heb hier ook echt helemaal geen fun. Gelukkig kan ik straks thuis weer op zolder zitten waar de gemiddelde temperatuur te vergeljiken is met de binnenkant van de vesuviusquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:37 schreef UncleScorp het volgende:
airco spoils the fun
Warme douche met massagekop, kan ook.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of een kouwe douche nemen..... werkt best hoor.![]()
Niet om af te afkoelenquote:
goe bezigquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:40 schreef nokwanda het volgende:
Niet om af te afkoelen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:42 schreef UncleScorp het volgende:
omg hij heeft het warm !
Ik niet......... maar voor jou zou het misschien ook geen slecht idee zijn, jijquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:41 schreef UncleScorp het volgende:
wie wil er nou afkoelen ???
[..]
goe bezig
Ik bedoelde eik dat je beter een kouwe douche kan nemen als de gelegenheid tot het op andere manieren afkoelen van dequote:
Nou, als je gewoon je geilheid op een alternatieve manier kan verzadigen is dat punt ook weer gedaan en heb je minder moeite om af te koelen omdat de druk van de ketel is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bedoelde eik dat je beter een kouwe douche kan nemen als de gelegenheid tot het op andere manieren afkoelen van dehitte niet vorradig zijn.
Een warme douche met massagekop zorgt uiteindelijk allen maar voor meer hitte. Tis niet echt de beste blusapparatuur die je je kunt voorstellen imo.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, als je gewoon je geilheid op een alternatieve manier kan verzadigen is dat punt ook weer gedaan en heb je minder moeite om af te koelen omdat de druk van de ketel is.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's gewoon huilen met de pet op. Tofu eten als je net zin in een biefstuk hebt.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:51 schreef UncleScorp het volgende:
mmm die alternatieve manier interesseert me wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |