abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27400558
Heb je...

vragen
kritiek
ideeën
liefdesverklaringen
overige feedback

betreffende het subforum Truth, dan kun je dat hier kwijt. De mods (of waar mogelijk een user) zullen zo snel mogelijk antwoord geven.

Mailen kan ook:
  • iteejer@fok.nl
  • muus@fok.nl

Verder is het aan te raden om de volgende twee woorden uit de FAQ in je achterhoofd te houden als je feedback plaatst: - Doe Normaal! -. Denk daarbij ook aan bovenstaand punt (het gequote gedeelte).

Note1: De zoekfunctie werkt op dit niet maar je kunt google.fok.nl proberen
    Note2: Er is ook een IRC kanaal (#truth) van dit subforum
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef Lynx666 het volgende:
    Ik lees erg veel in TRU en kan mezelf ook wel een believer noemen, maar de wijze waarop sommige believers en non-believers posten vind ik ook ver gaan en getuigen van arrogantie. Sowieso is het roepen van "onzin" in dit subforum wat twijfelachtig omdat het niet te verifiëren valt en/of de officiele bronnen in twijfel getrokken kunnen worden. Een open mind is het sleutelwoord hier, en dat vergeten beide partijen wel eens.
    Met dit bericht sloot deel 9 af; ik ben het hier volkomen mee eens. We hadden in 9 een streep gezet onder een hoop gezeik en geflame. Met bovenstaande tekst in het achterhoofd moet die streep kunnen blijven staan

Met dank aan livEliveD, die verantwoordelijk is voor het grootste deel van de hier geplaatste tekst!
    En Lynx666 heeft er ook een rolletje in gespeeld

[ Bericht 19% gewijzigd door iteejer op 29-05-2005 20:26:56 ]
  • pi_27400613
    Was ik net met een mooie OP bezig. .
    pi_27400670
    Ik vind het best dat er een streep onder het verhaal komt. Ik kan wel zeggen dat ik een aantal dingen heb geleerd door de reacties die ik heb gepost hier in TRU feedback, maar dat wil niet zeggen dat ik mijn mening dat ik gelijk heb niet meer heb, ik ben nog steeds van mening dat de opstelling van unclescorp in de diverse discussies over het algemeen een kinderachtige is, gebaseerd op zijn mening dat de discussies niet nuttig en onzinnig zijn, iets wat hij voor zichzelf uitstekend mag bepalen, maar niet voor een ander.
    Zoals muus aangaf, zal ik voortaan op een volwassen manier mijn problemen zelf oplossen.
      vrijdag 27 mei 2005 @ 11:15:32 #4
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_27401087
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 11:00 schreef Lynx666 het volgende:
    Was ik net met een mooie OP bezig. .
    Mail hem anders of zet hem hier neer. Iteejer of Muus wil hem dan vast wel in de OP plakken.
    Tevens tzp
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
      vrijdag 27 mei 2005 @ 11:21:43 #5
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_27401307
    Ruk, hier is je avatar.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_27401518
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 11:15 schreef livEliveD het volgende:
    Mail hem anders of zet hem hier neer. Iteejer of Muus wil hem dan vast wel in de OP plakken.
    Tevens tzp
    Post het maar gewoon, dan plak ik dat in de OP erbij
    pi_27401535
    pi_27402154
    - knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door Lynx666 op 27-05-2005 12:56:02 ]
      zondag 29 mei 2005 @ 14:34:56 #9
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_27452250
    als bijdrage aan de liefdesverklaring (zie OP )

muus ,

nej grapje.

meh , mijn internet doet kut , dus ik kan amper online komen al een week dus ge zult me hier niet veel zien ,

Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      zondag 29 mei 2005 @ 15:52:04 #10
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_27454371
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 11:45 schreef Lynx666 het volgende:
    - knip -
    Beetje mijn tekst jatten en dan niet reageren als Iteejer denkt dat jij het hebt geschreven
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
    pi_27460743
    quote:
    Op zondag 29 mei 2005 15:52 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Beetje mijn tekst jatten en dan niet reageren als Iteejer denkt dat jij het hebt geschreven
    Dat leek me wel duidelijk. Ik heb 'm slechts nog wat verbeterd op enkele punten .
      Admin zondag 29 mei 2005 @ 20:27:55 #12
    2222 crew  iteejer
    pi_27462659
    quote:
    Op zondag 29 mei 2005 15:52 schreef livEliveD het volgende:
    Beetje gecorrigeerd
      donderdag 2 juni 2005 @ 04:05:30 #13
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_27565877
    een feedbacktopic is geen feedbacktopic zonder de hoi post van BG , dus bij deze :
      donderdag 2 juni 2005 @ 04:05:52 #14
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_27565879
    hoi
      donderdag 2 juni 2005 @ 04:20:46 #15
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_27565898
    overigens gaat er 24 juni iets heel ergs gebeuren.
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_27566039
    quote:
    Op donderdag 2 juni 2005 04:20 schreef zoalshetis het volgende:
    overigens gaat er 24 juni iets heel ergs gebeuren.
    jij krijgt je eerste rijles, resulterend in een spookrijder-melding..? Dat is niet voor TRU hoor, ook al wordt er een spook genoemd. Hoort in PTA.
      donderdag 2 juni 2005 @ 16:40:38 #17
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_27581704
    jammer dat je mijn topic op slot hebt gegooid muus. dat had ik nooit kunnen voorspellen.
    pi_27598126
    quote:
    Op donderdag 2 juni 2005 16:40 schreef zoalshetis het volgende:
    jammer dat je mijn topic op slot hebt gegooid muus. dat had ik nooit kunnen voorspellen.
    Gelukkig is een slotje niet zo erg. .
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
    pi_27600102
    Daarnet plaatste ik een opmerking in het "uittreedtopic" waarvan ik eigenlijk dacht dat ie hier hoorde. Dus ik heb em verplaatst:

As for me.... Ik ga er in dit topic ook niet meer op in om dit topic niet te verkloten. Dus vandaar dat ik ondanks mijn zeer losse heupen niet terug *bump*

Zoals ik al eerder aangaf ben ik, zoals je eerder bemerkt hebt, MUUS, een nogal onhandige topicstarter en laat dat dus liever aan anderen over.

De discussie op zich blijf ik interessant vinden. Heb wel wat met oeverloos gefilosofeer over geloofskwesties.
    Daarnaast vind ik een weerwoord in welk topic dan ook interessant omdat het een andere zienswijze laat zien die je in staat stelt die van jezelf aan te scherpen of aan te passen , indien iemand dat zelf zo ziet.

Muus..... Je zegt dat de hele discussie wellicht in WFL hoort.
    Kan zijn. Maar dan kom ik daar met mijn vage geblaat en officieel niet nader omschreven ideeen over godsdienst. In truth is het bomen in die trant. In WFL voel ik me in die zin ook niet zo thuis. Dus ik zou dat zelf jammer vinden. En eik vind ik dat discussies over een entiteit als God ook in truth horen.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_27600129
    Túúrlijk kan het ook in TRU, nokwanda! Ligt ook een beetje aan de insteek natuurlijk, maar als er hier een topic over geopend wordt, vind ik het ook prima hoor. .
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
    pi_27600958
    Dus Tiesemans....... Doe me een lol en geef me een lekkere lap tekst als opening.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      vrijdag 3 juni 2005 @ 21:32:03 #22
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_27620529
    @Iteejer: ik heb eindelijk geantwoord in GEEN reincarnatie?? (boek: 'Geleid door het licht')
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      vrijdag 3 juni 2005 @ 21:34:43 #23
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_27620597
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef MUUS het volgende:

[..]

Gelukkig is een slotje niet zo erg. .
    en je zal er ook niks aan gelegen laten

verplaatsen doe je ook nog wel eens zag ik. pending the person...
    pi_27630003
    Meld me een beetje laat in een discussie die eigenlijk al afgelopen is, maar ik wilde toch even kwijt dat het met Lithion eens ben, die schrijft:
    quote:
    Als ik in PTA zeg dat Bentleys kutauto's zijn, dan kan dat en is de kans klein(er) dat er een flamewar ontstaat. Punt is dat sommigen hier wel héél ver in hun geloof in samenzweringen en paranormale zaken gaan en zich compleet afsluiten voor andere verklaringen. Met het wegsturen van users die daar tegenin gaan, ook al is het dan soms niet héél subtiel, creëer je welhaast een sektarisch subonderdeel van het forum waar enig weerwoord maar zeer zeldzaam wordt.
    Het gaat er niet om dat er alleen maar over paranormale zaken gesproken wordt, duh, dat is juist wat je krijgt als je een forum indeelt op onderwerpen. Het gaat erom welke mix van publiek en meningen je in dat forum wil zien en daarin zie ik een zekere bias richting de 'believers'.

Wanneer namelijk een non-believer (bijvoorbeeld Speth) iets post als "Hahaha, wat een onzin. Een dergelijke pan-globale organisatie van overheden is nooit beheersbaar te houden" dan zal dat snel worden opgevat als flamebait, maar wanneer een believer (bijvoorbeeld BaajGuardian) iets post als
    "wat een onzin
    die collectieve domheid
    van zichzelf dom houden
    maar er komt een dag..."
    Dat wordt als normaal beschouwd. In essentie zijn allebei de reacties van exact dezelfde toonaard, maar aan die van non-believers wordt duidelijk eerder aanstoot genomen. Dat is nogal scheef imo, tenzij je natuurlijk het idee hebt om naar een soort van sektarische (want: geloof) subgemeenschap wil waar onderlinge bevestiging de boventoon voert.
    Ik ben er op tegen dat er neerbuigend naar elkaar wordt gedaan omdat elkaars standpunten verschillen en je het wel héél erg dom vindt dat de ander zijn standpunt aanhangt. En inderdaad merk ik in dit subforum dat er in dergelijke situaties de believers meer ruimte krijgen dat de non-believers, en mijn indruk is dat de non-believers sneller worden geband om maar weer rust in de tent te krijgen.
      zondag 5 juni 2005 @ 01:56:04 #25
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_27635912
    ja joh he , ik ben ook een sekteleider , en ik geloof ook enzo , en ik ben extremist trouwens ook nog .

zzz

volgende keer dat ik denk , ik surf weer es naar fokforum , doe ik het toch maar niet als ik dan dit soort dingen moet lezen pff
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')