quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:45 schreef Megter het volgende:
[..]
Alleen homo's hebben een banaan in een lichaamsdeel
tjah sorry.. alwetend hèquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling. Bedankt voor het verraden van mijn plan![]()
YEEEEEEEEEEEEEEEE HAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
If it hadn't been for Cotton-Eye Joe
I'ld been married a long time ago
Where did you come from where did you go
Where did you come from Cotton-Eye Joe
En die clip ook... met de rednecksquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
If it hadn't been for Cotton-Eye Joe
I'ld been married a long time ago
Where did you come from where did you go
Where did you come from Cotton-Eye Joe
pas trouwens maar op... calvobbes leest dit misschien...quote:
fijn voor 't vertrouwen in m'n kunnenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een wilde gok, die tevallig correct is.
Dat is een betere omschrijving![]()
Calvobbes:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
pas trouwens maar op... calvobbes leest dit misschien...
dalijk gaat ie een topic openen en je quoten![]()
ben jij hier nogquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:47 schreef Cart_man het volgende:
Waarom...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
fijn voor 't vertrouwen in m'n kunnen
IJlien besefte 't tenminste
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ben jij hier nog
wij vullen elkaar uitstekend aan![]()
Voegen jouw posts niets, maar dan ook helemaal niets, toe aan het topic?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:47 schreef Cart_man het volgende:
Waarom...
sommige of allemaal?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
whahahah.... ik snap serieus sommige mensen niet whahaha
Zaterdag drinken we er een cola-tic opquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:49 schreef Ballicious het volgende:
Congrats to Megter
omdat sommige mensen dit niveau gewoon niet aankunnen, zou je moeten wetenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voegen jouw posts niets, maar dan ook helemaal niets, toe aan het topic?
Weet ik ook wel, wilde graag een bevestigingquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat sommige mensen dit niveau gewoon niet aankunnen, zou je moeten weten
kloon van Calvobbes is hetquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voegen jouw posts niets, maar dan ook helemaal niets, toe aan het topic?
tjah daar ben ik voorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, wilde graag een bevestiging![]()
en waar nodig duidelijk zijn en een onderbouwing geven voor je...quote:
't is idd net alsof we maar met z'n 2 bezig zijnquote:
Stil zijn (lees: stoppen met postopkrikken)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
en waar nodig duidelijk zijn en een onderbouwing geven voor je...
wat moet je toch zonder mij
of voor de mensen die ondertussen nog wel iets te doen hebben op stagequote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:53 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Daarom is de quote uitgevonden ..
voor de tragen onder ons![]()
De rest is zó stilquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
't is idd net alsof we maar met z'n 2 bezig zijn
of nog erger.. werkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stil zijn (lees: stoppen met postopkrikken)![]()
nepstagiairquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
of voor de mensen die ondertussen nog wel iets te doen hebben op stage
Goed plan, ik ga ff op het dakterras zittenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:53 schreef Cart_man het volgende:
Kutstage...wil naar buiten. Wil het terras op...
Als jij je eens iedere keer als je post je voorsteld.. want het gaat niet zo vlot.. eer jij eens post zijn we alweer een topic verder en je allang weer vergetenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:53 schreef Cart_man het volgende:
Kutstage...wil naar buiten. Wil het terras op...
fijn megter.. ga maar weerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ff op het dakterras zitten![]()
![]()
Zo is dat.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als jij je eens iedere keer als je post je voorsteld.. want het gaat niet zo vlot.. eer jij eens post zijn we alweer een topic verder en je allang weer vergeten![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als jij je eens iedere keer als je post je voorsteld.. want het gaat niet zo vlot.. eer jij eens post zijn we alweer een topic verder en je allang weer vergeten![]()
je hoeft niet te reagerenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
whahaahhah ik ga kapot hier..... van de hitte![]()
Ik zat gewoon even te bibberen zonetquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hier is het 'nog' aangenaam.. ik zit nu aan de schaduw kant van het gebouw.. lekker raampje open en af en toe naar de visjes kijken in de vijver onder mijn raamquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik ook, van de airco.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zat gewoon even te bibberen zonet![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/37470
@ jitze
ik was aan postkrikken
Ik nu ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/37470
@ jitze
ik was aan postkrikken
Zit toch niets in voor jequote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:58 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga de brievenbus maar eens even legen, bis zo.
weekeinde? ipv stappen? 's ochtends voor werktijd? ik kan nog wel ff doorgaanquote:
Waarom probeer je eigenlijk jezelf te projecteren op mij?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
weekeinde? ipv stappen? 's ochtends voor werktijd? ik kan nog wel ff doorgaan
wow, doemadiemaquote:
Doei sgatje... ik mis je .. kus op je punaniquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ga even een rondje lopen buiten
tot zo!
mazzel.. kijk uit voor enge mannen enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ga even een rondje lopen buiten
tot zo!
ik verveel mequote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom probeer je eigenlijk jezelf te projecteren op mij?![]()
Zoek het ff uit.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Daaag, lieve medestagiairquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:00 schreef Cart_man het volgende:
*kuch* kutkliek *kuch*
[..]
Zoek het ff uit.![]()
Die bios is echt super daar ja... met me ex geweestquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
wow, doemadiema
*Fishers z'n hdd's zitten ook bijna vol, gisteren StarWars III gedownload, ga alleen nog niet kijken voordat ik naar Antwerpen ben geweest
na 6 minuten alquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:00 schreef Cart_man het volgende:
*kuch* kutkliek *kuch*
[..]
Zoek het ff uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |