Ik nu ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/37470
@ jitze
ik was aan postkrikken
Zit toch niets in voor jequote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:58 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga de brievenbus maar eens even legen, bis zo.
weekeinde? ipv stappen? 's ochtends voor werktijd? ik kan nog wel ff doorgaanquote:
Waarom probeer je eigenlijk jezelf te projecteren op mij?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
weekeinde? ipv stappen? 's ochtends voor werktijd? ik kan nog wel ff doorgaan
wow, doemadiemaquote:
Doei sgatje... ik mis je .. kus op je punaniquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ga even een rondje lopen buiten
tot zo!
mazzel.. kijk uit voor enge mannen enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ga even een rondje lopen buiten
tot zo!
ik verveel mequote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom probeer je eigenlijk jezelf te projecteren op mij?![]()
Zoek het ff uit.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als jij je eens iedere keer als je post je voorsteld.. want het gaat niet zo vlot.. eer jij eens post zijn we alweer een topic verder en je allang weer vergeten![]()
Daaag, lieve medestagiairquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:00 schreef Cart_man het volgende:
*kuch* kutkliek *kuch*
[..]
Zoek het ff uit.![]()
Die bios is echt super daar ja... met me ex geweestquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
wow, doemadiema
*Fishers z'n hdd's zitten ook bijna vol, gisteren StarWars III gedownload, ga alleen nog niet kijken voordat ik naar Antwerpen ben geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |