of nog erger.. werkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stil zijn (lees: stoppen met postopkrikken)![]()
nepstagiairquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
of voor de mensen die ondertussen nog wel iets te doen hebben op stage
Goed plan, ik ga ff op het dakterras zittenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:53 schreef Cart_man het volgende:
Kutstage...wil naar buiten. Wil het terras op...
Als jij je eens iedere keer als je post je voorsteld.. want het gaat niet zo vlot.. eer jij eens post zijn we alweer een topic verder en je allang weer vergetenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:53 schreef Cart_man het volgende:
Kutstage...wil naar buiten. Wil het terras op...
fijn megter.. ga maar weerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ff op het dakterras zitten![]()
![]()
Zo is dat.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als jij je eens iedere keer als je post je voorsteld.. want het gaat niet zo vlot.. eer jij eens post zijn we alweer een topic verder en je allang weer vergeten![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als jij je eens iedere keer als je post je voorsteld.. want het gaat niet zo vlot.. eer jij eens post zijn we alweer een topic verder en je allang weer vergeten![]()
je hoeft niet te reagerenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
whahaahhah ik ga kapot hier..... van de hitte![]()
Ik zat gewoon even te bibberen zonetquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hier is het 'nog' aangenaam.. ik zit nu aan de schaduw kant van het gebouw.. lekker raampje open en af en toe naar de visjes kijken in de vijver onder mijn raamquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik ook, van de airco.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zat gewoon even te bibberen zonet![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/37470
@ jitze
ik was aan postkrikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |