Ja, daar moet je gewoon gebruik van maken, van die uren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]en ik had nog flink wat uren staan van vorig jaar... en aangezien ik dit jaar niet op vakantie ga (vanwege dus het gezeik met afstuderen) kan ik lekker vaak zaterdag vrij nemen...
had het maar gezegd, net reed ik er nog langs .....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Mediapark, mediacentrum. Vertel het niet in POL, dan komen ze meteen langs.
Kan niet weg, kom maar hier.
heee, was jij datquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had het maar gezegd, net reed ik er nog langs .....
ging ik lekker hard hequote:
We gaan naar Voorthuizen (in de buurt) maar het wordt nog dik stress of ik daar wel op tijd kan zijn (beginnen om 18:00) dan mag de trein geen vertraging hebben... en het mag niet druk zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daar moet je gewoon gebruik van maken, van die uren.
Blijven jullie in de buurt (van Ermelo dan he)? Of ga je wat verder weg?
neeeeeeeeee...........en dan zonder tequote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
shit man, misschien reden we echt wel langs elkaar.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We gaan naar Voorthuizen (in de buurt) maar het wordt nog dik stress of ik daar wel op tijd kan zijn (beginnen om 18:00) dan mag de trein geen vertraging hebben... en het mag niet druk zijn.
Maar ik heb er echt veel zin in!!
Tja ik was graag ff langs gelopen... maar we zitten er zelf niet.. en ik kan hier helaas nu niet weg...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Mediapark, mediacentrum. Vertel het niet in POL, dan komen ze meteen langs.
Kan niet weg, kom maar hier.
Tja dat gaat idd ook nog maar de vraag worden... we zullen wel zienquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Veel plezier alvast en hopelijk heb je enige kans om wat van de Amstelcup finale mee te krijgen
Ja, dat zal zeker voor zo'n weekend een uitkomst zijn. Er zijn zeker veel buitenactiviteiten voorbereid?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja dat gaat idd ook nog maar de vraag worden... we zullen wel zienanders lees ik het de volgende dag wel in de krant... ik hoop dat het zondag nog een beetje lekker weer blijft...
ik zou het op combi gooienquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:55 schreef Bananenman het volgende:
Eindelijk thuis
Ik twijfel nog steeds of ik nou sportief moet gaan doen en gaan tennissen of dat ik me klem moet zuipen met Jawi op 't Rembrandtplein
Alleen maar eigenlijk... die kids kan je echt niet buiten houdenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat zal zeker voor zo'n weekend een uitkomst zijn. Er zijn zeker veel buitenactiviteiten voorbereid?
ik zou sportief gaan zuipenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:55 schreef Bananenman het volgende:
Eindelijk thuis
Ik twijfel nog steeds of ik nou sportief moet gaan doen en gaan tennissen of dat ik me klem moet zuipen met Jawi op 't Rembrandtplein
Met batterijen ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Pfoe, heet om te fietsen zeg...
We hebben mijn verjaardagskadootje al gekocht
Hmm. Punt is dat tennis van 5 tot 6 is. Dan wordt 't al wat laat weet je. Als ik ga zuipen dan spring ik zo in de trein, dan ben ik een halfuurtje later op 't Rembrandt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zou het op combi gooien
tot een uurtje of 5 tennissen en daarna zuipen !
Dat is wel leuk ja en een watergevecht lijkt me inderdaad erg geschikt als het morgen net zo heet is als nuquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Alleen maar eigenlijk... die kids kan je echt niet buiten houden
Morgen gaan we een foto route proberen te lopen....
wij lopen wel meevoor het geval dat
en ik denk dat er morgen wel iets van een watergevecht zla plaats vinden...
ga jij nog wat leuks doen het weekend?
Ik denk dat het ook maar op die tour gooi..quote:
Me pa gaat ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen gaan we hier thuis BBQ-en
En zondag ga ik naar De Kuip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |