Er staat toch letterlijk dat er twee keer per uitzending een flitsend filmpje van 3,2 sec verschijnt met 76 frames. (wat een redelijk normaal aantal is). Dat betekent (voor mij) een onafgebroken filmpje van "verstopte" beelden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:12 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Ok dat zou kunnen, maar dan nog? Wat is het doel van de voorbeelden
ik heb het vermelde programma vaker gezien, maar dat er een verborgen filmpje in zat is me nooit opgevallen.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:21 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Er staat toch letterlijk dat er twee keer per uitzending een flitsend filmpje van 3,2 sec verschijnt met 76 frames. (wat een redelijk normaal aantal is). Dat betekent (voor mij) een onafgebroken filmpje van "verstopte" beelden.
het is een paar jaar oud en zat in 1 of ander sbs 6 programmaquote:Op zondag 29 mei 2005 14:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik heb het vermelde programma vaker gezien, maar dat er een verborgen filmpje in zat is me nooit opgevallen.
zonder na te denken zeg ik: wie zegt dat SBS de programma heeft gemaakt? of dat het een Nederlandse productie is?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:49 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Waarom alleen bij SBS6? What about al die andere kanalen.
Ik vind het best eng hoe lauw er op gereageerd wordt, dit pikken we toch niet? SBS6 en Ketnet zijn wel het meest disney belegd dus kijken er ook veel kinderen naar.
En waarom is dit een antwoord op mijn vraag "wat het doel is van de subliminal messages waar voorbeelden van gegeven zijn"?quote:Op zondag 29 mei 2005 14:21 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Er staat toch letterlijk dat er twee keer per uitzending een flitsend filmpje van 3,2 sec verschijnt met 76 frames. (wat een redelijk normaal aantal is). Dat betekent (voor mij) een onafgebroken filmpje van "verstopte" beelden.
Broodje aap.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:46 schreef Braamhaar het volgende:
Deden ze vroeger ook in de bioscoop, vlak voor de pauze één beeldje met coca cola tussen de film door [...]
bioscoop verhaal is inderdaad geen broodje aap, maar ik dacht een experiment met onderbewustheid. Zover ik weet is het niet buiten het experiment toegepast. Ik kan er alleen niets over vinden..quote:Op woensdag 1 juni 2005 03:42 schreef BaajGuardian het volgende:
het backuppen kan ik niet aangezien ik met mijn vergeetachtige kop het niet kan herinneren , maar er is dus een of ander station , *volgens mij was het abc iets*
dat er mee te maken heeft , er was ook iets met een britneyspears video , en tussen reclames door met ALL YOU KNOW IS WRONG etc
iig ooit al een topic over geweest , moet ge even zoeken
btw aan de meelopertjes die ook wat moesten tiepen :
nee dat bioscoopgedoe is niet een broodjeaap , het is toegegeven.
verspil toch eens die internetruimte niet met jullie ge-broodjeaap-blaat.
omgkthxbbq
het expiriment niet de resultaten waren wel verzonnenquote:Op woensdag 1 juni 2005 03:54 schreef Libris het volgende:
[..]
bioscoop verhaal is inderdaad geen broodje aap, maar ik dacht een experiment met onderbewustheid. Zover ik weet is het niet buiten het experiment toegepast. Ik kan er alleen niets over vinden..
Dat gebeurt in de gewone reclame ook al, reclame is natuurlijk bedoeld om jou een prikkel te geven om dat product te kopen. De resultaten van "Verborgen boodschappen" zijn trouwens niet eenduidig dus is het is hoogst onzeker of dit wel effect heeft.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:36 schreef nappel het volgende:
Maar dat ze fucken met de gedachten van mij én van kleine kinderen vind ik toch ook wel zorgwekkend, mocht het waar zijn!
Ja, maar wanneer er een reclame getoond wordt als; 'Kill, Bombing is good, your mother is evil, Kill' dan zijn dat geen gezonde prikkels, en zal er iets aan gedaan worden..quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat gebeurt in de gewone reclame ook al, reclame is natuurlijk bedoeld om jou een prikkel te geven om dat product te kopen. De resultaten van "Verborgen boodschappen" zijn trouwens niet eenduidig dus is het is hoogst onzeker of dit wel effect heeft.
Die verborgen boodschappen moeten dus wel eerst opvallen en het is uiterst discutabel of dit wel het geval is. Zolang ze niet opvallen hebben ze geen effect.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:35 schreef nappel het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer er een reclame getoond wordt als; 'Kill, Bombing is good, your mother is evil, Kill' dan zijn dat geen gezonde prikkels, en zal er iets aan gedaan worden..
Net als aan deze prikkels wanneer ze opgevallen waren.
Toch?
het probleem hiermee is dat je alleen het gedeelte waar je recht naartoe kijkt goed kan zien voor de rest wordt er door je hersennen ingevult wat ze denken dat er zou moeten zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 04:15 schreef BaajGuardian het volgende:
het is ook neit de bedoeling dat mensen over die berichten gaan nadenken , dan krijg je namelijk dat men de instelling neemt van ertegen te zijn , maar in een miniscuul moment , nemen je hersennen het wel op , alleen niet op de manier dat je de details weet , het is als snel je ogen open en dicht doen , je hersennen hebben in princiepe het hele plaatje gezien en opgeslagen maarje kan niet vertellen wat je hebt gezien.
het blijft in het onderbewuste hangen.
en beinvloed wel degelijk.
Dat is het zeer zeker wel; die beste kerel (James Vicary) heeft zelf toegegeven dat ie heeft gelogen. Daarentegen heeft ie wel grote interesse gekregen voor dit topic maar onderzoek is tot op heden weinig eenduidig.quote:Op woensdag 1 juni 2005 03:54 schreef Libris het volgende:
[..]
bioscoop verhaal is inderdaad geen broodje aap, maar ik dacht een experiment met onderbewustheid. Zover ik weet is het niet buiten het experiment toegepast. Ik kan er alleen niets over vinden..
damn. ik schrok wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:45 schreef dodeca het volgende:
Ha die Muus nog steeds aan de peuk? Goed zo! Want dat jaagt ze weg.
Ga hier kijken en maar klikken: http://www.momo-developme(...)etnet2000-stills.htm
Deze meuk komt hier vandaan: http://www.momo-development.com/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |